Het algemene boekentopic (Deel 2)

Ik heb dit jaar 54 boeken van de 50. Misschien dat ik ook nog een laatste boek uitkrijg dit jaar. Ging er vanuit dat ik de 50 boeken niet ging halen, maar toen kreeg ik Corona. Nog nooit zoveel gelezen in een maand😅.

Mijn 5 sterren:

• Middernachtsbibliotheek van Matt Haig
  • Het schaduw jaar van Kim Ligger
  • Passagier 23 van Sebastian Fitzek
  • Zonder jou van CĂ©la van Gastel
  • De perfecte engel van Eva Nagelkerke

Voor de challenge ben ik nu in bezig in Evi van Tjeerd Langstraat

6 likes

Deze! En jij?

2 likes

Ben nog maar op blz. 144 maar tot nu toe erg leuk. Ik hou van dit soort dikke boeken, met veel details en levensverhaal! En leest erg vlot :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Oke vandaag begonnen wel haha, maar die gaat dus mee het nieuwe jaar in.

5 likes

Ik ben momenteel in zo’n vijf boeken bezig dus ik moet eigenlijk met een van die verder, maar ik zie mezelf ook nog wel een nieuwe starten :sweat_smile:

3 likes

Crossroads, denk ik! En jij?

2 likes

Ik ben bezig in As Good As Dead van Holly Jackson, dus dat wordt de eerste die ik in 2022 uitlees! Weet nog niet welk boek ik als eerste ga beginnen, ik plan dat niet en kies op het moment zelf waar ik zin in heb haha.

Mijn challenge staat volgend jaar op 75, waarvan ik 15 informatieve/non-fictie boeken wil lezen. En ik hoop ook wat meer dikkere (>300 blz) boeken te lezen.

5 likes

Ik ben vandaag begonnen in The Invisible Life of Addie LaRue, dus dat wordt m’n eerste van 2022! Vind 'm echt mooi tot nu toe dus een fijne nummer 1.

5 likes

Begin vandaag in deze en vond hem door de titel ook wel toepasselijk voor januari haha. The ten thousand doors of January. Volgensmij getipt door iemand hier maar weet ik niet meer zeker.

Ik zet m’n Reading challenge weer op 70 denk ik! Ben laatste tijd niet zo in een Reading flow dus hoop dat ik er weer inkom

10 likes

Ik denk what she saw last night of zwemmen in het donker. Ga vanavond beslissen want ik wil wel meedoen met de reading challenge!

2 likes

Ik ben begonnen aan A girl made of air. Leest makkelijk weg maar de schrijfster zegt vooral heel veel met niet veel inhoudelijke dingen haha

1 like

@Kahlo @Lumos Ik denk hetzelfde boek als Autumn, maar ik weet het nog niet zeker haha. Vanavond nog even twijfelen voor mijn boekenkast!

4 likes

Oja ik had me hiervoor aangemeld! Zojuist een kwartiertje gelezen, in een jawel, zelfhulpboek: the now habit. Had een vriendin aangeraden, over uitstelgedrag.

1 like

Ik heb echt een mega slecht lees jaar gehad, ik heb met moeite zeven boeken uitgelezen :joy: ik merk echt dat ik en niet op vakantie ben gegaan dit jaar (voor mij echt het moment om veel te lezen) verbouwd heb en met een nieuwe baan ben begonnen. Mijn voornemen voor volgend jaar: meer lezen ipv op mijn telefoon zitten en onzin programma’s kijken op tv.

3 likes

Ik heb vandaag Ontaarde moeders van Renate Dorrestein uitgelezen en begin morgen in De jacht op het verloren schaap van Haruki Murakami.

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: en daarna (als het je bevalt) moet je dans dans dans lezen!

1 like

Die moet ik ook nog steeds lezen!

Ga ik doen, bedankt voor de tip! Had niet gezien dat dat een vervolg was.

2 likes

Ik heb (niet gepland) op de valreep boek #135 uitgelezen, Local woman missing. Bloedspannond! Morgen dus lekker beginnen met een schone lei

2 likes

Ik ben pas weer begonnen met lezen dus echt maar een paar boeken gelezen dit jaar, 3 om precies te zijn.
It ends with us: :zap::zap::zap::zap::zap: Loved it
The silent patient: :zap::zap::zap::zap::sparkles: ook heeel goed
They both die at the end: :zap::zap: Vond ik niks
 echt 0 emotionele binding met de karakters

6 likes