Het algemene boekentopic (Deel 2)

Ik heb gelezen in ‘reisverslag van een kat’ , van Hiro Arikawa.

Bijna uit.

2 likes

Ik vond het weer leuk! Ik lees sowieso iedere dag wel een kwartier want ik lees altijd voor het slapen gaan.
Ik zou dus wel wat voelen voor een grotere uitdaging, bv een uur lezen. Aan de andere kant wil ik mezelf niet forceren.
Ik heb eerst wie achter deze deur verdwaalt (:star::star::star:) gelezen van Rindert Kromhout.
Nu ben ik bezig in harteloos van Mariska Meyer. Heel gek om steeds over @Chesirecat te lezen en daarbij ook een beeld voor me te zien door de forummer.

5 likes

Hee dat was mijn eerste boek van 2021 en stond daarna ook in m’n top 3 van beste boeken! (van de 86, maar ik lees vooral meuk)

2 likes

De challenge hielp me heel erg om te lezen! Ik heb Kruispunt van Jonathan Franzen uitgelezen. Daarom vandaag niet gelezen want kon me er niet toe zetten aan een ander boek te beginnen. Ik morgen weer een poging doen!

5 likes

Ik heb Persepolis van Marjane Satrapi uitgelezen, een hele mooie graphic novel over opgroeien in Iran tijdens de Iraanse revolutie en de eerste Golfoorlog. Ik ben nu ongeveer halverwege Waiting for Snow in Havana van Carlos Eire over een Cubaanse jongen die naar de VS vlucht.

6 likes

Ik heb gezeten:

Evi - Tjeerd Langstraat :star::star::star:
Project hail Mary - Andy Weir :star::star::star::star::star:

Nu bezig in de erfenis van Jennifer Lynn Barnes

4 likes

Wat is het snel gegaan! Vond het echt heel leuk om elke dag even bewust te denken eraan en te lezen! Ik ben begonnen in The ten thousand doors of January en heb het boek bijna uit! Duurde even voordat ik erin zat maar vind het nu echt een leuk en spannend boek

5 likes

Ik ben bezig in normal people vam Sally Rooney! Leuke challenge weer

4 likes

Was weer leuk om mee te doen! Heb het op alle dagen gehaald, behalve 31 december.

Ik lees Aurora’s End van Jay Kristoff en Amie Kaufmann en die is nu bijna uit.

4 likes

Ik lees elke dag best veel. Ik heb dit jaar al twee boeken uit en ben nu bezig in
De spiegelpassante 2.

6 likes

Ik heb De Bijenhouder van Aleppo gelezen, :star::star::star::star:. En ik ben gisteren begonnen met De Verborgen Geschiedenis.

3 likes

Ik heb gelezen in
Orakel - Thomas Olde Heuvelt
Project hail Mary- Andy Weir

5 likes

Vond het ook weer erg leuk, motiveerde me toch om door te lezen stiekem!

Ik heb gelezen in De Sterrengever van Jojo Moyes :star: :star: :star: :star:
En ben nu bezig in Yolk van Mary H L Choi

3 likes

Ik ben ook De bijenhouder van Aleppo aan het lezen. Ben niet iedere dag toegekomen aan het lezen, maar als ik eenmaal bezig was, las ik veel langer dan een kwartier. Nu heb ik het boek al bijna uit

3 likes

Uitgelezen: schaduwjaar
Nu halverwege Ik heb een naam

4 likes

:sunglasses:

Wat vind jij er van?

2 likes

Wat vond je van Orakel?

2 likes

Heel nice, dankjewel voor het hosten! :grin: ik heb the idiot van elif batuman gelezen en ben nu bezig in de bananengeneratie van pete wu

2 likes

Zo leuk dat door de challenge ook het topic weer actieve wordt! Ik heb al een paar boeken opgeslagen die ik hier voorbij zag komen.

Zelf las ik Kruispunt (Jonathan Franzen) uit en ik begon in Het onzichtbare leven van Addie LaRue (VE Schwab).

Ik heb voor mezelf nog een andere challenge bedacht voor 2022: ik wil minimaal 12 non fictie boeken lezen. Tips zijn welkom!

3 likes

Ik heb Susan Sontag - Illness as Metaphor & Aids and its Metaphors tijdens de challenge (uit)gelezen.
Omdat het essays waren, heb ik er langer over gedaan dan bij een normaal boek. Ik geef het :star: :star: :star: :star:.

1 like