Ben je op zoek naar adult of mag het ook young adult zijn zoals Twilight? En wil je dus paranormale elementen haha
Ik heb vorige week nog een hele lijst met romance aanraders gepost dus kopiëer hem even in een spoiler:
Samenvatting
Beach Read van dezelfde schrijfster als You and me on vacation, Josh & Hazel’s Guide to not Dating van dezelfde schrijfsters als The Unhoneymooneys. The Soulmate Equation van hun vond ik ook erg leuk, maar die is wel wat minder populair.
Verder in dezelfde trant: Get a Life, Chloe Brown van Talia Hibbert (en de vervolgdelen), The Hating Game van Sally Thorne, The Kiss Quotient van Helen Hoang, The Love Hypothesis van Ali Hazelwood, The Deal van Elle Kennedy.
Qua YA, dus meer in de trant van Love & Gelato vond ik Amy & Roger’s Epic Detour van Morgan Matson en The Duff en A Midsummer’s Nightmare van Kody Keplinger erg leuk, maar dat zijn wel boeken die ik jaren terug heb gelezen dus weet niet of ik ze nu nog echt zou aanraden 
Zelfde voor Losing It van Cora Carmack maar dat is NA.
Als je vampieren leuk vindt is Vampire Academy misschien wat. Die vond ik een paar jaar terug heel leuk, maar is wel YA