Het algemene boekentopic (Deel 2)

Ik moet echt weer wat meer lezen van mezelf, dus ik ga jullie toevoegen op Goodreads ter inspiratie! Dit ben ik: Goodreads

1 like

Ik wil dit jaar ook weer meer lezen (net ook Audible weer afgesloten), dus ik heb jullie toegevoegd voor wat inspiratie! Mijn naam begint met een S.

2 likes

Als je in de app naar settings > profile gaat, zie je onderaan wat de link is die naar jouw profiel verwijst!

Ik heb iedereen ook toegevoegd die zijn/haar link heeft gedeeld! :books:

Mineeee Goodreads

1 like

Mijn profiel URL is “not set”
Haha ik besta niet

Je kan daar je profiellink persoonlijk maken, ik had daar ook niks staan! ik heb het ook alleen voor elkaar gekregen door via de browser naar Goodreads en naar mijn profiel te gaan, en dan de link te kopiëren.

1 like

Huts!

https://www.goodreads.com/user/show/145111691-loes

2 likes

Mijn goodreads Link :smiley:

2 likes

Leuk! De mijne :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb ook iedereen toegevoegd die hier zijn link heeft gezet. Hopelijk krijg ik inspiratie van jullie boeken :grin:

Ik heb ook iedereen toegevoegd.

1 like

Mijn goodreads;
Quinn

Oké, volgens mij heb ik iedereen die ik nog niet had nu ook toegevoegd, maar anders ben ik dit

:blue_book: FF Laagdrempelige Reading Challenge 2022 week 2 :blue_book: dag 2

Heb jij op dag 1 (vrijdag) een kwartier of meer gelezen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Jijzelf dan? :sunglasses:

1 like

Haha jazeker! Voor het slapen gaan, ipv doelloos op mijn telefoon scrollen!

2 likes

Ik heb het boek uitgelezen waar ik voor week 1 in begonnen was! Gaat toch wel snel als je regelmatig even leest, voelt als een beloning om het uit te hebben haha!
The lighthouse witches, 3,5 :star:, spannend maar over het geheel genomen zaten er een stuk minder witches in dan gehoopt :frowning_face:

2 likes

Ik heb ook iedereen van de linkjes toegevoegd in Goodreads. Hier is mijn profiel

Ben nu begonnen in twee boeken
‘Verdriet is het ding met veren’ en in ‘Papyrus: een geschiedenis van de wereld van boeken’ ben benieuwd of die laatste wat is!

2 likes