Ik ga jullie ook toevoegen! Dit is mijn link (hoop dat het lukt).
Haha dat kan best kloppen, veel zijn hier ook besproken!
Leuk idee! Ik hou het zeker niet vol om het hele jaar dagelijks (of überhaupt regelmatig lol) te lezen, maar zo regelmatig een opfrisser zou wel leuk zijn om door het jaar heen af en toe een boek erbij te pakken denk ik.
Wil dit best organiseren voor dit jaar, eventueel met een paar samen?
Ja dat heb ik ook haha! Ga er vanmiddag/vanavond in lezen en zal je laten weten wat ik er dan van vind!
Het boek over post en brieven waar je het over hebt ga ik ook even opzoeken! Ben er wel heel benieuwd naar. Vind het altijd heel leuk om over dit soort onderwerpen te lezen. Wat vroeger zo belangrijk was en wat er nu zo weinig nog is.
Vandaag Reisverslag van een kat uitgelezen. Ik had het niet verwacht, maar ik heb echt hard moeten janken bij het einde.
Ik ben een tijdje terug begonnen in het Negende Huis van Leigh Bardugo maar ik kom er gewoon niet doorheen. Elke keer als ik het boek lees leg ik hem weg na een paar pagina’s omdat mijn aandacht verslapt.
In de tussentijd een paar andere boeken uitgelezen en probeerde net weer door te lezen. Maar ik kan het gewoon niet en ga het opgeven . Lees wel meer mensen op Goodreads die dit ook hebben ervaren en gestopt zijn met het boek.
Jammer want echt ik hou van Six Of Crows en Grishaverse maar ik vind dit boek echt helemaal niks.
Ik had Max, Mischa en het tetoffensief geleend in de online bibliotheek tot 21 januari, maar zie net dat het boek hierna niet meer online beschikbaar is. Dat wordt flink doorlezen ben nu op pagina 23 van de 1018
Het duurde bij mijn ook heeeel lang voor ik een beetje in Ninth House kwam, uiteindelijk wel uitgelezen, maar zeker geen favoriet. Vooral veel vragen hahah
Lees je op de e-reader? Ik heb de mijne niet verbonden met internet (boeken zet ik erop via een kabeltje naar mijn laptop) en dan blijven boeken na de leentermijn gewoon beschikbaar tot ik ze er zelf afhaal.
Als je je ereader (als je daarop leest) niet synct blijft het boek beschikbaar. Dat was bij mij in iedergeval
Oh man, echt hè. Ik moet al bijna huilen als ik er weer aan terug denk, en heb dat boek jaren geleden gelezen
Wat leuk om jullie op Goodreads te kunnen volgen. Volgens mij heb ik iedereen toegevoegd die zijn profiel al gedeeld heeft.
Hierbij die van mij: link
FF Laagdrempelige Reading Challenge 2022 week 2
dag 3
Heb jij op dag 2 (zaterdag) een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik lees voor de challenge elke dag een hoofdstuk uit Invisible Women - Data bias in a world designed for men. Heel interessant maar ik vind 't net een te droog boek om ‘voor de leuk’ te lezen dus dan is elke dag een kwartiertje echt top! Ben wel benieuwd of ik dat volhou als morgen mijn vakantie is afgelopen en ik ook voor werk weer allerlei inhoudelijke dingen moet lezen.
Ik heb The Graveyard Book van Neil Gaiman uitgelezen. Van begin tot eind echt een leuk boek! Allemaal niet super serieus natuurlijk, maar gewoon een leuk verhaal over een kind dat opgroeit op een begraafplaats en wordt opgevoed door spoken. De hoofdstukken zijn losse verhalen over verschillende bewoners van die begraafplaats en er zit dan een rode draad doorheen over de achtergrond van die jongen. Verbaast me dat het nog niet verfilmd is, want dit is denk ik een hele leuke Tim Burton-film haha. Gaiman is sowieso een van mijn favoriete schrijvers, dus
Ik twijfel nog even over de volgende. Ik heb Mythos van Stephen Fry en De Storm van Stephen King nog liggen. Welke Stephen gaat winnen?
Is dat die van King die geschreven is in script vorm?
Ben om die reden nooit door dat boek heen gekomen.
De scriptvorm. Ik vond het bij Harry Potter and The Cursed Child niet erg, dus geen idee of ik het bij deze vervelend ga vinden.
Ik ben in harteloos bezig, over de hartenkoningin van Alice in wonderland. En tis geen stom boek ofzo, maar het is echt voor het eerst in hele lange tijd dat ik echt geen zin heb steeds om te lezen. Ben er al een week in bezig en ben nu op 1/3e. Zelfs toen ik een treinreis van 8 uur had heb ik maar een half uurtje gelezen.