Het algemene boekentopic (Deel 2)

Over Comfort me with Apples:
Heb hem uiteindelijk gisteren uitgelezen, eersgisteren in een airbnb-zwart-gat beland :sweat_smile: Vond hem uiteindelijk maar meh, had het in het eerste derde dat ik al had gelezen nog niet helemaal door waar het heen ging, maar het werd me daarna snel duidelijk. Wel ok, leest lekker snel weg, want het is maar 77 pagina’s, maar geen dikke aanrader wat mij betreft. Prima voor even tussendoor.

Welke zal ik nu gaan lezen?

• Midnight Library - Matt Haig
  • Mythos - Stephen Fry
  • Bourdain: The Definitive Oral Biography - Laurie Woolever
  • Girl, Woman, Other - Bernardine Evaristo

0 stemmers

3 likes

Zojuist De jongen, de mol, de vos en het paard gelezen. Echt een prachtig boek,:star::star::star::star::star:. Ik wilde bijna elke pagina wel markeren om te onthouden.

5 likes

Ik heb net ‘Middernacht bibliotheek’ (Matt Haig) uit. In één ruk uitgelezen, ik vond het lekker weglezen. Wel redelijk origineel en het thema is iets waarover iedereen denk ik wel eens fantaseert, namelijk ‘what if’ over je eigen leven als je andere keuzes had gemaakt.

Ik ben gestrand op 2/3e van ‘Naar het Paradijs’ van Hanya Yanagihara maar wil het nog wel gaan uitlezen!

Verder heb ik laatst alle foto’s en screenshots etc. op mijn telefoon uitgezocht en ik heb nu een mapje met 160 screenshots van boeken die ik wil lezen haha WOW. Heb de eerste vijf uit de map bij de bibliotheek opgezocht en ze hadden ze alle vijf dus allemaal gereserveerd :slight_smile: Dat zijn:
-De zeven echtgenoten (Evelyn Hugo)
-De PS I love you club (Cecelia Ahern)
-Aan het einde gaan ze allebei dood (Adam Silvera)
-Knap voor een dik meisje (Tatjana Almuli)
-Als de twijfel toeslaat (Malin Persson Giolito)

Ben benieuwd! Heb zoveel zin om te lezen, heerlijk.

9 likes

Ik heb deze week twee boeken uitgelezen. Allebei kinderboeken en allebei heel erg leuk:

The Extremely Inconvenient Adventures of Bronte Mettlestone - Jaclyn Moriarty
The Incredible Talking Machine - Jenni Spangler

En ik ben begonnen in If This Gets Out van Sophie Gonzales en Cake Dietrich. Een YA roman over een boyband. Hij is wel vermakelijk, maar het doet me zo erg aan fanfiction denken, haha. Ik lees hem voor mijn boekenclub trouwens, denk niet dat ik hem zelf zou uitzoeken.

1 like

Heb je ook een klein leven gelezen ? Vind naar het paradijs zelf beter, ben nu op de helft.

Ik heb sinds begin dit jaar 3 boeken uitgelezen:

-Crying in H Mart
The Female of the Species
-Tender is the Flesh

Die laatste 2 werden als zeer shockerend omschreven waardoor ik ze juist wilde lezen. Die laatste is echt heel bizar, het is een dystopie waarin alle dieren giftig zijn geworden en mensen uiteindelijk vlees van mensen gaan eten die net zo worden gehouden als veedieren nu. Heeft iemand hier dit boek gelezen? Ben echt heel benieuwd wat andere hiervan vinden.

Ik was ook bezig in Come as You Are maar ik kan mij niet zo goed concentreren op non-fictie. Dus ik heb nu 3 nieuwe boeken op mijn iPad gezet die jullie me hadden aangeraden een tijdje terug: Station Eleven, On Earth We’re Briefly Gorgeous en A Little Life, ben heel benieuwd!

2 likes

Ik heb de boekendief net uit. Wat een ontroerend verhaal zeg. Kon het echt niet meer droog houden. :sob: Nu ga ik denk ik aan de slag met pachinko of on earth we’re briefly gorgeous.

1 like

Wie van mijn mede YA/NA fantasy fans is excited voor deze?? Ik sta echt te trappelen :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes

Ikkk! Heb al een tijdje mijn preorder staan en kan ook niet wachten :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik!!! Bol.com zegt nu15-2 en hopelijk wordt het niet uitgesteld want eerst was het eind januari.

1 like

@nightlife @Popsicle Aanstaande dinsdag al!! En er schijnt een major spoiler rond te gaan op twitter… Als Hunt de pijp uit gaat kan ik t echt niet aan :flushed: ← geen idee of dit de betreffende spoiler is maar ik vermoed het

misschien even een spoiler van maken, want ik wou eigenlijk niet eens weten dat dat een mogelijke spoiler was :sweat_smile:

Nou inderdaad :sob::sob::sob::sob::sob:

Wel vooruitbesteld maar moet deel 1 nog lezen :joy:

1 like

Die lijkt mij zooo leuk. Ik las vroeger altijd 1D fanfiction, daar doet het me aan denken :grimacing: :joy: Een ander boek van Sophie vond ik ook heel leuk.

1 like

@Popsicle @nightlife ik weet niet wat de spoiler is!! Maar ben wel bang voor deze eventuele plottwist

1 like

Heb voor het eerst meegedaan met een leeschallenge. Ben bezig in 2 boeken, nr. 1 is all the young dudes (fanfiction) en nr. 2 is Billy Summers van stephen King. Ik zal in beide nog wel even bezig zijn!

1 like

Ik ben ook bezig in 2 boeken tegelijk: Het Instituut (Stephen King) vind ik tot dusver top, echt een verhaal waar je meteen in zit. Daarnaast zit ik ook in de helft van De Zevenvoudige Dood van Evelyn Hardcastle (Stuart Trenton). Ik vind het maar mwah, had er meer van verwacht.

1 like

Ik heb de serie gekeken en hij is echt heel goed gedaan!

2 likes

Haha ja, het doet mij dus ook heel erg aan 1D fanfiction denken. Welk boek van Sophie Gonzales vond je leuk? Ik heb wel zin in nog een luchtige YA, haha.