Ik moet echt weer wat meer lezen van mezelf, dus ik ga jullie toevoegen op Goodreads ter inspiratie! Dit ben ik: Goodreads
Ik wil dit jaar ook weer meer lezen (net ook Audible weer afgesloten), dus ik heb jullie toegevoegd voor wat inspiratie! Mijn naam begint met een S.
Als je in de app naar settings > profile gaat, zie je onderaan wat de link is die naar jouw profiel verwijst!
Ik heb iedereen ook toegevoegd die zijn/haar link heeft gedeeld!
Mijn profiel URL is ânot setâ
Haha ik besta niet
Je kan daar je profiellink persoonlijk maken, ik had daar ook niks staan! ik heb het ook alleen voor elkaar gekregen door via de browser naar Goodreads en naar mijn profiel te gaan, en dan de link te kopiëren.
Ik heb ook iedereen toegevoegd die hier zijn link heeft gezet. Hopelijk krijg ik inspiratie van jullie boeken
Ik heb ook iedereen toegevoegd.
FF Laagdrempelige Reading Challenge 2022 week 2
dag 2
Heb jij op dag 1 (vrijdag) een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Jijzelf dan?
Haha jazeker! Voor het slapen gaan, ipv doelloos op mijn telefoon scrollen!
Ik heb het boek uitgelezen waar ik voor week 1 in begonnen was! Gaat toch wel snel als je regelmatig even leest, voelt als een beloning om het uit te hebben haha!
The lighthouse witches, 3,5 , spannend maar over het geheel genomen zaten er een stuk minder witches in dan gehoopt
Ben nu begonnen in twee boeken
âVerdriet is het ding met verenâ en in âPapyrus: een geschiedenis van de wereld van boekenâ ben benieuwd of die laatste wat is!