@Bennielava Aan het einde van de wereld vond ik ook prachtig! Ik waande me helemaal in Alaska.
Mijn boeken van februari:
- Kiley Reid - Such A Fun Age

Beetje wisselvallig boek, het had goede momenten maar die werden al te vaak afgewisseld met saaie stukken. Geen sympathieke personages. - Cho Nam-Joo - Kim Jiyoung, born 1982

Dun boek van minder dan 200 pagina’s maar meer dan dat heeft dit boek niet nodig. Aan de hand van het levensverhaal van het titelpersonage wordt de positie van de vrouw in de Zuid-Koreaanse samenleving verduidelijkt en het diepgewortelde seksisme dat daarmee gepaard gaat. - Celeste Ng - Wat ik nooit eerder heb gezegd

Goed opgebouwd verhaal over een verdwijning van een tienermeisje maar ik bleef een beetje op mijn honger zitten. Little fires everywhere vond ik een beter boek van haar. - Joyce Spijker - Volg me

Dit boek stond in de bieb bij de ‘‘thrillers’’ maar ik vind het een eerder een mix van chicklit en thriller. Het verhaal gaat over Nederlandse influencers die niet echt enge dingen meemaken. Ondanks het gebrek aan spanning had ik dit boek uit in 2 dagen dus toch nog vrij vermakelijk. - Kate Elizabeth Russell - Mijn duistere Vanessa

Vorige maand werd dit boek door verschillende mensen getipt in dit topic (ik weet niet meer wie) en wow wat was dit een intens boek! Echt een boek om nu en dan weg te leggen en te overdenken wat je nu net gelezen hebt. Sterkste boek van de maand. - Geen rating: Hugh Howey - Silo
Heb dit weggelegd na 100 pagina’s. Op papier is dit een boek dat me zou moeten aanspreken: postapocalyptisch verhaal in het genre van the hunger games, ook een trilogie. Het verhaal komt echter zo traag op gang. Iemand dit boek gelezen? If so, wordt het beter na de eerste 100 pagina’s?
Ik ben vorig weekend begonnen in De Vervlogen helft van Brit Bennett. Tot nu toe vind ik het heel goed: aangename schrijfstijl, mysterieus verhaal.

De uiteinden van de pagina’s zijn goud wat het nog beter maakt. Elke keer dat ik hem oppak word ik gewoon gelukkig ervan. Lekker materialistisch ook haha
), maar Dorian Gray ben ik echt zo enorm benieuwd naar! Mooie editie ook inderdaad!