Ik heb het vermoeden dat de publisher restricties heeft opgegeven ofzo, want ik ben over het algemeen meer van Illumicrate gewend haha
@Insouciance Helemaal met jullie eens! Don’t love it, don’t hate it. Niet mijn favoriete editie in ieder geval.
Ik heb het vermoeden dat de publisher restricties heeft opgegeven ofzo, want ik ben over het algemeen meer van Illumicrate gewend haha
@Insouciance Helemaal met jullie eens! Don’t love it, don’t hate it. Niet mijn favoriete editie in ieder geval.
Heb net the Paris Apartment uit van Lucy Foley maar in vergelijking met The Guest List vind ik hem echt heel erg mwah. Zoveel hoofdstukken waarin niets gebeurd of dingen worden herhaald.
Ga nu aan Pachinko beginnen, ben heel benieuwd
In het show je laatste aankopen topic hadden veel van jullie gereageerd op mijn aankoop van Song of Achilles, vet leuk.
Ik heb het boek nu net uit en helaas was ik zelf minder enthousiast. Ik denk omdat ik het verhaal niet ken en daardoor minder kon waarderen dat dit echt een hertelling is De schrijfstijl lag me ook niet helemaal, ik vond het echt te lyrisch, maar was natuurlijk wel passend bij het boek en de context.
Als je wat meer in de Griekse verhalen zit snap ik dat het boek je meer ligt en juist enthousiast bent over de manier waarop het verhaal verteld wordt. Voor mij nu in ieder geval 3/5 sterren.
Next up is Circe, wil het genre zeker nog een kans geven.
Ik vind de uk versie het mooist! Wel leuk dat die derde een mix van beide is geworden. Het is alleen niet de mooiste.
Ik vond dit boek ook zoo matig, het enige dat het pakkend maakte was de homoseksuele relatie.
Ik heb eindelijk een nieuwe ereader!! De kobo libra 2. We mochten vanuit werk allemaal een nieuw elektronisch apparaat twv €700, maar mijn laptop was maar 400€ dus toen heb ik brutaal gevraagd of ik dan ook een ereader mocht en dat was goed :D!
Officieel is die dus wel van m’n werk maar ik ben toch niet van plan daar weg te gaan. Nou helemaal blij mee dus!
Wil iemand meedenken voor een leuk boek voor mijn vader? Hij houdt bijv. van Stephen King en spannende boeken, laat zich niet snel afschrikken door een dik boek maar het hoeft geen literair hoogstandje te zijn. Ik heb hem De ontdekking van Urk gegeven maar die vond ie iets te langdradig. Dacht nu zelf aan The Martian maar die film heeft ‘ie al gezien dus dat is wat minder leuk vind ik zelf. Iemand een leuke tip?
Project Hail Mary dan? Zelfde auteur als van The Martian, geweldig boek.
Ohja duh, goed idee!
Ik ben De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo aan het lezen. Ik weet niet zo goed waarom ik hem uit de bieb leende, maar ik dacht: waarom niet? Ik verwachtte er echt helemaal niets van, maar ik vind hem verrassend leuk. Hij pakt me echt ook vanaf het begin.
31 maart, dus een recap!
Aantal gelezen boeken: 0.
Aantal boeken in begonnen en weggelegd: 4.
Aantal seizoenen van series gekeken: 11.
Dit was niet de beste leesmaand Ik had een boeken no buy opgelegd tot ik een flinke stapel uit zou hebben. Ondertussen had ik toch Pachinko en Open Water gekocht omdat alles dat ik had me op de een of andere manier tegenstond, maar deze twee pakten me ook niet. Open Water heb ik de eerste pagina denk ik wel 6 keer achter elkaar gelezen en ik snapte nog niet wat er stond.
Om weer met goede moed te beginnen op 1 april, ga ik Project Hail Mary kopen in het Nederlands (even die drempel verlagen) én Netflix etc van mijn telefoon afgooien.
Lekker bezig met serie kijken ! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ik ga vandaag ook geen boeken meer uitlezen dus hierbij mijn lijstje van maart! 10 boeken gelezen, loop nu wel iets voor op mijn reading challenge maar das ook wel fijn haha.
Ik ga ook geen boek meer uitlezen vandaag. Ik las deze 4 boeken in maart. Crescent City deel 1 las ik opnieuw. Zit nu meteen weer lekker in een Sarah J. Maas flow, ga nu Hof van doorns en rozen opnieuw lezen!
Adult:
This is How you Lose the Time War - Amal El-Mohtar en Max Gladstone
A Natural History of Dragons - Marie Brennan .
The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy - Douglas Adams
The Cartographers - Peng Shepherd
The Bone Shard Emperor - Andrea Stewart
Young Adult
Romanov - Nadine Brandes
Six Crimson Cranes- Elizabeth Lim
The Truth Project - Dante Medema
Clap When You Land - Elizabeth Acevedo
En ik ben bezig in The Rage of Dragons van Evan Winter, maar die krijg ik niet uit vandaag.
oeh mooie buit, ben benieuwd wat je van the idiot gaat vinden! ik vond the colour bee larkhams’ murder ook tof, alleen werd de naam in mijn hoofd de hele tijd lee barkham.
Mijn gelezen lijstje van deze maand:
Ik heb gelezen:
Lekker doorsnee maandje qua rating (wel drie compleet verschillende boeken)
Ik ben nu bezig in Everything you ever wanted van Luiza Sauma.
Mijn gelezen boeken in maart! Mooie boeken zo bij elkaar, vond alleen Waar geen reden is niet wat ik ervan hoopte