Het algemene boekentopic (Deel 2)

Ik heb vandaag nog twee boeken uitgelezen, omdat ik beide al bijna uit had. Verder wel een slome maand gehad.

The Inheritance Games vond ik leuk, maar hij kwam echt heel langzaam op gang. Pas bij de laatste 100 bladzijden werd het spannend. Maar wel entertaining, dus ik ga het volgende deel ook lezen.

6 likes

Dat nieuwe boek over Sywert staat ook op kobo haha, ben wel benieuwd ernaar want het schijnt nogal saillant te zijn.

1 like

image

Erg veel (sommige wat foute) romance gelezen deze maand blijkbaar :sweat_smile: Ben ook nog bezig in Little Women, maar tot nu toe vind ik het nog wat saai en het al niet snel dus die komt vanavond zeker niet uit.

7 likes

Had je al gezien dat haar volgende boek over Carrie Soto gaat? Ben ik wel benieuwd naar!

1 like

Ik heb alleen Fernando Aramburu - Vaderland :star::star::star::star::star: uitgelezen. Ik ben nog in 2 boeken bezig (De Afstammelingen & Max, Mischa en het Tet-offensief). Wel veel aan het lezen, dus dat gaat goed!

4 likes

Deze maand atyd (HP fanfiction) en het vervolg uitgelezen. Was er in december aan begonnen en heb er erg van genoten!
Ondertussen ben ik nu nog steeds bezig met Billy Summers van Stephen King, bijna uit, maar pfff, kom er maar met moeite doorheen. Ben ondertussen ook begonnen aan the debt of time (ook HP fanfiction).

4 likes

Heb even een screenshot gemaakt van een gedeelte gelezen boeken.

4 likes

Wat leuk! Niet heeeeel sympathiek in Malibu Rising maar denk dat daar wel echt een leuk verhaal omheen gaat zitten.

4 likes

Oh wat grappig dat er overlap in personages zit! Ik heb net “In een ander leven” van haar uit, en heb het boek over Evelyn Hugo ook gelezen maar de rest nog niet. Welke personages komen er in meerdere boeken voor?

3 likes

Een paar boeken die ik de afgelopen tijd met plezier heb gelezen. Ik weet niet of ze allemaal nog beschikbaar zijn, ik heb gemerkt dat Kobo Plus regelmatig boeken weghaalt.

Schimmen - Dolly Alderton
Zachtop lachen - Malou Holshuijsen
Zij, jij en ik - Jullie Cohen
Terwijl Parijs sliep - Ruth Druart
De boeken van Beth O’Leary
Versplinterd - Dani Atkins
De vrouwen van - Sanne van Ooijen
Mijn belofte aan jou - Colleen Hoover

5 likes

Dit was een goede leesmaand!

8 likes

Ik heb House in the Cerulean Sea gelezen omdat ik er veel positiefs over las, zowel hier als een hoge score op Goodreads. Maar ik vond hem tegenvallen! Kwam heel langzaam op gang, en ik vond hem ook niet heel verrassend of magisch of emotioneel. Eigenlijk eerder een beetje simpel!

Vervolg??? Say no more ik weet waar ik april mee begin! Edit al uit, hahaha.

Ik heb gelezen:
Robin Hobb - Het magische schip :star::star::star::star::star:
Dave Eggers - De cirkel. Reread na 8 jaar, en heel boeiend om te zien hoe veel werkelijkheid is geworden, zeker met de Metaverse.
Jessica Pan - Sorry dat ik te laat ben, maar ik wilde niet komen. :star::star::star::star: Feest van herkenning.
Jessica Townsend - Hollowpox (Nevermoor 3) :star::star::star::star::star: Ik wil deze boeken ook zelf hebben, echt genieten.
Sherryl Woods - De mooiste overwinning :star::star::star: Van Sweet Magnolias, wilde op mijn telefoon iets lezen en de boeken zitten anders in elkaar dan de serie dus prima vermaak, maar niet een hoogstaand verhaal of schrijfstijl.

Ik lees waarschijnlijk zometeen nog Het Dolende Schip uit van Robin Hobb, en die krijgt ook zeker :star::star::star::star::star:!

9 likes

Ik heb een paar supergoede leesweken gehad (ik had al mijn vakantiedagen opgenomen i.v.m. nieuwe baan), deze boeken heb ik gelezen in februari en maart:

Smoke gets in your eyes. Caitlin Doughty. :star: :star: :star: :star: :star:
The midnight library. Matt Haig :star: :star: :star: :star:
The phantom prince: My life with Ted Bundy. Liz Kendall :star: :star: :star: :star:
Het antiracismehandboek. Chanel Matil Lodik. :star: :star: :star: :star:
De zevende zus. Lucinda Riley. :star: :star:
Erken mij & andere wraakverhalen. Esther Verhoef. :star: :star: :star: :star:
The amazing adventures of dietgirl. Shauna Reid. :star: :star: :star: :star:
De Hofdame. Anne Glennconer. :star: :star: :star:
Een heel gewoon gezin. Mattias Edvardsson. :star: :star: :star: :star:
The black phone and other stories. Joe Hill. :star: :star: :star: :star:
Dolan’s cadillac. Stephen King. :star: :star: :star: :star:
Adrift: 76 days lost at sea. Steven Callahan. :star: :star: :star: :star: :star:
Mean streak. Sandra Brown. :star: :star: :star:

Ik heb nog nooit zoveel goede boeken in zo’n korte periode gelezen! Ik vond Adrift echt een aanrader, ik ben er nog steeds heel erg van onder de indruk en ben nu veel aan het opzoeken over het verhaal.

13 likes

Wow, die cover is wel bijzonder te noemen. Sequel van Ninth House, die ik sinds ie uitkwam nog altijd ongelezen in de kast heb staan. :sweat_smile:

2 likes

Verstandig. Wat een kutboek vond ik dat

1 like

Nou inderdaad, ik geef niet snel op en probeer altijd wel het boek uit te lezen al vind ik het niks.

Maar dit was echt een kutboek haha, ik ben er mee gestopt.

Mijn lijstje van maart

3 likes

Minus Zodiac Academy en Trick yourself to sleep. Ik ben dus nog bezig in De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo van Taylor Jenkins Reid en in Roem van Kylie Scott.

6 likes

Haha ik heb Ninth House ook nog liggen door de gemixte reacties, maar word nu juist wel benieuwd waarom het zo kut is :yum:

Dat konijn op de cover van de 2e is wel een interessante keuze…

1 like