Wauw wat een werk heb je er in gestoken! Hopelijk ging het niet teveel ten koste van het lezen
Bedankt voor de overzichtjes, heel erg leuk!
Voor het eerst sinds de eerste leeschallenge heb ik de 15 minuten gewoon niet gehaald gisteren. Baal echt, want zodra ik het druk heb op werk schiet er van alles bij in wat ik ook belangrijk vind. Vanavond heb ik dus tijd gemaakt om lekker op tijd in bed te gaan liggen met een nieuw boek: de kat en de generaal van Nino Haratischwili.
Maar eerst nog even een hoofdstuk lezen uit Invisble Women!
Onwijs bedankt voor alle tijd en moeite die je weer hebt gestoken in het organiseren de challenge! En wow, wat hebben er veel mensen aan deelgenomen.
Ahh, supertof dat je dit helemaal gemaakt hebt! Echt leuk om te bekijken
Jeetje wat een werk! Echt heel leuk om te zien, thanks
Ik voel me een luie lezer in deze statistieken haha, maar mijn boek is inmiddels uit!
FF Laagdrempelige Reading Challenge 2022 week 2
We zijn er heeft mij in ieder geval gemotiveerd elke dag te lezen.
Heb jij op dag 7 (donderdag) een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je een boek uitgelezen?
- Nee
- Ja, 1
- Ja, 2
- Ja, 3
- Ja, meer dan 4
0 stemmers
In hoeveel boeken heb je gelezen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6+
0 stemmers
- Fictie
- Non fictie
0 stemmers
Ik was on fire deze week met lezen haha.
Uitgelezen:
Jennifer L. Armentrout - Storm & Fury
Bridgerton/Julia Quinn -
De verliefde graaf
Een vorstelijk aanbod
Een nobel streven
Een royale vergissing
Nu aan het lezen:
Christy Lefteri - De bijenhouder van Aleppo
Ik heb eindelijk harteloos uitgelezen, had vannacht 2 uur wakker liggen toch nog ergens zin voor.
Maar wat een prutboek. Rond de helft dacht ik oh er gaat eindelijk wat gebeuren en na 5/6e had ik pas de behoefte het boek niet meer weg te leggen maar door te lezen.
Fictie/nonf= beide:
Uitgelezen:
ik heb een naam
Sorry dat ik te laat ben, ik wilde niet komen
Nu halverwege Het Cupcake cafe
Ik kon vanochtend niet lezen want heb koffie over mijn beide boeken gegooid dus die liggen te drogen 🥲 Hoop dat ze niet gaan schimmelen en heb 1 van de 2 ook nog eens geleend dus ik vrees dat mijn boeken no buy maar verbroken moet worden om een nieuwe te kopen voor de eigenaar.
Ik heb de Silmarillion maar even weggelegd en ben weer eens begonnen aan trots en vooroordeel
Fictie en non-fictie!
Ik heb gelezen in:
- Casey McQuiston - Red, White & Royal Blue (uitgelezen)
- Annejet van der Zijl - Sonny Boy (uitgelezen)
- Christel Don - Afstandsmoeders (uitgelezen)
- L. Frank Baum - The Wonderful Wizard of Oz
- Antonia Fraser - The Wives of Henry VIII
Ik ga dadelijk lekker Zeven Zussen deel 7 uitlezen (ik hou toch wel van die historische drama’s dus misschien dat ik Outlander ook ga lezen), daarna wil ik een soort boek zoals Bijeenhouder van Aleppo lezen (vond die fantastisch). Iemand een tip?
Ik vond het echt weer leuk! Ook al haal ik meestal de 15 min gemakkelijk, want ik lees altijd voor het slapen.
Ik heb gelezen:
Willow Moss & the Vanished Kingdom - Dominique Valente (uitgelezen)
The Boyband Murder Mystery - Ava Eldred
Himawari House - Harmony Becker (graphic novel)
Wat een leuk overzicht zo!! Dankjewel dat je dat hebt gedaan!
———
Ik ben nu bezig in het boek Duistere Dagraad van Jay Kristoff en Papyrus: een geschiedenis van de wereld in boeken. Die laatste moet bijna terug naar de bieb en ga ik niet meer uitlezen denk ik. Leen hem binnenkort wel weer want vind het wel heel interessant alleen niet echt een boek waar je lang in leest in 1x
Wat sprak je aan in de bijenhouder van Aleppo en zou je in een soortgelijk boek willen lezen? Ik heb misschien wel wat ideeën maar heel breed. Ik denk sowieso dat de boeken van Khaled Hosseini al een tip zijn!
ben op 30% van max en mischa
Vond je de sfeer/type verhaal mooi of ook het thema (Midden-Oosten)? Inderdaad Khaled Hosseini. Ik vond De Sterren boven Bagdad ook mooi. De Kaart van Zout en Sterren en Lied voor de Vermisten staan nog op mijn lijstje.
Ik ben echt gemotiveerd door de challenge om elke dag even te lezen. Meestal ga ik ook wel door na de 15 min
Vorige week begonnen in De erfenis van Jennifer Lynn Barnes, deze week uitgelezen. Wel een leuke YA, vind het verhaal niet super origineel. Meisje komt bij 4 knappe rijke broers te wonen en erft veel geld. Ben wel nieuwsgierig naar het vervolg, dat dan weer wel.
Zojuist Te koop van Eva Monte uitgelezen. Wilde het graag binnen de challenge halen, maar gisteravond toch in slaap gevallen.
Ga vanavond beginnen aan The martian van Andy Weir.
Dank! Kaart van Zout & Sterren heb ik al gelezen, vond ik heel mooi! Die andere 2 gaan op mijn lijstje erbij. Ik vond inderdaad ook het thema, naast de manier van schrijven, mooi.