Wel fijn dat ze zo snel een reactie geven! Kun je met een gerust hart de paperback kopen.
Ik las net het eerste deel van Heartstopper. Wat heb ik hiervan genoten! Blijven de andere delen even goed? Want dan wil ik ze misschien kopen (het eerste deel leende ik in de bibliotheek)
Ja! Ik vind ze echt heel leuk en het verhaal blijft goed. Andere personages krijgen ook steeds meer hun eigen plotlines. Er komt binnenkort ook een serie van op Netflix.
Als je ze niet wilt kopen: je kunt alles ook gratis lezen op Webtoon (is ook een app van).
Dit gebeurt heel vaak. Mijn eigen boeken zijn voor de bibliotheek ook zo aangepast dat het hardcovers zijn, maar dat zijn eigenlijk ook paperbacks. Volgens mij doet NBD Biblion dat (die doen bv ook de inkoop voor de bibliotheek).
FF Reading Challenge
Dag 6
Heb jij op dag 5 (maandag) een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oeps, bijna vergeten! Misschien onbewust omdat ik gisteren niet mee heb gedaan
Heb nog geen enkele dag gelezen deze challenge, gaat lekker
Gaan we weer twee weken door? Het is weer veel te snel gegaan haha, de week is al weer bijna om. Mijn nachtdiensten beginnen donderdag weer, dus dan kan ik waarschijnlijk veel lezen.
De challenge is een goede motivatie.
Je hebt vanavond en morgen nog!!! Go go!
Probeer dapper elke avond 15 minuten te lezen. Maar val zo snel in slaap. Lang leve corona.
En ik heb een leesdip. Weet niet zo goed wat ik wil lezen wat op Koboplus staat. Iemand nog tips? Hou van romantiek en fantasy
Wat voor romantiek lees je? Meer feelgoodachtige dingen of ook wat donkerdere boeken?
Vooral feelgood. Ik wil blij in slaap vallen (haha dat klinkt kneuzig)
De boeken van Wendy Brokers al eens gelezen? En die van Lisette Jonkman? Vind ik niet gek btw, heb ik soms ook.
Ik heb op dag 5 Naar het Paradijs uitgelezen en vind het zoān ānet nietā boek. Ben helemaal teleurgesteld, echt jammer. De laatste 50 paginaās waren een worsteling. Toch voor wat het had kunnen zijn.
Ik ben gisteren begonnen in The Roommate van Rosie Danan. Het plot is echtttt belachelijk Maar tot nu toe nog wel grappig belachelijk en het leest lekker snel weg dus dat is wel fijn
Zo herkenbaar! Ik heb er ook lang over gedaan om het te lezen en het heeft me niet echt gepakt eigenlijk⦠Behalve in het laatste deel wie diegene was die de brieven schreef tov het hoofdpersonage zeg maar, dat vond ik wel ontroerend. (Beetje cryptisch maar wil niet spoilen)
Ja! Maar ik had 't toch best snel door en dan duurde dat hoofdstuk weer net 5 brieven te lang. Ik vond het laatste hoofdstuk te lang, het tweede hoofdstuk te snel wisselend (beide delen niet diepgaand genoeg) en het eerste was weer precies goed. Ik heb het idee dat de schrijfster wel een bepaalde samenhang heeft bedoeld, maar deze voor de lezer onvoldoende tot uiting kwam.
Ja, ik vond het eerste deel denk ik ook het beste. Tweede pakte me eigenlijk vrijwel niet en derde mwah ook amper. Wel fascinerend hoe de wereld er uit zou kunnen zien en die omschrijvingen etc, maar ook weinig diepgaand.
De winternacht trilogie van Katherine Arden misschien? Ik las de eerste twee boeken en ga binnenkort aan de derde beginnen.
Ik lees nu āwedden dat ik blijfā van Marijke Vos, dat is ook wel feelgood romantisch. Heb gezien dat zij nog wel meerdere boeken op kobo plus heeft. Misschien ook nog de boeken van Dani Atkins of Beth OāLeary?
Oeh Wendy Brokers ga ik even opzoeken. Lisette Jonkman heb ik alle boeken al van geleden. Die zijn echt geweldig leuk
Ga ik ook opzoeken! Dani Atkins ken ik nog niet. Dankjewel voor de tips
(Sorry voor de dubbelpost)