Ik herken deze reactie en ik had precies hetzelfde gevoel. Ik vond het een bizarre wending en het paste ook niet in mijn verwachtingen. Ik heb hem later nog herlezen, maar het gevoel is gebleven. Ik vond het ook oprecht jammer.
Ik ben 'm ook aan het lezen, ben nu op de helft en vind het ook maar een vreemd verhaal haha. Leest wel lekker makkelijk weg!
Edit: ik heb het uit, uiteindelijk zag ik het wel een beetje aankomen maar alsnog een vermakelijk boek. Ik zag dat het genomineerd was ergens voor ‘best horror’ oid en dat vond ik dan weer niet echt, ik vond het niet echt heel spannend ofzo. Maar goed 3/5
Bij mij werkt het ook niet ideaal via de reader. Ik voeg boeken tegenwoordig eerst toe via de app op mijn telefoon. Als ik dan mijn Kobo synchroniseer staan de boeken er wel op
Kobo plus lijkt sowieso een beetje kuren te hebben. Ik heb mijn abonnement opgezegd en naar mijn weten zouden alle Kobo plus boeken dan van mijn ereader moeten verdwijnen maar ze staan er gewoon nog op en ik kan ze ook gewoon nog lezen.
Ik had graag meer boeken willen lezen deze maand, maar merkte dat ik er toch niet helemaal lekker inzat.
- As Good As Dead - Holly Jackson - 3.5
- The Southern Book Club’s Guide to Slaying Vampires - Grady Hendrix - 3.5
- The Midnight Library - Matt Haig - 3.5
- Ik weet je wachtwoord - Daniël Verlaan - 4.5
- Several People Are Typing - Calvin Kasulke - 2
- How to Tame a Fox - Lyudmila Trut - 4
Nog bezig in:
- The Wolf and the Woodsman - Ava Reid
- Het begin - Nora Roberts
Ik heb tien boeken gelezen in januari, waarvan ik aan twee al eerder begonnen was dus die heb ik uitgelezen. En eentje heb ik op een derde geDNFd.
Leigh Bardugo - King of Scars
Naomi Novik - Uprooted
Tahereh Mafi - Shatter me
Leigh Bardugo - Rule of Wolves
Celeste Ng - Little Fires Everywhere
Leigh Bardugo - The Demon in the Wood
V.E. Schwab - A Gathering of Shadows
V.E. Schwab - A Conjuring of Light
Susan Smit - De heks van Limbricht
Catherynne M. Valente - Comfort me with apples
Zoals je aan de sterren kon zien, heb ik Shatter Me niet uitgelezen. Ik vond het echt ontzettend irritant lezen qua layout, en het verhaal voelde ik me te oud voor. Misschien dat ik het wel leuk had gevonden als 16-jarige, maar als 28-jarige had ik echt geen behoefte om dit boek uit te lezen.
The Demon in the Wood is een kort verhaal binnen de Grishaverse, wat an sich best prima was om te lezen, maar met hoe kort het is voelt het bijna als cheaten dat ik hem mee mag tellen, haha.
Ik vond de Darker Shades of Magic trilogie waarvan ik deel twee en drie (Gathering of Shadows en Conjuring of Light) heb uitgelezen eigenlijk behoorlijk tegenvallen. Het eerste boek vond ik nog wel leuk, maar het tweede boek en vooral het derde boek kwam ik echt een stuk lastiger doorheen. Ook qua plot was ik minder onder de indruk van deze delen.
Last Chance Books - Kelsey Rodkey
Het onzichtbare leven van Addie LaRue - V.E. Schwab (
)
Crazy Rich Asians (Crazy Rich Asians #1) - Kevin Kwan
China Rich Girlfriend (Crazy Rich Asians #2) - Kevin Kwan
Rich People Problems (Crazy Rich Asians #3) - Kevin Kwan
De boekhandel van Teheran - Marjan Kamali
Ziek gelukkig - Ruud ten Wolde
Same! Op een gegeven moment viel het kwartje van de namen van de buren. Heb hem ook 3 sterren gegeven!
Ik heb zeven boeken gelezen in januari, goed begin van het jaar. Ff een screenshot, want ik heb geen energie voor een lijstje, haha.
Hoe doe je zo’n lange screenshot? Vast geen iPhone of wel?
Als je met een iPhone een screenshot maakt, klik je daarop en klik je bovenin vervolgens op paginavullend!
Is ook handig om zo een recept op te slaan.
Oh wow, dat is me nog nooit opgevallen. Dankjewel!
Edit: Hmmm, krijg de optie niet te zien als ik in Goodreads een screenshot maak. Is dat dan alleen bij een screenshot van een browser?
Dacht dat ik heel weinig gelezen had deze maand maar viel nog mee! Mijn favorieten deze maand zijn ‘The ten thousand Doors of January’ en ‘Malibu Rising’. Vond Waterscheerling ook mooi, klein boekje die je zo uit hebt maar wel mooi geschreven
Goedemorgen!
Vanaf vandaag start de de FF Laagdrempelige Reading Challenge
weer! Zeven dagen lezen in februari minimaal een kwartiertje. Doe je mee?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Morgen komt de poll online of je vandaag 15 minuten hebt gelezen. Laat je weten in welk boek je bezig bent?
Veeeeel plezier in een andere wereld dan die van jezelf!
Ik ben er de laatste weken helemaal uit geweest met lezen dus ik ga weer mee doen! Ik lees Beautiful world, where are you van Sally Rooney.
Ik heb maar twee boeken uitgelezen in januari, maar toch heb ik elke dag gelezen (ondanks baby). Dus alsnog ben ik best tevreden.
De verborgen geschiedenis - Donna Tartt (reread)
Normale mensen - Sally Rooney ,5
Ik was ook begonnen in Het huis met de geesten van Isabel Allende, maar die heb ik na honderd bladzijdes weggelegd. Pakte me gewoon niet.
Daarna ben ik begonnen in 22-11-1963 van Stephen King, en wat leest die lekker weg zeg. Wel af en toe wat cringe, met van die typische eindes van alinea’s als ‘Maar toen wist ik nog niet wat er de volgende dag ging gebeuren.’
Deze ga ik de komende week ook voor de challenge lezen @Marquez
Ja klopt, je moet dan even via de browser naar goodreads gaan!
Leuk ik doe ook weer mee! Ik ben nu bezig in een thriller, Winterland van Janni Pedersen en Kim Faber. Heb dit boek al bijna uit maar ook al een paar dagen niet gelezen. Ik denk dat ik hem met de challenge veel sneller uit ga hebben