Dit is een aanrader! Twee mooie korte verhalen die je (jammer genoeg) zo uit hebt
Ik liep net ff de boekwinkel in, nietsvermoedend de roltrap op. Hoor ik opeens āgoh wel leuk he dat je fans cadeautjes voor je hebben meegenomenā, sta ik achter Marieke Lucas Rijneveld en zijn (volgens mij) moeder. Heel grappig!
Altijd benieuwd: wat lezen jullie op dit moment?
Ik ben vanavond begonnen aan Notes on an execution, zit er helemaal in
Ging het boek even opzoeken en wat een interessante synopsis. Ben benieuwd wat je er van vindt als je hem uit hebt!
Ben zelf vandaag begonnen in The House in the Cerulean Sea, maar ben nog niet echt ver.
Had het hierboven al ergens genoemd, maar ik ben afgelopen nacht dus aan The Bone Shard Daughter begonnen!
Ja tof he! Ik zal een review posten op mn bookstagram en hier linken in mn maand roundup!
Ben nu op de helft van Cliƫnt E. Busken! Vind het erg goed tot nu toe, maar merk wel dat ik er echt even voor moet gaan zitten om te lezen ipv dat ik er zomaar weer inval.
Oeh ja echt? Ik vond die man ZO irritant dat ik het boek halverwege heb weggelegd wat een gezeeeeeik! Maar wel een interessante omgeving en een boeiend perspectief. Respect als je ām uit krijgt!
Ik ben al vanaf 12 februari It aan het lezen maar het is zoān dik boekš Het leest best vlot maar toch ben ik nog niet eens over de helft.
Ik ben op vakantie en lees nu mān 3e boek hier: āt Hooge Nest.
Ik heb gisteren de zonderlinge avonturen van het geniale bommen uitgelezen.
Twijfel nu of ik in Crescent City 2 ga beginnen. Ik twijfel omdat ik het altijd zo zonde vind als het boek uit is . Dus daarom nog niet in begonnen.
Ik lees 2666 en het is echt dodelijk saai en geen touw aan vast te knopen, gaat lang duren voor ik deze uit heb denk ik. Het is ook een boek van bijna 1000 paginaās en ik ben na een week op blz 200 ongeveer
Ik was bezig met de life as we knew it series (geweldig!) maar ik heb 'm al een keer gelezen en kan deel 4 nergens gratis vinden. Dus nu ben ik na 3 delen gestopt.
Woensdag begonnen in the maze runner (nl) en ben echt meteen door het verhaal gegrepen! Heel nice, heel ander begin dan bv the hunger games.
Ik lees momenteel Zeis van Neal Sushterman. De vertaling van Scythe. En als luisterboek Sorry dat ik je wakker bel van Marlies Koers. Dit is het vervolg van dagboek van een verloskundige. Aanraders allebei.
Zou m lekker wegleggen, leven is te kort voor saaie dikke boeken!
Ik lees Vaderland van Fernando Aramburu.
Hahaha ja, dat snap ik wel! We gaan ook naar een bewerking ervan in mei, dus als ik uiteindelijk ook klaar ben met het boek ga ik het nog een keer meemaken
Pagina 295 nu en het houdt niet lekker vast. Ik vind het zo jammer dat het 3 opzichzelfstaande verhalen zijn. Ze had er echt iets beters van kunnen maken, voor mijn part met reincarnatie maar op zān minst een familiekroniek Er gebeurd ook net te weinig.
Oh wat jammer dat je zo teleurgesteld bent. Ik herken het wel een beetje wat betreft deel 1 en 2 maar vond zelf deel 3 wel heel pakkend en goed. Ze was dit boek al aan het schrijven ver voordat de pandemie überhaupt begonnen was las ik in een interview dus het is niet geïnspireerd op de huidige pandemie. Van mij had het hele boek wel mogen bestaan uit het derde verhaal. Vond het einde wel onbevredigend trouwens haha. Maar die vrouw kan zo fantastisch schrijven
Ik lees The Perks of Being a Wallflower. Heb hem zoān tien jaar geleden voor het eerst gelezen en toen vond ik hem een beetje mwah. Maar nu lees ik hem met een andere blik en ik vind hem heel mooi. Ik kan het beter in de tijd plaatsen en kijk heel anders tegen bepaalde gebeurtenissen aan. Toch grappig hoe erg dat kan veranderen.