Oh echt?! Dat wist ik niet, wat leuk! Ik lees meestal Nederlands en ik kon geen vervolgen vinden. Ga eens kijken of ik de Engelse vervolgdelen kan vinden.
Oh sorry weet ook totaal nog niet echt hoe het hier allemaal werkt, zal ik doen!
Bridgerton? Gossip Girl? It girl (over Jenny van Gossip Girl die naar kostschool gaat)?
Ik vind alles van Karen McManus heel toegankelijk, is YA crime. Vooral One of us is lying.
Daarnaast:
What she saw last night - Mason Cross
Birthday - Meredith Russo
The eigth detective - Alex Pavesi
The thursday murder club - Richard Osman
The other people - CJ Tudor
Heeft iemand toevallig Roxy al gelezen?
Ik vond de Arc of a Scythe trilogie tof, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de nieuwste release.
Heel erg bedankt voor al je aanraders, ik ga meteen beginnen met de eerste!
Een leuke combinatie van YA en crime vind ik A good girls guide to murder!
Als je de selectie goed vond, vind je de Test serie ook wel leuk denk ik. Wel wat dystopischer. Als je ook van een Fantasy twist houdt vind je de Throne of Glass serie van Sarah J Maas ook wel tof. De verkikkerd serie van Lisette Jonkman is echt heel leuk en sluit het meeste aan bij wat je zoekt, denk ik.
Verder lees ik meer losse boeken en geen series.
Edit en de Matched serie van Ally Condie spreekt je misschien ook aan!
De boeken van Bridgerton (deel 1 tot en met 4 staan op Kobo Plus
De vrouwen van de Leeuwenhof van Corina Bomann.
De rozen trilogie van Jennifer Connely (volgens mij heet ze zo)
Edit: zie nu pas dat andere deze series ook aanraden. Aanraders dus hehe
Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik ga eens op zoek
Tanks! Ik ga ze opzoeken
Ik weet dat ik echt jaren terug de alfabetserie van Sue Grafton makkelijk vond weglezen en de boeken van Janet Evanovich vond ik ook leuk, was ook een serie met een vrouwelijke bounty hunter.
ik merk dat mān nederlands een beetje verloederd doordat ik het nog maar weinig gebruik, en vind/vond lezen in nederlands altijd wel een prettige afwisseling. heeft iemand misschien tips voor nederlandse boeken? recent heb ik genoten van the vanishing half, convenience store woman, buzz aldrin, waar ben je gebleven?, dus geen zware literaire kost
Kobo libra! Ik heb de H2O laat er wel eens drinken op vallen
Goedemorgen! Het is weer tijd voor de⦠FF Laagdrempelige leeschallenge. Tien dagen lang, elke dag, minstens een kwartiertje lezen.
Lees je mee? We starten vandaag!
- Ja, ik doe mee!
- Ik sla hem over
0 stemmers
Ik merk echt aan mezelf dat ik weer amper lees de laatste tijd, en in plaats daarvan in slaap val door een beetje dom te tiktokkenā¦
Hier kan je helaas geen boeken op synchroniseren via dropbox! Er is wel een soort hack dat het wel kan, maar dat lukte mij niet. @broodjepindakaas
Oh! Ik dacht kobo is kobo
Zachtop lachen van Malou Holshuijsen, Het aanbidden van Louis Claus van Valentijn Hoogenkamp. Marijke Schermer vind ik mooi schrijven, Renate Dorrestein is tof. En Annet Schaap (Lampje is officieel een kinderboek maar echt tof).
En het is in deze zin verloedert met een t (fantastisch ironisch)
Jaa, leuk! Ik ben alweer weken bezig in een boek van 800 pagina ās (nieuwste van Sarah J. Maas) maar ik ga zo sloom, ondanks dat het leuk is, dus ik ga meedoen. Hopelijk lees ik dan vanzelf langer door