Leuk! Die ken ik nog niet. Komt erbij op het lijstje
Af en toe lees ik dat ook wel! Wat is je favoriete historische romans? Of welke schrijver/schrijfster?
Ik lees nu Crossroads en die vind ik echt goed! Daarnaast ben ik bezig aan mn eerste luisterboek, namelijk Talking to Strangers van Malcolm Gladwell, vind ik ook heel tof en is echt fijn tijdens wandelen
Ik ben nu bezig in De Sterrengever van Jojo Moyes en moet er eerst echt een beetje inkomen en wilde het bijna wegleggen maar inmiddels ben ik op 35% en vind ik het een heel fijn boek om te lezen, ben ook heel benieuwd hoe het verder gaat!
Ik lees The City of Brass en ben ook net begonnen in The Midnight Library.
Kruispunt (Jonathan Franzen) uitgelezen vanochtend - 

Ik ga nu verder met The invisible life of Addie LaRue.
Ik heb zo geen zin om in Kruispunt te beginnen, ook al vind ik het altijd wel leuk om mee te doen met de FF boekenclub. Dus ik denk dat ik 'm maar oversla⦠Het trekt me gewoon niet. (Al heb ik wel vaker met boeken die een hele hype zijn dat ik daar juist weerstand tegen krijg haha).
Ik nader het einde van The Idiot van Elif Batuman, wordt ook mān eerste boekstagramreview van het jaar!
Oh ja dat heb ik ook altijd! Soms lees ik een boek jaren na dato alsnog en vind ik het best leuk haha. Maar heel irritant, dan kan een boek me echt tegenstaan om de een of andere duistere reden.
Ja, ik heb hem ook eindelijk uit! Zeker 5 sterren. Ik wil een Rocky. Hopelijk gaat deze ook verfilmd worden. Ik heb Rocky in mijn hoofd alleen tot een hond gemaakt, zo niet wat de schrijver heeft bedacht.

Ik lees onder andere een reverse harem, dus romantiek 
Nu ook Zwemmen in het donker van Tomasz Jedrowski uit. Voor het eerst in tijden een echte roman gelezen, 

. Ik vond vooral de eerste helft heel goed en meeslepend, daarna kabbelde het een beetje voort. Dat past heel goed bij het verhaal en maakt het ook realistischer, maar vind ik als lezer wel jammer. Alsnog wel een aanrader en ik denk ook een goed kijkje in een andere wereld (Polen ten tijde van het Ijzeren Gordijn)
Ik vond deze heel mooi! Wel even inkomen inderdaad
Na mijn vorige boek heb ik wat moeite met het oppakken van een nieuwe. Lees overal een paar bladzijden van en denk dan hmm, niet voor nu. Zo frustrerend. Hoe komen jullie daar doorheen? Gewoon doorzetten?
Als ik echt niks leuk vind pak ik een boek wat ik al eens eerder heb gelezen en sowieso goed is. Als ergens tussen 20-100 nog niks is s leg ik een boek weg en lees ik niet verder. Weet ik bijna zeker dat het boek wel leuk moet zijn, probeer ik het een paar maanden later wel weer.
Als ik een boek na 100 bladzijdes nog niets vindt (ligt wel aan hoe dik het boek is) leg ik het weg.
In zoān situatie helpt het bij mij nog weleens om in een boek te komen door middel van het audioboek!
Ik heb dit eigenlijk altijd als ik een (goed) boek net uit heb. Het helpt bij mij om niet gelijk in iets nieuws te beginnen maar even een paar dagen leespauze.
Hoe ga je met het boek? Hoe vind je het? Ik moet nog ongeveer 100 blzās!
Uit! Vond het inderdaad echt een heel mooi boek!
Net uitgelezen. Geef het

Moest in het begin heel erg wennen aan de schrijfstijl. Het verhaal begon en er kwam geen einde aan. Best knap om je lezer zo mee te nemen in het verhaal en er bijna geen pauzes lijken te vallen haha.
Ben nu begonnen in De heks van Limbricht.