Ik moest er bij Ninth House echt inkomen, maar eigenlijk vond ik hem wel tof.
Boeken gelezen in maart! Mijn eetthema is nog sterk aanwezig haha. Alle boeken vind ik wel aanraders, behalve ironisch genoeg gezien de titel die van Joel Golby. Boek gelezen, omdat ik de maand ervoor echt een leuk essay van hem had gelezen. Dit had leuke momenten, maaar nog meer eindeloze langdradige stukken.
Zo ingewikkeld en langdradig met allerlei termen voor bepaalde huizen die ook allemaal weer een ander soort magie hadden. Ik had pas na driekwart een beetje door wie wat was en toen kwam je aan het einde en was er eigenlijk nog steeds niets gebeurd.
Mijn gelezen boeken in maart:
- Lize Spit - Ik ben er niet
- John Allison - Nieuwe vrienden (graphic novel)
- John Allison - Giant Days vol 3 (vervolg op nieuwe vrienden in het Engels)
- Hiro Arikawa - Reisverslag van een kat
- Alice Oseman - Heartstopper deel 1
- Marijke Vos - Wedden dat ik blijf
- Griet Op de Beeck - Jij mag alles zijn
- Sally Rooney - Normale mensen
- Alice Oseman - Heartstopper deel 2
- Katherine Arden - De winter van de heks (deel 3 vd Winternacht trilogie)
Ik schrik er zelf van dat ik toch nog 10 boeken las (al zijn er wel 4 graphic novels bij natuurlijk, dat leest al wat sneller). Helaas vond ik 6 van de 10 boeken middelmatig tot meh, dus heb er naar mijn gevoel toch minder van genoten deze maand. Momenteel lees ik Noem geen namen van Astrid Sy over jonge vrouwen in Amsterdam die joodse kinderen proberen te redden van deportatie.
Ik vloog door Project Hail Mary heen ik snap werkelijk niks van al die natuurkundige dingen maar alsnog vond ik het lekker lezen, met een paar goede plot twists.
Ik zoek Kobo Plus tips. Voel me een beetje afgezet, had net Kobo plus genomen om de Life as we knew it serie te lezen (reread) en die zou via kobo plus beschikbaar zijn. Niet dus, en nu zit ik er een maand aan vast. Alles dat op mijn to read lijst staat is niet beschikbaar, dus misschien weet een van jullie iets?
Via bol staat hij er wel nog tussen als gratis via kobo plus!
Daarom had ik Kobo plus genomen, maar toen ik het abonnement eenmaal had kreeg ik de melding dat hij niet beschikbaar is.
Oh balen… ik herinner me plots dat ik dat ook had bij boek 2 van deze serie, maar toen ik checkte op mijn ereader stond hij er toch op.
Mailen met bol. Ik had dit laatst en toen kreeg ik een tegoed bon met het bedrag voor het betreffende boek. Wie weet doen ze dat vaker.
Deel 4 staat er sowieso niet op, echt helemaal kut. Ze gooien heel de tijd halve series eraf.
Life As we knew it serie is wel helemaal leuk, maarja heb je niks aan.
Hé wat stom, ik heb de hele reeks nog kunnen lezen in november/december. Geeft me wat stress over mijn lange lijst met boeken die ik nog moet lezen
Ja ik heb deze fout met series dus al 5 x gemaakt de afgelopen maanden. Ik leer er ook niks van.
Gelukkig heb ik de serie een paar jaar terug al gelezen, dus tis niet dat ik echt wat mis bij gebrek aan deel 4
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik ben op zoek naar boeken over rouwverwerking. (Mijn partner heeft het na 10jaar nog heel moeilijk met het verlies van zijn ouder) Nu heb ik de volgende twee boeken gevonden. Weet iemand of dit aanraders zijn? Of andere tips?
Bekijk Helpen bij verlies en verdriet op: Helpen bij verlies en verdriet, Manu Keirse | 9789401442879 | Boeken | bol.com
Bekijk Vingerafdruk van verdriet op: Vingerafdruk van verdriet, Manu Keirse | 9789020942231 | Boeken | bol.com
Ik las zelf vingerafdruk van verdriet en vond dat wel een fijn en herkenbaar boekje om te lezen toen ik midden in mijn verdriet zat.
Dankjewel! Hij is in het jaar van het overlijden naar therapie geweest, maar hij stond er niet voor open dus heeft het niet geholpen. Nu is de eerste, kleine stap een boek lezen en hopelijk helpt het of gaat hij wel voor therapie openstaan
Thanks! Ik ga er naar kijken
Aan dit boek heb je misschien wel wat als partner van. Mooie opmaak en leest vlot. Veel is herkenbaar en er staan handige dingrn in.
Dit boek ken ik zelf niet maar nav deze recensie denk ik dat het een aanrader is.
Kleine kans dat het toevallig om een dochter gaat die haar moeder is verloren, maar you never know. In dat geval vond ik deze heeel herkenbaar en fijn om te lezen
En anders is het misschien voor andere mensen een tip. Voor mij was het niet echt ter verwerking, maar wel fijn om andere ervaringen te lezen en veel herkenbare dingen te zien.
Ik had een klein leesdipje. Uiteindelijk toch nog wel wat gelezen.
Zeis van Neil Shusterman
Live voor de liefde van Annemieke Heller
Het Joshuaprofiel - Sebastian Fitzek
Lampje van Annet Schaap
Duizend hoog - Katharine Mcgee
Duizelingwekkende hoogte - Katharine Mcgee