Het adventkalender-topic #2

Ik weet niet of je het erg vindt om een kalender met snoep te geven, maar chocolade of snoep is op die leeftijd altijd goed toch? En geen verzameling prulletjes achteraf.

Haribo heeft meestal wel leuke betaalbare adventkalenders.

3 likes

Bijenkorf dag 2. Hele fijne mascara, was net aan een nieuwe toe.

7 likes

Dag 2 Eversdal, Dropje van Haarlem, Balea en zelfgemaakte theekalender (limoen munt thee).

De amandel sinaasappel was heel lekker!

2 likes

Bijenkorfkalender is nu met 20% korting voor degenen die op de valreep nog een beautykalender willen!

6 likes

Essence adventskalender!

Meisjes van 10 vinden deze meestal wel leuk, bij de Action heb je ook zoiets.

1 like

Grappig dat ze de Bijenkorf kalender nu met korting moeten verkopen terwijl hij dat jaar ervoor super snel uitverkocht was.
Ik vond hem dit jaar ook te hoog geprijsd dus niet gekocht en blijkbaar wel meer mensen.

8 likes

Dag 3

5 likes

Ik heb de adventskalender van Yves Rocher, maar ik ben nu ziek waardoor ik nauwelijks iets kan ruiken, echt super jammer, ik hou juist van nieuwe geuren uitproberen :frowning_face:

3 likes

Ja ik vond hem te prijzig. Nu toch met korting gekocht voor 135. Beetje fomo haha maar vind adventkalenders leuk. Ik ga hem delen met mn moeder. Ik gebruik vaak niet alles en eerder kocht ik ook voor haar een losse maar is me nu teveel geld.

Dag 4

2 likes

Bijenkorf dag 3 en 4

6 likes

Ik heb de Skins adventkalender maar zie nergens nummers staan op de vakjes. En volgens mij zijn het ook veel meer dan 24 vakjes haha.
Nouja ik open elke dag een willekeurige, tot nu toe tevreden.

3 likes

Dag 5! Ik hoopte al op de Sinterklaasthee vandaag. Die zat er vorig jaar ook in en is zo lekker dat ik er toen een grote zak van heb gekocht. In het flesje zit munt thee.

En dan de kruik! Heel blij mee want ik had een nieuwe nodig. Een betere dan deze ga ik niet vinden want @DrWrenKingston heeft de hoes eromheen zelf gemaakt :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Ik heb dit jaar de Rituals kalender maar tot nu toe ben ik eigenlijk elke dag een beetje teleurgesteld :smiling_face_with_tear:

Dag 1: doucheolie - gebruik ik nooit, maar ga ik in het weekend wel proberen.
Dag 2: haarmasker - lekker, maar heb ik doordeweeks ook geen tijd voor.
Dag 3: geurkaarsje - leuk! Alleen vond ik deze echt niet lekker ruiken? Leek wel toiletverfrisser :neutral_face:
Dag 4: vochtige doekjes - meh.
Dag 5: shampoo. Handig voor in mijn toilettas maar ik heb al een hele fijne shampoo, en mijn hoofdhuid trekt de meeste andere shampoos ook niet zo goed.

Ik had de kalender wel gecheckt van tevoren en toen vond ik wel dat er genoeg fijne dingen in zaten, dus ik ga ervan uit dat de leukste dingen gewoon nog komen…

2 likes

Klinkt eigenlijk alsof een adventkalender met verzorgingsproducten niet echt jouw ding is? Want dit is wel precies wat je van de Rituals kalender kunt verwachten :sweat_smile:

Ik heb weer de kalender van yankee candle. Blijf die leuk vinden omdat je dus elke dag een andere geur in huis hebt en omdat de inhoud ook op gaat. En dit jaar de grote kalender van Lakrids by Bülow (Deense drop + chocolade in allerlei smaken). Gisteren met citroensmaak en die combinatie met drop en chocolade is echt heel lekker!

25 likes

:rofl:
Ik heb hem al twee keer eerder gehad en toen vond ik hem wel relaxed, maar misschien past het momenteel inderdaad wat minder in mijn leven. Met een baby ben ik al blij als het me elke dag lukt om even te douchen :sweat_smile:

1 like

Sommige producten van Rituals uit de kalender verkopen ook wel op Vinted.

2 likes

Ik had hem voorheen ook en heb nu weer gekeken wat erin zit maar het is beetje wat elk jaar erin zit. Ik vind jammer dat ze niet wat uit make-up lijn erbij doen. Lippenbalsem/lipgloss ofzo. En dat alles travel size is. En spoiler wat erin zit. altijd die scrubhandschoen. Vind ik zo’n stom item

2 likes

Ik heb vroegerrr bij de rituals pakketten bijna alles altijd opgemaakt. Dan zat er bijv ook een olie in die ik jaren opnieuwd heb gekocht. Als ik dit nu zo hoor denk ik nee gelukkig geen kalender gekocht dit jaar.

3 likes

Goeie, misschien maak ik wel een pakketje van alles wat ik niet gebruik.

Lippenbalsem zou ik idd fijn vinden, of handcrème (komt misschien nog wel). In elk geval iets dat ik meteen kan gebruiken en dat me een gevoel van treat yo’self geeft op een druilerige decemberdag. Er zat ook een keer pillowmist in, echt zoiets dat je zelf nooit zou kopen maar dat toch leuk is als je het krijgt. Maar goed, december is nog niet voorbij :grin:

1 like