Het algemene boekentopic (Deel 2)

En meteen het eerste boek ook uit dus een lekker begin!

2 likes

Ik heb net de Boekendief uitgelezen en moest toch wel wat traantjes wegpinken aan het einde :sob:

4 likes

image
Oeps heb me toch laten verleiden :grimacing: :money_mouth_face: Nu nog 9 maanden wachten…
Zijn jullie al overstag @Foucher @DaintyDream ?

image
De mockup designs zien er echt al tof uit. Ben benieuwd of ze een beetje lijken op de uiteindelijke covers.

image
Deze ook gekocht van het weekend en ben echt benieuwd of het wat is. Heb nog nooit zoveel gemixte verhalen gehoord over een boek.

1 like

Yesss leuk! Ja, ik heb ze diezelfde avond nog gebackt haha! Ik wilde ze heel graag in de collectie hebben, dus ja, hardcover tier it is :nerd_face:

Veel geld, maar de kwaliteit is erg goed (ook op acid free papier) en ik vind tot nu toe alles van hem goed! Heb er alle vertrouwen in dat deze vier ook tof gaan worden.

1 like

Ahhh nice! Ik vind die reacties op deze actie en hoe goed het loopt ook echt leuk om te zien. Hij komt altijd zo lief over haha, dan gun je het een auteur toch nog extra.

Binnenkort maar eens Cytonic lezen en beginnen aan The Stormlight Archive want die liggen nog klaar :nerd_face:

2 likes

Leuk dat de challenge weer begonnen is :tada:
Ik was begonnen in ‘T Hooge nest, maar weet nog niet zeker of ik ermee verder ga op dit moment of liever even laat liggen nog

Ik lees nog in Pachinko, al een hele tijd terug mee begonnen maar nauwelijks gelezen. Dus deze challenge komt goed van pas!

Ik had 'T Hooge Nest gelezen voor de boekenclub. Ik kon er maar moeilijk inkomen maar als je daar doorheen bent leest het wel lekker weg. Hoe ver ben je nu?

1 like

Ik ben net in De overlevenden van Alex Schulman begonnen, ben nog niet zo ver maar vind het erg mooi tot nu toe!

1 like

:closed_book: FF Reading Challenge :closed_book: Dag 3

Heb jij op dag 2 (vrijdag) een kwartier of meer gelezen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben bezig in het nieuwe boek van Hendrik Groen - Rust en vreugd. Echt zo flauw maar ik moet er wel om lachen haha, heerlijk droge humor. Ik denk dat ik die vandaag wel uitlees en dan begin ik in het nieuwe boek van Knausgard!

1 like

Ik ben nu op bladzijde 40, dus dat is nog niet zo ver haha! Ik ga proberen verder te lezen

1 like

Aah, ik heb net Circe uitgelezen. Wat een mooie taal die Miller gebruikt, heel poëtisch! Ik kreeg spontaan flashbacks naar de vertalingen die we moesten maken in de Latijnse lessen (en thuis dan natuurlijk betere vertalingen opzoeken haha). Ik ga The Song of Achilles ook op mijn lijstje zetten.

5 likes

The Song of Achilles is ook prachtig!

1 like

Ik heb de trilogie over Ierland en Gracelin o‘ Malley van Ann Moore uit. :star::star::star::star:
Leest lekker weg hoor, maar de hoofdrolspeelster is heiliger dan God zelf en alles ligt wel erg in Gods handen en hangt van toevalligheden aan elkaar.
Net als met outlander is het verslavend om te lezen maar ben je er uiteindelijk wel een keer klaar mee. Alles eindigt tè goed.

Het eerste en tweede boek was historisch gezien ook leuker en interessant om te lezen. Het laatste boek meer roman.

2 likes

Deze serie komt elke keer als aangeraden boeken op m’n e-reader voorbij! Ik ga er dan toch maar aan beginnen :blush:!

1 like

Ik ben benieuwd hoe jij hem vind!

Ik heb net dit filmpje gezien en zit mij nu te bedenken dat ik het zo jammer vind dat je geen Show je boekenkast topic hebt. Ben benieuwd wat er bij jullie allemaal op de plank staat :smiley:.

2 likes

Is er! Show je Boekenkast

1 like

Waaaauw ik dacht dat die niet bestond! Leuk! Ga meteen kijken.