Als je een bibliotheekabonnement hebt via onlinebibliotheek. En voor al die andere aanbieders zijn veel acties van influencers te vinden vaak, dus anders dat eens proberen
Deze is legit, bookbeat en fluister sowieso ook. Bij storytel kan je direct na afsluiten opzeggen en dan 45 dagen luisteren. Dan stopt 't vanzelf.
Ah top! Ik vroeg me dus oa deze aanbieder af of het inderdaad niet een mooi verkoop praatje was. Maar dan ga ik hem afsluiten
Haha dit dilemma heb ik ook jaarlijks, ik ben niet gegaan. Beetje spijt. Welke boeken heb je gekocht?
Mocht je het getest hebben en een abonnement wil afsluiten en je hebt al kobo plus, dan kun je dat abonnement voor een paar euro per maand uitbreiden met audioboeken. Dat is goedkoper dan storytel oid los afnemen.
Het boek van Cynthia was gratis bij aankoop van 5 euro aan Blossom Books boeken haha. Verder eigenlijk geen enkele titel wat ik al kende, maar heb van alle boeken de achterkant gelezen en dat klonk wel leuk!
Was trouwens wel verbaasd over wat er werd gevraagd voor tweedehands boeken. Heel veel boeken gezien waarvan de rug al compleet gebroken was en waar nog 6-9 euro voor gevraagd werd. Die heb ik dus allemaal laten staan, diezelfde boeken kan ik bij mijn kringloop voor 1,50 kopen.
Oh wat een goede stapel! Ja soms is het inderdaad echt duur, vooral bij de ‘polulaire’ kraampjes. Vorig jaar was ik er wel, maar toen was het zoooo druk en er was zoveel dat ik echt overweldigd was en uiteindelijk vrijwel niets had gekocht. Viel het dit jaar een beetje mee? Ik heb er echt een haat liefde verhouding mee
@Vaiana heb je de limited edition van Twilight al gezien?
https://libris.nl/a/stephenie-meyer/twilight/100013813#gebonden-9789000401093
Ja, wilde ik ook tippen. Echt ideaal deze combi!
Super tip! Thx!!
Nee het was echt heel druk, heel overweldigend. Áls ik volgend jaar ga, dan zorg ik dat ik er al voor de officiële openingstijd ben.
En @Neusklem via Bookbeat kun je nu zelfs 75 dagen gratis luisteren via spmmige influencers/codes, als je interesse hebt kan ik je die dm’en
En gewoon tussen de muziek staan wel luisterboeken op Spotify, die je dus met je gewone abbo kan beluisteren, maar dat is even zoeken!
het was echt weer heel druk, maar ik kan echt aanraden (net als Tamara) om er vroeg te zijn. Dus rond een uur of acht zeg maar. Dan zijn er nog een paar verkopers aan het opzetten, maar heb je nog alle ruimte. Rond een uur of tien even koffie drinken en daarna wordt het heel snel heel druk. Ligt ook wel een beetje aan het weer natuurlijk, zoals gisteren was ideaal voor alle dagjesmensen die dan vervolgens ook de terrassen op gaan.
Ja meteen besteld toen die werd aangekondigd
Hopelijk gaan ze ook de andere delen zo mooi maken!
Halloooo waar zijn de juli lijstjes
die van mij:
De bovenste twee mehh, ik vind alle boeken van mariken heitman inmiddels op elkaar lijken en ze blijven me ook niet echt bij. Audition werd gehyped, ik vind het concept wel interessant en het is goed geschreven maar ik vond het verder gewoon niet boeiend. De andere twee waren toppie, vooral knausgard

Omg ik heb 100 minuten van mijn eerste luisterboek ooit geluisterd maar ik vond het echt verschrikkelijk en cringe .
Ik hoooooop ontzettend dat het aan mijn boekenkeuze ligt (ik dacht laagdrempelig iets van suzanne Vermeer). Dus hebben jullie wellicht positieve ervaringen met andere audioboeken? Ik wil namelijk het luisteren van audioboeken echt omarmen
Ik kan het ook echt niet. Ik vind het zo awkward ofzo? Podcasts prima, boeken lezen ook maar de soort van combi is drama haha
@vitaminwater jij had jouw bookstagram toestraks gepost in persoonlijke vraag-topic en toen had ik even gekeken, en toen zag ik je story over vertaalde boeken en daar stond iets bij over dat Moedermelk het eerste boek is wat vertaald is in NL vanuit het Lets.
Nu ben ik daar op vakantie dus dat vond ik een grappig/toevallig weetje. En vanmiddag was ik in een boekenwinkel en heb hem gekocht
In het Engels dan, ik wilde wat van een Baltische auteur meenemen als souvenir en ik zag die liggen en herkende het, en het verhaal sprak me ook het meest aan van wat ze aan Engelstalige boeken hadden dus ben heel benieuwd!
Ohh Moedermelk, fantastisch boek
Ik doe altijd:
- iets hersenloos tijdens het luisteren, wandelen, borduren of schoonmaken of zo. Alleen luisteren kan ik ook niet.
- niet te ingewikkelde boeken en ook niet te onbekende namen van personages, want die blijven niet goed hangen als ik luister waardoor ik de draad kwijt raak
- niet op de gewone snelheid luisteren. Die boeken gaan zo langzaam, dat trek ik niet. Ik doe altijd 1,5-2x de snelheid.
Ik denk overigens dat dit vrij doorsnee tips zijn, dus misschien doe je dit al
Edit: oh je vroeg boekentips haha, niet goed gelezen. Ik vond Al het blauw van de hemel prettig om naar te luisteren en Het einde van de eenzaamheid ook