Ik lees Billy Summers, mijn tweede Stephen King na Carrrie
Ik ben bezig in Kruispunt van Jonathan Franzen. Het middenstuk vond ik een beetje indutten, maar de laatste 200 pagina’s wordt het weer wat interessanter.
Wauw, net deze uit
Pff, heftig boek dit. De eerste 150 pagina’s kabbelt alles een beetje voort. En net als je begint te denken van ‘waarom lees ik eigenlijk een boek over de dagelijkse beslommeringen van een ijshockeyclub in klein dorpje in het bos’, wordt de trekker overgehaald (figuurlijk) en ligt alles overhoop.
Was bij mijn boekhandel maar 7 euro overigens, en op bol.com 7,50, dus zal overal wel goedkoop zijn
Jaa! Dit is zo’n goed boek. Al even geleden dat ik ‘m gelezen heb, maar het liet bij mij ook veel indruk achter.
Oké long shot maybe maar ik zit dus al een tijdje met een scène uit een boek in mijn hoofd dat ik …tien jaar geleden heb gelezen? en ik kom er maar niet uit welk boek dit was. Op enig moment is een meisje (de hoofdpersoon?) boos op haar moeder en stompt ze haar moeder in haar buik. De moeder is op dat moment zwanger en krijgt uiteindelijk een miskraam. Volgens mij voelt het meisje zich achteraf enorm schuldig. Ik weet verder echt niks meer van de context, maar misschien herkent iemand dit?
Ik heb net “Before the coffee gets cold” uit! Ik heb (even geteld haha) een stapel van 24 TBR liggen, dus even kijken welke ik nu zin in heb
Het vervolg; Wij tegen jullie, is ook zo goed!
Eigenlijk vind ik alles van hem gewoon goed.
Ik ben eindelijk weer verder gegaan met Outlander, maar ik heb echt moeite met dikke boeken en met een eerste persoon perspectief dus het wordt nog een klus. Maar wil het eerste boek toch wel graag uitlezen. De rest van de serie laat ik denk ik wel links liggen
Helpt het misschien om hem als audiobook te lezen/luisteren?
Ooh, daar had ik niet aan gedacht. Ik ga het eens proberen!
Nou een uur later besloten om te gaan lezen en ben opnieuw begonnen in deel 1 op zaterdagochtend om er weer in te komen.
Nu is het maandagochtend en heb ik net deel 2 uit en omg nu moet ik godverdomme weer een jaar wachten op deel 3 .
@Pudding Ik heb The Bone Shard Daughter uit en ik heb hem vier sterren gegeven! Ik vond ‘t magic system wel interessant, de perspectieven vond ik allemaal boeiend en het is allemaal over het algemeen wel goed uitgedacht. Paar kleine kritiekpunten, maar vond hem zeker de moeite waard en zodra het tweede deel binnen is ga ik er aan beginnen haha
Wow wat snel haha! Zijn ze niet allebei rond de 900 pagina’s?
En komt deel 3 volgend jaar? 1 was van 2020 toch
Ja meer dan 900 pagina’s haha, ben een vlotte lezer hoor maar heb ook echt de hele dag + stuk avond gelezen op zowel zaterdag en zondag.
Ik zag nav gegoogle dat het volgende deel in 2023 komt, en 1 is idd van 2020!
Aanrader dus?! Dank voor de review!
Haha nice hoor! Wel een aanrader dus?
Heb echt zin er om in te beginnen
Morgen is het alweer maart. Wow!
Gelezen in februari:
Annet Schaap - de meisjes
Kate Ling - eenzaam en extreem ver weg
Kate Ling - de gloed van de gedoofde sterren
Kate Ling - elke dag dichter bij de sterren
Charlie Mackesy - De jongen, de mol, de vos en het paard
Clare Mackintosh - gegijzeld
Marlies Koers - sorry dat ik je wakker bel
Johan Goossens - met mensen werken
Oh wow time flies. Ik heb echt weinig gelezen deze maand voor mijn gevoel maar toch een paar uit:
- De heks van Limbrecht - Susan Smit
(
)
- The island of missing trees - Elif Shafak
- Gratis geld voor iedereen - Rutger Bregman
(
)
Ben nog steeds bezig in Naar het Paradijs (alleen het 3e deel nog, ben benieuwd!) En Our women on the ground, maar omdat dat veelal over oorlog gaat merk ik dat ik daar s avonds niet zo’n zin in heb na een dag het nieuws volgen.
Deze eerste week van maart zal er weer een reading challenge zijn! Ik ga hem komende donderdag 3 maart starten, tot en met woensdag 9 maart dan dus!
Het zal weer een kwartier lezen per dag zijn, dus haal die boeken en e-readers die de afgelopen 3 weken bestoft zijn geraakt maar vast weer tevoorschijn