Ik heb vandaag Ontaarde moeders van Renate Dorrestein uitgelezen en begin morgen in De jacht op het verloren schaap van Haruki Murakami.
en daarna (als het je bevalt) moet je dans dans dans lezen!
Die moet ik ook nog steeds lezen!
Ga ik doen, bedankt voor de tip! Had niet gezien dat dat een vervolg was.
Ik heb (niet gepland) op de valreep boek #135 uitgelezen, Local woman missing. Bloedspannond! Morgen dus lekker beginnen met een schone lei
Ik ben pas weer begonnen met lezen dus echt maar een paar boeken gelezen dit jaar, 3 om precies te zijn.
It ends with us: 

Loved it
The silent patient: 

ook heeel goed
They both die at the end: 
Vond ik niks… echt 0 emotionele binding met de karakters
Ik heb echt nu net mijn doel bereikt. Dat was nog even een zware dobber
Voor volgend jaar geen doel meer van aantal boeken, maar vooral gewoon blijven lezen. Want dat ben ik de jaren hiervoor nog wel eens vergeten, hoe heerlijk dat ik het vind om in een boek te duiken en alles om me heen te vergeten!
Hopelijk allemaal een 2022 vol met boeken voor ons 

Oke, ik ben er uit. Dit wordt mijn eerste boek van 2022 haha. Wil hem al lezen sinds ie uit is, maar het kwam er eerst niet van. 
Zeker doen, is een van mijn favoriete murakami’s
FF Laagdrempelige Reading Challenge
Dag 2
Heb jij op dag 1 (vrijdag) een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nieuw jaar, nieuwe boeken! (of toch die to read stapel eens wegwerken
)
Zo ik heb mijn Goodreads op 50 gezet, we zullen zien. Vooral tijdens de vakanties lees ik echt heel veel boeken en doordeweeks vaak zo’n 30minuten. Ik lees nu dus A girl made of air.
De volgende boeken die ik ga lezen zijn:
En als ik zin heb(anders zijn ze enkel voor decoratie vanwege de mooie kaften)
En mijn amazonwinkelmandje staat ook al vol😍
Die onderste 4
Wat een prachtige uitgaven!
Ik heb een hele flinke to read stapel liggen die uit moet voor ik weer iets nieuws mag kopen in 2022. Of waarvan ik maar eens moet beslissen dat ik het echt niet ga lezen en eerst moet verkopen/weggeven. Wel een onderscheid fictie - non fictie:
Fictie:
- Kruispunt - Jonathan Franzen (nu in bezig)
- Fortuna’s dochter - Isabel Allende
- The Island of missing trees - Elif Shafak
- The Invisble life of Addie La Rue - V.E. Schwab
- De kat en de generaal - Nino Haratischwili (geleend, ga ik denk ik ongelezen teruggeven)
- Half of a yellow sun - Chimamanda Ngozi Adichie
- De val - Camus
Inmiddels uit - Portret in Sepia - Isabel Allende (geleend, misschien ongelezen terug)
Non fictie:
- Invisible Women - Caroline Criado Perez (nu in bezig)
- De tweede sekse - Simone de Beauvoir
- Our Women on the ground
- Walden- Henry David Thoreau (staat al jaren in de kast dus ga ik denk ik weggeven)
- Gratis geld voor iedereen - Rutger Bregman (nu aan het luisteren)
Die Emma heb ik ook op mijn verlanglijstje staan 100% puur vanwege de kaft 
Voor het eerst mijn leesdoel gehaald! Had 25 al doel, uiteindelijk verhoogd naar 35 en uiteindelijk 52 boeken gelezen
Doel van 2022 op 40 gezet. Hopelijk blijf ik in deze leesflow
Ik doe met je mee! Was er al in begonnen, maar had even een korte break. Ik vond het boek zo zwaar voor in bed 
Ik heb net deze week 3 nieuwe boeken binnen gekregen dus start het nieuwe jaar met een van deze
Ga beginnen met The Love Hypothesis (kijk die tiktok tag trouwens… WAAROM, zo lelijk)
Hebben jullie ook nog andere goals dit jaar behalve het aantal boeken? Ik zag zelf dat ik in 26 series bezig ben dus wil eigenlijk minstens 10 series uitlezen. En hopelijk wat classics lezen (minstens 3) want ik heb het afgelopen jaar deze verzameld wanneer ze maar 5 euro waren maar ben nooit perse in de mood voor een classic
aanraders voor welke ik eerst zou moeten lezen zijn welkom.
Mooie uitgaves van de klassiekers. Ik zou beginnen met Emma en Jane Eyre zo lang mogelijk uitstellen. Vond dat echt een deprimerend boek.
Ik wil eigenlijk dit jaar in elk geval boek uitlezen waar ik al in bezig was en een nieuwe poging met 1984.
Haha wooow!
Ik wil ook wel een aantal series uitlezen, en een aantal boeken die ik al een tijd ‘aan het lezen’ ben (ooit begonnen en niet af maar geen dnf) uitlezen. En meer LGBTQ+ boeken lezen, en boeken van POC auteurs.
Ik wil ook series afronden en daarnaast veel backlisted boeken die ik al langer in mijn kast heb staan eens oppakken.