Het algemene boekentopic (Deel 2)

Ik heb goodreads! Dit ben ik

3 likes

Ik ben dit op Goodreads.

1 like

De link naar mijn goodreads heb ik weggehaald, maar als je het nog leuk vindt om elkaars goodreads te volgen, stuur dan een pb :smiley:

Ik heb the one hundred years of Lenni and Margot gelezen. Echt een heel mooi boek uiteindelijk, duurde even voordat ik er in kwam en dat was denk ik vooral omdat 1 van de hoofdpersonen redelijk jong is, en dat vind ik niet altijd even interessant. Uiteindelijk wende ik er aan en was het een heel mooi boek. :star2::star2::star2::star2:

4 likes

ik heb ook goodreads!

1 like

Heb net de The then thousand Doors of January uit! Duurde even voordat ik erin zat maar vond het een heel mooi, leuk en spannend boek! Heel anders dan ik dacht van te voren. :star::star::star::star:

1 like

Dit is mijn goodreads

1 like

Ik heb mijn Goodreads hier weggehaald, maar pb gerust als je wil toevoegen! :slight_smile:

3 likes

Ik heb net op goodreads wat vriendschapsverzoeken gestuurd. Mijn naam is net als van de posters

Edit: haha geen idee hoe ik die van mij deel. Verschillende pogingen deden niks

Check out my profile on Goodreads!

2 likes

Ik had ook geen idee dus heb iemand gequote en dan hun link vervangen voor die van mij :sweat_smile: Misschien lukt het dan

1 like

Maar mijn link is dit: Check out my profile on Goodreads!

Dat is alleen een tekst! :rofl:

Dit is die van mij: link :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Huh, als je gewoon de website plakt hier krijg je dat?

Ik zag trouwens dat iemand Bridge of Terabithia aan het lezen was :heart_eyes: Wist helemaal niet dat dat een boek was.

1 like

Grapje ik ben heel moe, dus begreep het verkeerd haha

Oh huh nu heb ik je een vriendschapsverzoek gestuurd? Misschien heel dom maar ik begrijp niets van het verschil, haha. Nou ja goed zoek de volg knop ook nog even op :smiley:

Dat is de link die ik krijg via het deel knopje rechts

ohhhh je bedoelt op de app. Heb je als je op dat deelknopje klikt ook dat er copy staat? Als ik daarop klik en dan hier plak dan krijg ik gewoon mijn link namelijk

edit: onee zie nu ook dat ik hetzelfde krijg als jij, wat gek! Via internet gaat het dus wel met gewoon je profiellink kopiƫren en plakken

Haha vrienden is gewoon wederzijds volgen, denk dat dat het enige verschil is? En er schijnt een vriendenlimiet te zijn (5000 ofzo) dus daarna kan je alleen nog gevolgd worden.

1 like

Ja dan kies ik copy en zie ik alleen die tekst :laughing:
Mag geeft niet.
Ik heb nog niet veel boeken en bevriend iedereen die zijn link deelt :grimacing:

Ohw niets bijzonders dus verder, haha. Vrienden zijn klinkt natuurlijk wel leuker dan volgers :stuck_out_tongue: