Het algemene boekentopic #3 (Deel 4)

Oh ik ben al begonnen in deel 2! Tot nu toe leest het nog lekker weg, als ik hem uit heb laat ik weten wat ik er van vond :slight_smile:

1 like

Ooh ik bedoelde dat ik net als jij me verheugde op het tweede deel maar niet van dezelfde serie :sweat_smile: ik bedoelde deel 2 van dochter van twee werelden, ik denk dat jij wel meer geluk hebt met jouw deel 2!

3 likes

Hahaha oeps. Nee als je zulke reviews hebt gelezen dan kan je misschien beter deel 2 niet lezen

1 like

@vitaminwater heb jij het boek vreemde tekeningen van Uketsu al gelezen/staat die op jouw lijstje? Ik las de omschrijving in de boekenwinkel en moest gelijk aan jou denken!

1 like

Nee eigenlijk niet! Ik had een beetje cosy mystery vibes bij het boek en dat is niet helemaal mijn ding, maar nu ik het opnieuw bekijk vind ik het misschien toch wel leuk. Iemand hier die het al gelezen heeft?

2 likes

Hoi iedereen, de vorige keer heb ik hetzelfde gedaan, maar nu mijn tweede roman uit is wil ik het boek weer graag delen met dit topic!! Ik haal veel inspiratie uit dit topic/discussies met de mensen hier dus dit is mijn manier om bedankt te zeggen.

(Dit is mijn nieuwe boek)

edit: iedereen heeft me een berichtje gestuurd, dus bedankt! :heartbeat:

38 likes

@chasingrainbows hoe gaat het met het napolitaanse kwartet???

1 like

Wat leuk! Ik ga hem kopen, had je vorige boek ook gelezen, zin om deze ook te lezen (en je te supporten!)

1 like

Heel leuk! Komt deze ook op kobo plus?

1 like

Hoi! Hoe kan ik jou dm en? Ik heb je vorige boek ook gekocht en die vond ik goed :+1:t2:. Ben erg benieuwd naar je nieuwe boek.

1 like

Ik ben op werk nu en zal je zo even DM’en in mijn pauze! En ook de anderen die me vanochtend een berichtje gestuurd hebben!

Er zijn nu twaalf mensen die een berichtje gestuurd hebben dus bedankt iedereen :pray: !!

@kringel En wat lief, dankjewel!

11 likes

Wat leuk dat je de 12 e-books hier hebt gedeeld! Heel benieuwd naar de reviews hier in dit topic straks. :blush:

4 likes

Nog niet zoveel gelezen!! Ik heb steeds te weinig concentratie, ik spreek de hele dag al Engels dus vind het dan moelijk om ook te lezen… Gelukkig is het geen bieb boek haha

2 likes

Zo leuk! Ik heb je vorige boek gekocht en op vakantie gelezen, ik ga dat ook doen met deze.

2 likes

Weet iemand hier hoe het eigenlijk zit met de opbrengsten van individuele ebooks voor een auteur? Verdienen die evenveel aan verkoop van een ebook via libris als verkoop van een fysiek boek in de boekwinkel? @d12baby misschien?

2 likes

Ik heb het gelezen naar aanleiding van een superpositieve recensie in Trouw. Vond het leuk en origineel, echt wat anders en je probeert tijdens het lezen ook in je hoofd de puzzel alvast te leggen.

4 likes

En als aanvulling hier op; hoe zit het met kobo plus?

1 like

Ik verdien per verkocht boek een percentage, en het percentage is bij een ebook hoger dan bij een fysiek boek. Maar fysieke boeken zijn natuurlijk duurder, dus op mijn contract maakt het weinig verschil. Precieze percentages verschillen natuurlijk wel per overeenkomst & uitgeverij.

7 likes

Vond in Engeland een tweedehands boekenwinkel met echt goede boeken, allemaal zo’n 4 euro per stuk :heart_eyes:

Edit: mijne zijn niet allemaal persé goed maar ik houd van makkelijke dingen ok :joy:

26 likes

Eleanor Oliphant is één van mijn favorieten!:heart:

5 likes