Oeps, ik heb het begin van de challenge gemist. Ik doe wel mee vanaf dag 4 (). Ben gister begonnen in “Dag liefje, met Mila gaat het goed en ik klungel lekker verder”, nadat ik hem een paar keer voorbij zag komen als tip in dit topic.
Ik heb de jacht op het verloren schaap van Murakami uit, ben erg benieuwd naar het vervolg. Die heb ik alleen nog niet binnen, heb nog wel de opwindvogelkronieken staan maar zit tegen een Murakami overdosis aan. Weet niet zo goed wat ik nu wil lezen, voor de 15 minuten maar een stuk lezen in Winnie the Pooh van Milne.
Heb door deze challenge al bijna een boek uit joh!
Beetje laat, maar ik zie ze er nu wel weer staan in het Nederlands.
Leuk! Welke?
Ik lees zelf nu een boek waarvan ik dacht dat het een beetje gezellig spannende witchy fantasy was, maar het gaat eerder richting horror
Damn you Goodreads en je gebrek aan genres bij boeken in de app!!
Welke? Haha
Mannenmaal, mijn moeder had hem liggen en was niet te dik, dus leek me een perfect begin. Maar vind hem mwoah, niet slecht hoor, maar ik weet niet of ik hem zou aanraden.
The Lighthouse Witches!
Ik had via boekenkraam 4 boeken gekocht die op mijn lijstje stonden:
Probeer normaal altijd zoveel mogelijk via de kringloop te kopen of te vragen voor verjaardagen/kerst etc. Maar nu via boekenkraam was een fijne korting
Het is hier volgens mij wel eens over boekboxen gegaan, zijn mensen op bepaalde boekboxen geabonneerd en zo ja, is het aan te raden?
Ik ben door jou gisteren in dit boek begonnen, tijdje niet gelezen (of ja wel wat nonfictie maar niet volledige boeken) en probeer er nu weer in te komen!
Ik heb een abonnement op Illumicrate en GSFF, maar ik heb gekozen voor book only (Illumicrate), omdat ik niet wil blijven zitten met spullen die ik niet gebruik. GSFF is sowieso altijd book only.
Ik vind Illumicrate wel een fijne, omdat zij zowel YA als Adult boeken kiezen én je kan ongelimiteerd een maand skippen als een thema/boek je niet aanstaat. VAT innen ze al van tevoren. Bij sommige andere boxen zit daar wel een limiet op. Goldsboro (GSFF) kun je bijvoorbeeld maar twee keer in een jaar skippen.
Heb zelf nog nooit geskipt (wilde ik wel twee keer, maar ben het vergeten door te geven, je moet namelijk mailen). Dat moet je voor de aanbetaling voor die box doen (voor de eerste van de maand).
Als je nog meer info wil, laat maar weten haha!
Ik heb er 3 van op mijn lijstje, dus ben heel benieuwd wat je ervan vindt!
Ik heb het eerste boek van 2022 uit: De Bijenhouder van Aleppo. Erg mooi en verdrietig tegelijkertijd.
Ik heb mijn eerste boek van 2022 ook uit; As Good As Dead van Holly Jackson. Ik vond het boek wel okay. Vond het eerste deel wat minder interessant in het boek, deel 2 vond ik wel spannend om te lezen. En het einde, dat ze zichzelf distantieert van haar familie en het uitmaakt met Ravi, vond ik stom. Eerste boek uit de serie blijft wel de beste.
Nu bezig in twee boeken
- How to tame a fox and build a dog, over domesticatie van dieren
- The Southern Book Club’s Guide to Slaying Vampires
Ooh, veel leesplezier!
Vond ik ook een super mooi boek!
Ik krijg vannacht (of morgen) mijn tweede boek wel uit denk ik! Deze challenge werkt wel goed voor motivatie haha.
En uit! Ik vond Under the Whispering Door wel mooi, niet zoals Cerulean, maar op zijn eigen manier. Ik had wat issues met pacing en de abrupte verandering in gedrag van het hoofdpersonage, dus om die reden 4 sterren haha.