Misschien via de bibliotheek?
Ik mis de challenge!
Merk dat ik echt veel minder lees. Probeer het wel elke dag, maar ben soms na 5 min alweer wat anders aan het doen of in slaap gevallen.
@RupiKaur heb je al een verfilming gezien van Emma? Ik kwam net echt een hele enthousiaste recensie tegen over de verfilming van 2020. Als je nog twijfelt misschien helpt dit je over de streep.
Ik had toch een beetje moeite met the martian omdat ik de film al heb gezien. Deze even aan de kant geschoven. Ondertussen heb ik Stil maar van Carla Covach gelezen. En het waren nog geen 300 pagina, maar ik heb er voor mijn doen best lang over gedaan. Leek met lezen ook geen einde aan te komen. En ik vond het boek best ok eigenlijk.
Nu weer keuzestress voor de volgende.
Ja dit merk ik ook! Ik zit helemaal vast in de 4 boeken die ik lees (daarom lees ik er ook 4) en heb geen enkele push om dan 's avonds toch te lezen ipv doelloos op mijn telefoon kijken.
Dan maar zelf een doel stellen? Mijn doel is om deze week Invisible Women uit te lezen, nog 8 hoofdstukken dus dat past precies!
Ja goeie! Ik wil deze week een fysiek boek uitlezen. Heb een boekenkast vol, maar toch blijf ik steeds boeken via Kobo plus lezen. Heb nu geen abonnement meer en ik wil dus echt een boek gaan lezen uit mijn boekenkast. Ben benieuwd hoe dat gaat want vind het zo lekker om in bed te lezen, in het donker
Ik doe mee, mijn doel is volgende week de zevensprong uit te lezen.
Ik ben nu op de helft en normaal vlieg ik door dit soort boeken heen, maar ik vorder maar niet?? Ben wel blij dat mân leesdoel dit jaar zo laag staat want mân huidige leestempo schiet ook echt niet op.
Ik heb net Tropenbruid van Susan Smit uit, was een fijn boek dat lekker doorlas. Ik had wel veel flashbacks naar Lichter dan ik, dezelfde thematiek.
Nu ga ik beginnen in De dag dat de walvis kwam
Oeh, mooie cover!
Ja echt prachtig! Ik lees jammer genoeg digitaal dus zie de cover helaas niet zo vaak đ„Č
Ik heb The seven husbands of Evelyn Hugo uit en vond hem een beetje tegenvallen⊠Geen slecht boek hoor, maar ik was niet zo enthousiast over als anderen
Evelyn Hugo
Ik vond het liefdesverhaal zo onrealistisch? Zulke allesomvattende, uit elkaar spattende liefde, elk moment dat ze samen leken te zijn was het bijna een soort extase? Echt het idee dat ik bij de liefde had toen ik 15 was, wat volledig uit romkoms gehaald werd⊠En die ruzies waarna ze elkaar jaren niet spraken, ik dacht echt, jeetje doe niet zo dramatisch. Communiceer eens wat beter met elkaar. Ik zou er snel klaar mee zijn op deze manier, en zeker niet mijn hele leven op iemand blijven wachten.
Ik ben bezig in de bronzen stad van Shannon Ali Chakraborty. Het is best is best ingewikkeld hoe al die stammen nu werken, de verklarende woordenlijst is wat mij betreft wat te beperkt. De liefdesverhaallijn vind ik ook wat overbodig, maar de rest is wel echt leuk. Ik hoop dat deel 2 en 3 snel uit komen in het Nederlands. (al vind ik de vertaling trouwens niet overal even soepel lopen. Vooral verwijzingen in zinnen zijn soms vaag)
Herkenbaar! Ik heb het boek eind vorig jaar gelezen en ben nu bezig in deel 2 maar vind sommige dingen nog steeds vaag.
Evelyn Hugo
Man dat boek wordt zo gehyped he? Ik keek de laatste weken veel âbest books of 2021â op BookTube en overal dat boek. Ik vond hem ook zo tegenvallen! Daisy Jones vond ik heerlijk, maar Seven Husbands⊠Meh. Voor mij hadden het er ook 4 mogen zijn, was me echt te langdradig.
Haha, ja gelukkig gaan ze redelijk snel door de laatste mannen heen!
Daisy Jones vond je dus wel goed? Ik zie een beetje tegen die interviewstijl op!
Dit dus wil bijna opgeven omdat ik het allemaal niet kan volgen. Lees wel in het Engels overigens. En ik vind de hoofdstukken van Ali echt heel oninteressantâŠ
Daisy Jones heb ik niet in fysiek format gelezen, maar geluisterd als audio. Ik durf niet te zeggen dat als ik hem gelezen had, hem net zo tof had gevonden. In audio format vond ik hem echt heel leuk, juist door de manier waarop het gedaan is. Hij staat weer op Storytel, dus mocht je dat hebben (of nog recht hebben op gratis 14 dagen), dan zou ik dat zeker aanraden!
Ik ben nu Foundryside aan het herlezen (dit keer als audiobook), zodat ik eindelijk eens verder kan en aan het tweede boek kan beginnen! Ik herinner me te weinig om gewoon door te kunnen. Het derde deel komt ergens dit jaar uit.

Ik vind de covers echt cool haha.
Daisy Jones vond ik echt heeeerlijk! Ik denk wel dat het boek het lekkerst lees in de zomer? De reden in ieder geval dat ik Malibu Rising ook nog even laat liggen van haar. Maar Daisy Jones vind ik wel echt een aanrader, en helemaal niet te vergelijken met Seven Husbands.
Ooh ik zou dan echt niet de minder bekende boeken van Jenkins Reid lezen, ik was daaraan begonnen na Evelyn, Daisy en Malibu Rising maar man wat zijn die andere boeken slecht. Echt heeel ongeloofwaardig chicklit achtig, en wat me inderdaad opvalt bij haar stijl is dat het hele heftige liede is zonder enige verdieping