Het algemene boekentopic (Deel 2)

Oehh goede keuzes! :nerd_face:

1 like

Ik heb the maze runner uit en ik wil nu deel 2 lezen maar die staat niet als ebook op kobo plus, of Ć¼berhaupt bol. Terwijl deel 3 er wel op staat.
Ik zie nu dat die wel in de online bibliotheek staat, maar daar heb ik geen account van :(. Pffft

:closed_book: FF Reading Challenge :closed_book: Dag 1

Dit is de eerste dag van de FF reading challenge, maart 2022 editie!
Het doel is wederom: een week lang dagelijks minstens een kwartier lezen.

Doe je mee?

  • Ja :green_book:
  • Misschien :blue_book:
  • Nee :closed_book:

0 stemmers

Wat ga je lezen?

  • Ik ga verder met een boek waar ik al in begonnen was
  • Ik ga in een nieuw boek beginnen en ik weet al welke
  • Ik ga in een nieuw boek beginnen en moet nog kiezen welke

0 stemmers

Ik heb gestemd op een nieuw boek want ben er gister in begonnen.
Ik lees de katharina code, een Noorse politie thriller!

1 like

Ik zit momenteel in de trein en was aan het twijfelen of ik mijn boek zou pakken, maar nu geĆÆnspireerd om mijn telefoon weg te leggen en gewoon te gaan lezen. Dankje!

3 likes

Ik wilde eigenlijk elke dag 2 essays lezen maar die gaan over oorlog en volg ook het nieuws over Oekraine op de voet, dus voor ik ga slapen echt behoefte aan iets anders. Dus ik hoop deze challenge ā€˜Naar het Paradijsā€™ uit te lezen.

Wel gek om te bedenken, het 3e deel (waar ik nu ben) speelt zich af in een pandemie dus in eenzelfde situatie qua boeken maar dan 2 jaar geleden had ik dan wellicht toch voor de oorlogs essays gekozen ipv de pandemie. Wat een wereld :sob:

1 like

Was al begonnen in vriendschapsverzoek, deze hoop ik deze challenge uit te krijgen!

2 likes

Leuk! Ik ben gisteren begonnen in Graaf in Moskou van Amor Towles. Klinkt een beetje als een omstreden boek nu, maar hij stond al op mijn TBR-lijstje voor 2022.

4 likes

Ik ben halverwege ā€˜the Vanishing halfā€™ maar met klussen in huis en een aanstaande verhuizing schiet het lezen er vaak bij in. Hopelijk kan ik dat met de challenge weer een beetje oppakken en in elk geval dit boek uit lezen!

2 likes

Top, de challenge was echt een goede stok achter de deur voor me. Ik ben deze week begonnen in Circe van Madeline Miller.

2 likes

Ik ga beginnen in A Natural History of Dragons van Marie Brennan! :dragon:

4 likes

Ik heb eindelijk Outlander uit (en voel niet echt de behoefte om die serie verder op te pakken), dus ik ga verder in A Court of Silver Flames.

Is Crescent City een aanrader? Ik vond ACOTAR echt heel goed te doen (anders zou ik niet het laatste boek uit de serie nu lezen), maar Throne of Glass een verschrikking, dus ik weet nog niet echt wat ik van Sarah J. Maas vind.

2 likes

Heel leuk weer!

Ik heb gisteren een boek uitgelezen (Krabben :crab: van Milou Deelen en Daan Borrel - heel interessant) en nu een aantal keuzes om in te beginnen:

  • Het is oorlog maar niemand die het ziet - Huib Modderkolk (non-fictie over digitale spionage/veiligheidsdiensten)
  • The Tooth - Shirley Jackson (een aantal korte verhalen) (tip van @vitaminwater)
  • To Kill a Mockingbird - Harper Lee (een classic die al heel lang op mā€™n lijstje staat)

Ik weet het nog niet! :thinking:

3 likes

5 boeken gelezen in februari:

En tot nu toe 3 in maart, wie ziet een patroon :joy: :woman_cook:t4:

Heb echt heel vaak van dit soort fases.

6 likes

Ik las dit in februari, maar 3 boeken, maar in ā€œNaar het paradijsā€ was ik wel even bezig.

Nu ben ik begonnen met ā€œOp aarde schitteren we evenā€. Ik doe weer mee aan de challenge!

1 like

Ik ga deze challenge gebruiken om verder te komen in Billy Summers van Stephen King. Ik kom er maar niet doorheen namelijk. Heb ook nog zoā€™n 200 paginaā€™s te gaan in all the young dudes, dus die mag ik dan pas pakken van mezelf als ik de tijd van de challenge erop heb zitten.

1 like

Ben nu bezig in de wilde roos van Jennifer Donnely. Maar kom er nog niet helemaal lekker in. Dus misschien pak ik ook nog wel een ander boek.
Het leven is te kort om stomme boeken te lezen :grinning:

1 like

Love all the Young dudes.
Ik weet niet welk boek dit gaat overtreffen

Moet nog zoā€™n 75 paginaā€™s en krijg al buikpijn als ik denk aan dat dit uit is.

1 like

:closed_book: FF Reading Challenge :closed_book: Dag 2

Heb jij op dag 1 (donderdag) een kwartier of meer gelezen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers