Het adventkalender-topic #2

Morgen is eindelijk de dag :clap:t2:

5 likes

Dag 1 van de space nk kalender

Met een hb van 5.9 hebben we dit wel nodig. :joy:🫣

6 likes

Dropje van Haarlem, Eversdal en Balea dag 1. Snoepje even lelijk opnieuw dichtgemaakt want die had mijn kind al te pakken.

En dit in de zelfgemaakte kalender van @DrWrenKingston. Het potje is verse thee (ginger cinnamon). Ook uit een zelfgemaakte kalender met een groepje van 5 meiden. Iedereen heeft 6 flesjes gevuld om zo een kalender samen te stellen voor de anderen. Credits voor het organiseren zijn ook voor @DrWrenKingston.

13 likes

Met dat theezetding ga je echt blij zijn! Ik heb zelf de handybrew die je bij Simon Levelt kan kopen en is echt mijn favoriete zetmethode als ik geen zin heb in gong fu stijl thee zetten. Ook extra fancy met etentjes om het op een mooi (wijn)glas te zetten.

Edit: al vraag ik me af of dat nou het cadeau was of er meer stond om de thee te drinken :thinking:, nou iig een cadeautip voor de rest dan

6 likes

M’n eerste kalender in jaaaaaren, denk niet dat ik elke dag hier ga posten maar de eerste kon ik niet laten haha! Denk dat deze speciaal voor de kalender is? Kleur is precies zoals de kalender, diep donkerblauw :blue_heart:

15 likes

Happy first of december! Heb de cupper thee advent kalender, nummer is een lemon-ginger thee.

8 likes

Haha nee dat was inderdaad het cadeau! En ben er heeeel blij mee!

2 likes

Boozyshop dag 1

3 likes

Hoe werkt zo’n ding dan? Heb het nog nooit gezien!

En leuk om hier weer te volgen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Bijenkorf dag 1

12 likes

Je doet losse thee in het kannetje en daar heet water bij. Als het klaar is met trekken zet je het bovenop een glas/mok en loopt de thee door.

14 likes

Notendorop en kaaskalender dag 1! Dat worden hopelijk lekkere kaasplankjes de komende 3 vrijdagen.

Al is de cranberry mix perfect voor een kerstontbijt granola.

6 likes

Waar is die kaas kalender van? :heart_eyes:

2 likes

Oh wat fascinerend… en wat is dan het voordeel ten opzichte van een thee-ei?

1 like

Ik ben niet haar, maar in een thee ei kunnen de bladeren helemaal niet echt zichzelf ontvouwen.

4 likes

Dag één van de Notenshop en Kusmi kalender :christmas_tree:

5 likes

The Crafty Herd! Wel uit England …

1 like

Ik heb net voor maar 24,00 een my muesli advent kalender gekocht. Er ging nog 20% extra korting af en gratis verzending. Dit kost normaal 60 euries, ik eet elke ochtend havermout, dus heel erg leuk :D!

7 likes

Space nk dag 2

9 likes

Weet iemand mss nog een leuke betaalbare kalender voor 2 kindjes (jongen en meisje) van rond de 10? Ik vermoed dat ik er 2 zal moeten kopen zodat ze niet moeten kibbelen om de inhoud dus vandaar liefst goedkoop, tenzij jullie andere ideetjes hebben? Gewoon iets uit de winkel, niet online. Ga ook niet zelf beginnen knutselen ofzo. Zag bv bij Lidl dacht ik een Pokémonkalender die er leuk uitzag maar dan heb ik er ofc wel 2 nodig maar goed.

3 likes