Oh hier baal ik wel van, Kya was volgens mij ook POC
Edit:
Oké blijkbaar was onze herinnering niet goed
Oh hier baal ik wel van, Kya was volgens mij ook POC
Edit:
Oké blijkbaar was onze herinnering niet goed
Haha, ik had het ook net opgezocht en kwam op hetzelfde uit!
Wel grappig dat jij ook dat gevoel had tijdens het lezen.
Ah ja ik heb daar weleens suggesties gedaan om aan te laten passen. Misschien moet ik Illumicrate (waar de special editions van zijn) eens vragen of ze de illustraties van de cover kunnen sturen voor Goodreads. En een keer als ik tijd heb die test afnemen haha.
Ik ben nu halverwege It Ends with Us van Colleen Hoover, maar ik ben echt een beetje teleurgesteld na alle lovende recensies die ik erover heb gelezen. Ik snap opzich wel waar het verhaal heen gaat en het is natuurlijk heftige materie maar ik vind het echt ontzettend kinderlijk geschreven op de een of andere manier. Meer mensen die dat zo hebben ervaren?
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt. Het is natuurlijk een boek geschreven voor en gericht op new adults, dus dat je dat merkt aan de schrijfstijl is niet zo gek. Vind Colleen Hoover af en toe ook wel wat weghebben van wattpad auteurs maar zou het niet omschrijven als ontzettend kinderlijk haha (maar ik verwachtte de schrijfstijl al van te voren dus misschien had ik er daardoor minder last van.)
Oh ja je beschrijft precies wat ik bedoel haha, kinderlijk is dan misschien niet het goede woord. Ik wist niet van tevoren dat het een new adult boek is (en ook niet zoveel over het genre) maar dat verklaart het dan wel!
Het was een goed leesjaar voor mij, 53 boeken gelezen! Mijn doel stond op 52. Gemiddelde rating was trouwens 3,5.
Boeken met 5 sterren
De verborgen geschiedenis - Donna Tartt (favoriet van het jaar)
Augustus - John Williams
Ik ben er niet - Lize Spit
Prachtige wereld, waar ben je - Sally Rooney
Teleurstellende boeken:
De zeven echtgenoten + Daisy Jones - Taylor Jenkins Reid
Max, Mischa & het Tet-offensief - Johan Harstad
Klara en de zon - Kazuo Ishiguro
Verrassend:
De ontdekking van Urk - Matthias M.R. Declercq
Het zoutpad - Raynor Winn
Ik wil mijn doel van volgend jaar heel graag weer op 52 zetten, maar vrees dat het niet gaat lukken. Misschien zet ik hem op 26. Maar ik heb nog een paar dagen om erover na te denken🙂
FF Laagdrempelige Reading Challenge
Dag 1
De laatste dag van het jaar, maar de eerste dag van de FF reading challenge! Komende week dus dagelijks minstens een kwartiertje lezen. Succes iedereen die mee doet!
Ben benieuwd of er nog mensen zijn die proberen een boek nog dit jaar uit te lezen!
Ik ga zelf in een nieuwe beginnen in ieder geval, maar moet nog beslissen welke.
Voor mensen die dit ook in de app proberen te zoeken: je Year in Books staat in My profile!
Ik zie nu pas dat ik de meeste boeken (vd 10) dit jaar 4 sterren heb gegeven! Wat fijn dat er zoveel goed waren
Ik ben woensdagavond begonnen in Kruispunt voor de FF boekenclub en nu op pagina 138 van ca 570. Die komt dus dit jaar niet meer uit.
Ik probeer Beschavingen van Laurent Binet nog uit te lezen, ben benieuwd of het lukt!
Ik ben in orakel bezig maar dat zijn teveel bladzijdes voor mijn verdere plannen vandaag maar ik ga die wel gebruiken voor deze challenge.
Ik ga Honderd Jaar Eenzaamheid nog uitlezen vandaag. Nog 20 bladzijden!
Mijn leesboek ben ik vergeten thuis dus ik moet even een plan B bedenken voor de leeschallenge. Thuis lees ik nu De Vondeling van Eva Maria Staal. Plan B volgt nog!
Ik ben goed begonnen met het uitlezen van een novella (Forever Wild van K. A. Tucker). Moest nog ongeveer 30 pagina’s dus die wou ik vandaag sowieso uitlezen.
Nu twijfel of ik nog een nieuw boek wat wil oppakken of in het nieuwe jaar met wat nieuws begin…
Ik lees een boek van 500 pagina’s, dus dat gaat me niet meer lukken haha (Aurora’s End van Jay Kristoff & Amie Kaufman). Misschien dat ik vandaag nog ga proberen om m’n luisterboek af te krijgen, daar moest ik nog een uur van.
Op hoeveel boeken gaan jullie je 2022 challenge zetten? Ik denk ik weer op 50!
Ik had hem dit jaar op 25 gezet en heb er 39 gelezen. Ga die voor 2022 op 30 zetten denk ik, ga een paar hele dikke boeken lezen weet ik al.
Ik ben duidelijk niet zo goed in dit inschatten.
Voor 2022 ga ik dus denk ik voor 45 boeken. Maar ik ben altijd een beetje bang dat het dan een doel opzich wordt in plaats van gewoon lekker lezen.
Dikke boeken lezen is ook al een challenge op zich! Ik heb dit jaar 68 boeken gelezen, maar wel veel dunne boeken (rond de 250/300 pagina’s). Ik wil in 2022 wel meer romans gaan lezen.
Ik lees niet zo makkelijk dus deze challenge vind ik leuk ik ben ook bezig in kruispunt nu