Oh wat heerlijk om zo jeugdherinneringen op te halen. De bieb had idd a, b en boeken (d is later gekomen maar is nu ook al weer een soort van verdwenen volgens mij).
Wat je zegt over dat je op den duur er uit was en toen volwassen boeken ging lezen, herken ik, deed ik ook! Met lezen loop je eigenlijk al heel gauw dan voor op de rest die niet zoveel leest omdat je altijd dingen leest van mensen die ouder zijn dan jou. Weet niet of dit herkenbaar is?
Maar ik las geen canclelight boekjes, maar wel chicklits en dat lijkt wel verdacht veel in die hoek te zitten als ik zo terug kijk, haha. En Tina Toppers zijn er ook wel een soort voorloper van denk ik. Ik ben gewoon verpest vroeger door mijn hang naar romantische verhalen.
En Maren Stoffels haar boeken waren leuk idd! En vooral omdat ze nog zo jong was. Heleen Vreeswijk heeft ook wel leuke boeken geschreven trouwens. Kunnen jullie je Echte mannen eten geen kaas nog herinneren? Dat was ook echt heel indrukwekkend en toen bleek het later allemaal verzonnen te zijn! Zo bizar!