echt leuk gedaan!!!
superleuk! ik kreeg corona en kon toen niet meer fijn lezen maar volgende challenge hoop ik weer wat actiever te zijn! ik heb gisteren wel weer een uur gelezen dus het is wel aangewakkerd
Volgende keer doe ik beter mân best
Ik had vannacht nachtmerries doordat ik een spannend boek had gelezen!!! God in the shed, so far so good
O leuk! Thanks Ga ik vanavond nog even bekijken
Heel leuk gedaan!! Dankjewel weer voor deze challenge
Mag ik mij ook melden hier? Ik lees dan wel via een ereader. Heb sinds een dikke maand ook een kobo abonnement. Iemand nog aanrader voor boeken? Ik lees alleen Nederlands.
Ja leuk! Welke genres vind je leuk? En een ereader is ook gewoon lezen hè haha, heb je geen fysiek boek voor nodig.
Een vriendin noemt het slechte keuze qua boeken haha, maar voornamelijk de waargebeurde verhalen, crime, soms autobiografie, laatste boek wat ik heb gelezen was het boek van Anne Faber.
Laat je niks wijsmaken door je vriendin, dat zijn prima boeken
Ik heb ook sinds kort een Kobo en heb gelijk een abonnement bij de bieb afgesloten. Dan ben je ook gelijk lid van de Online bibliotheek en kan je bijna onbeperkt ebooks downloaden. Echt een aanrader!
Grootste nadeel aan boekenwinkels: het boek dat je wilt, hebben ze niet op voorraad.
Ik heb dus Open Water (Caleb Azumah Nelson) gekocht en ga ik nu in beginnen. Even een dun boek, 145 paginas, na 3 hele dikke dit jaar. Heel benieuwd, gezien de thematiek is het geen makkelijke weglezer denk ik zo.
Boek over Anne Faber vond ik mega indrukwekkend.
Ik ben vorige week begonnen in Underground Railroad, maar ik wist niet dat sommige scènes zo grafisch beschreven werden. Niet om het aangedane leed te minimaliseren, maar soms vond ik het te zwaar om dan verder te lezen. Het boek op zich leest wel vlot.
Ik heb net Tender is the Flesh gekocht, maar ik moet nog even moed verzamelen, geloof ik
ik heb dit boek echt in 3 dagen gelezen! het is inderdaad niet hele lichte kost, maar het is zo mooi en intrigerend geschreven (vond ik!) dat je hem zo wegleest!
Dat had ik ook emt dat boek. Blij dat ik het gelezen heb, en zeker een aanrader, maar wel heel heftig. Die expliciete scenes hebben er echt ingehakt bij mij.
Ondertussen heb ik hier ook de andere boeken van Colson Whitehead liggen, maar om die reden durf ik er heel slecht in te beginnen. Ik heb echt schrik van die scenes.
@Evenveel ken je het boek âde kunstmeisjesâ al? In dit boek staan 50 kunstwerken met uitleg verzameld door drie jonge vrouwen die kunstgeschiedenis hebben gestudeerd. Ze hebben blijkbaar ook een website (die nu wel op pauze staat t/m september 2022). Ik moest aan jou denken omdat je een tijd terug ook die podcast had getipt over âdat kan mijn kleine nichtje ookâ. Ik dacht misschien vind je dit ook wel leuk het is een beetje hetzelfde principe alleen dan nu gelijk met een plaatje erbij en geschreven tekst.
Ah leuk! Ik volg ze toevallig op instagram al, maar heb het boek (nog steeds) niet gelezen! Ik heb hem gelijk op mân lijstje gezet dank voor de tip
Ja, ik heb het net uit! Ondanks die expliciete scènes toch âgenotenâ van het boek, al voelde dat einde een beetje meh aan. Misschien omdat ik zo graag gewild had dat Cora een soort van happy end ging krijgen?
Er is blijkbaar ook al een serie van die op Prime staat. Jammer dat ik al zoân lange to watch-lijst heb dat het de kans dat ik die bekijk zo klein maakt.