Action heeft altijd wel leuke houten maar die vakjes zijn heel klein. Op vinted staan ook veel lege dozen van adventskalenders. Als je een beetje neutrale hebt kan dat ook prima.
Thanks!!! Daar kan ik wel wat mee.
Flying tiger heeft er ook eentje
De bijenkorf heeft nu ook een parfum kalender. https://www.debijenkorf.be/d/de-bijenkorf-12-days-geuren-advent-2051060002-205106000226090?utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=20251031_nl_BE_bulk_Inactive&utm_content=307856&utm_term=Nieuwsbrief_DC_bulk_ML_version_88&emh=787cd1b4178d0bba470102fb44b8f717&st=&tr_id=2025-10-31_1716284117947840693&ref=
Ik vind hem heel duur voor de waarde die je krijgt.
Ik vind m heel leuk maar ook te duur idd.
Weet iemand of er een leuke adventkalender met stickers, washitape of stationery bestaat? Ik zag er eentje van penstore maar daar zitten ook allemaal verfspullen bij, ik wil eigenlijk alleen sticker-achtige dingen. Maar als ik daarop google krijg ik alleen stickers met 1-24 om zelf een adventskalender te knutselen.
Ik zoek een heeel specifieke adventskalender en ik kan zo online niets vinden, maar heel misschien dat jullie het voorbij hebben zien komen.
Ik zoek een adventskalender met suikervrije muesli, cruesli of granola.
Helemaal suikervrij, of vrij van toegevoegde suiker, anders is de kalender van verival een optie
Ik dacht aan deze: Stationery adventskalender 2025 - Muchables
Is alleen uitverkocht zie ik, maar als je hem leuk vindt staat er nog wel een wachtlijst bij.
Best veel geuren ook die ooit in de normale kalender zaten
Ah ik ga kijken, Dankjewel!
Paper Wildflowers heeft er vandaag een gelanceerd!
Muchable doet er een die wel echt leuk is denk ik. Weet niet of hij er voor dit jaar nog is want zij maakt er maar een x aantal dacht ik, maar dan wellicht voor volgend jaar een tip
Heeft iemand de Anna+Nina adventskalender al in huis gehaald?
Nee maar volgens mij zit er vooral veel prul in (dingen voor de kerstboom en sleutelhanger etc) althans dat was vorig jaar zo. Echt niet de prijs waard vond ik.
Bedoel je de kalender van voorcrea? Want ik kwam het toevallig tegen
Oh die bedoelde ik idd, die had ik bij Penstore gezien. Maar zitten ook allemaal verfdingen in. Ik ga die van Muchables onthouden voor volgend jaar, was helaas te laat dit jaar.