Thanks, ik ga dit lijstje gelijk even opslaan. Helemaal zin om aan al deze boeken te beginnen!
Heb je liefde in de grote stad al gelezen?
Ja! Ik heb hier dus 1 vraag bij, heb je 'm ook gelezen? Dan ga ik die stellen in de spoiler haha (hoop dat ik daar nog uit kom want heb het op Nextory gelezen en inmiddels geen abonnement meer)
Ik vind the wilderness family / in de wildernis van Kobie Kruger (Zuid-Afrika) echt een geweldig boek dus wil dat graag tippen maar het moet wel echt in je straatje passen haha. Gaat over een vrouw en haar gezin waarvan haar man jachtopziener is en ze uiteindelijk een leeuw adopteren.
Misschien heb je hier nog wat aan!
Trok me op dat moment niet, denk ik. En daarna een beetje vergeten.
Nee nog niet maar staat op mijn lijstje die ik binnenkort wil kopen. Vond je het een aanrader?
@Tokyo ik gaf het 3.5 ster. Ik vond de hoofdpersoon niet altijd even sympathiek maar kon me ook lastig met hem/zijn situatie identificeren. Het was wel heel interessant om zo ook meer te lezen over de cultuur in Zuid Korea voor (queer) millennials. Voor mij was het een prima boek tussendoor maar heb ergens ook het gevoel dat ik het dan onderschat. Lastig dus of ik het wel/geen aanrader vond. Het was opzich wel prettig geschreven en iets in het laatste hoofdstuk zorgde er voor dat ik het hele boek anders begreep, dat vind ik ook knap in een boek!
Ik ben inmiddels bij hoofdstuk 9 en zit er helemaal in! Wat vind jij er tot nu toe van (en waar ben jij met lezen)? Leuk dat we hetzelfde aan het lezen zijn haha. Heb je The Martian ook gelezen?
Death and the Dervish - Mesa Selimovic of als je liever iets contemporary wil Goodbye Sarajveo - Atka Reid & Hana Schofield (Bosnie)
The palace of dreams - Ismail Kadare (Albanie)
Ik vond the martian echt een heerlijk boek, is dit boek daarmee vergelijkbaar? Dan gaat 'ie op mijn to read!
Ja idd zeker tegenstrijdig dit, haha. Ik vond het onderwerp echt deprimerend. De omschrijvingen van omgeving vond ik donker en grauw waardoor de hele sfeer voor mij zwaar overkwam. De schrijfstijl vond ik wel wennen maar dat duurde niet super llan, dat was niet echt het probleem. Uiteindelijk heb ik het boek niet uitgekregen. Ik heb nog een aantal pogingen gedaan maar het is niet mijn ding. Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. Misschien zit je wel tussen onze meningen in.
Nigeria, Ayọ̀bámi Adébáyọ̀ - Blijf bij me
Oostenrijk, Felix Salten - Bambi
Estland, Andrus Kivirähk - De man die de taal van de slangen sprak
Gisteren mijn laatste boek van 2021 uitgelezen. Vandaag beginnen aan de eerste van het nieuwe jaar; The song of Achilles.
Wil dit jaar minimaal 15 boeken lezen. Zou moeten lukken!
Ik word zo blij van al jullie aanraders! Mijn TBR wordt langer en langer en ik heb helemaal zin om in al deze boeken te beginnen!
Ik ben gisteravond begonnen met The House in the Cerulean Sea en ben pas op blz 70 maar wat een geweldig boek! Heb er zelfs over gedroomd en dat is al lang niet meer gebeurd, het is zo goed geschreven en zo goed uitgewerkt
FF Laagdrempelige Reading Challenge
Dag 3
Heb jij op dag 2 (zaterdag) een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Omdat het zondag is een knus haardvuurtje om bij te lezen!
ohhh sad, ik dacht even dat dit een nieuwe video van Zoë was. Vond haar zo leuk om te volgen maar ze post al meer dan 2 jaar geen video’s meer
hahaha precies het boek dat ik lees
Ja jammer hè! Sorry voor de hoop haha