Ik heb zaterdag Red, White & Royal Blue uitgelezen en ik vond het echt een verschrikkelijk boek, niet te doen. Er waren echt momenten dat ik ermee wilde stoppen en op wilde geven, maar toch doorgezet en ik ben nu vooral blij dat ik het uit heb. Veel mensen om me heen waren enthousiast, maar ik denk dat dat soort YA/NA romances gewoon niet echt iets voor mij zijn, het is niet de eerste keer dat een boek een enorme hype was en ik er niks aan vond.
Zondag heb ik Sonny Boy uitgelezen en dat vond ik wel een heel erg mooi boek, ik moest in het begin even wennen aan de schrijfstijl maar dat was het echt waard. Heel indrukwekkend, ben nu ook heel benieuwd naar de film dus die binnenkort ook maar eens kijken!
Ik heb ook mijn boekenplank en mijn ereader eens opgeruimd en een aantal boeken weggedaan (papieren boeken gaan natuurlijk naar de kringloop!) die al heel lang op mijn to read-lijst staan maar waarvan ik eerlijk gezegd best weet dat ik ze toch niet ga lezen. Voelt ook goed, ik voelde me vaak schuldig dat ik nog zoveel boeken had die ik nog nooit gelezen had en toch nieuwe boeken kocht, dus dit was een goede stap.