Verkooptopic

Thanks! :slight_smile:
Ik weet niet of het teveel moeite is, maar zou je misschien een aanfoto kunnen maken…?

Tuurlijk kan dat! Ik ben rond 8 uur thuis en dan maak ik een aanfoto :slight_smile:

Krijg hele nare flashbacks van dit boek :zipper_mouth_face:

1 like

Oe die met sterretjes! <3 20 inclusief is prima :slight_smile:

Omg ik moet me echt inhouden om ze niet te kopen :no_mouth:

Het kan aan mij liggen maar volgens mij werkt je foto/link (in de samenvatting) niet.

Dacht ik ook maar werkt wel als je op de blauwe zin klikt !

1 like

Jas van de Mango in maat S. Mag weg voor € 20,00 (incl. verzendkosten).

Is deze nog beschikbaar?

1 like

Ja! Ik pm je even :smile:

Mocht je los gaan verkopen dan wil ik vraag flowerbomb.

1 like

@Baron ja, als je beslist om los te verkopen ben ik wel geinteresseerd in Dolce en Lady Million!

1 like

Als ik kijk naar je eerste gedachte €10 exclusief?

Ik verkoop mijn buffalo aspha mid black in maat 39. Ze zijn voor mij helaas te groot (normaal maat 38.5). Er zitten wel lichte gebruikerssporen op de neus.
Vraagprijs: 60

Beide prijzen zijn excl verzendkosten. Ophalen in Den haag is ook mogelijk in overleg!

1 like

Ik hoop dat ik ze hier mag aanbieden :slight_smile:
Ik bied deze zelf gemaakte mondkapjes aan. Ik vraag er €4,- per stuk exclusief verzendkosten voor. Ik heb er 2 van beschikbaar. Er is geen ruimte voor een filter, en aan beide kanten te dragen (uiteraard wel even wassen voor je de andere kant gebruikt) als je een smal gezicht heb zijn ze helaas wat te groot. Zie de afmetingen op de foto.

1 like

@Santeria ik weet niet wat jou maat is maar zocht jij niet nog nieuwe docs en overwoog je deze? :grimacing:

1 like

Helaas niet mijn maat :sleepy: maar ik vind ze very nice!

1 like

Mooie laarzen. Hoe breed zijn ze? In de zin vallen ze smal/breed whatever

Even m’n tekst gekopieerd van Marktplaats

Leuke point and shoot van Fuji.
Heeft de X-Trans II sensor en dus ook de bekende Film Simulation Modes.

Heeft wat gebruikssporen. Maar werkt nog helemaal prima. Ligt nu in de kast te verstoffen. Daarom zet ik hem dan maar te koop.