Ik twijfel zo erg om boeken te gaan verkopen. Ik lees nu voornamelijk boeken op mijn kindle en heb geen ruimte meer…
Misschien alleen de boeken die je erg mooi vond (en mogelijk ook nog wel wil herlezen) bewaren en de rest verkopen/wegdoen?
De laagdrempelige leeschallenge paasweekend polls!
Heb jij op dag 6, zaterdag de 16e, een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij op dag 7, zondag de 17e, een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij op dag 8, maandag de 18e, een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Met gepaste trots kan ik melden dat ik eindelijk begonnen ben met lezen… Paar dagen vrij en wat zon is blijkbaar wat ik nodig had. Ben begonnen met Ik heet Lucy Barton, van Elizabeth Strout. Mooi boek tot nu toe!
Ik lees normaal altijd Nederlands en wilde toch wel graag meer Engels lezen. Veel meer keuzes en ook veel boeken die natuurlijk nooit zijn vertaald.
Vorige week waren de Kindle’s in de aanbieding en heb ik voor €54 het goedkoopste model gescoord om te kijken of het iets is voor mij.
En yes ik ben blij! Lekker twee spicy
boekjes gelezen haha en nu kan ik eindelijk alle spicy booktok aanraders afwerken
.
Leuk! Heb je dan ook Kindle Unlimited? Zo nee, bedoel je dan dat je meer titels kan lezen doordat er meer aanbod is in de online winkel?
Ik lees eigenlijk alleen maar Engels en vind het wel irritant dat het aanbod op kobo plus heel beperkt is…
Ik kan ook echt alleen maar luisterboeken luisteren als ik aan het wandelen of aan het strijken ben. Anders raak ik te snel afgeleid
Ik heb door de boekenweek twee Nederlandse boeken gekocht. Een daarvan was Boy van Wytske Versteeg en ik vond het echt goed, ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vooral de stukken over pesten/pestgedrag van middelbare scholieren vond ik heel treffend.
Ook de schrijfstijl sprak aan en de personages werden heel ‘werkelijk’ neergezet. Met positieve kanten en negatieve eigenschappen. Wat mij betreft een aanrader.
Heb je geprobeerd om de afspeelsnelheid te wijzigen? Ik kan echt niet luisteren naar 1.0 snelheid, voorlezers spreken het vaak erg langzaam in. Meestal zit ik wel op 2 (dit zal in het begin wel wennen zijn) of 1.75. Daarnaast luister ik vaak bij bepaalde dingen, bijvoorbeeld bij puzzelen of toen ik nog geen vaatwasser had, bij het afwassen haha. Waarbij je niet al te veel hoeft na te denken. Of voor het slapen en dan met een timer.
Ik zit echt in een mega lekkere leesflow. Ik geniet er ook zo van en elke keer denk ik dit is echt mijn lievelingshobby ![]()
Nou om heel eerlijk te zijn heb ik alle boeken illegaal gedownload en via Calibri geconverteerd.
Haha, dat is wel eerlijk!! ![]()
- The Puma Years
- The Ardent Swarm
- North to Paradise
- Where the Desert Meets the Sea
- An Eye for an Eye (Carol Wyer)
- The Other Man
- The Easy Life in Kamusari
- Mother Dear
- To the Sky Kingdom
- The Caiman
Voor World Book Day kun je deze ebooks (Kindle) gratis downloaden bij Amazon!
Ik ben begonnen in The Poppy War, volgens mij hadden hier ook een aantal die wel gelezen. Bevalt tot nu toe goed, ben benieuwd!
Ik heb ook Midnight in Everwood laatst uitgelezen, anderen hier die dat boek hebben gelezen? Ik vond 'm een beetje tegenvallen.
Ah, The Poppy War vind ik echt heel goed. Sowieso die hele trilogie!
Midnight in Everwood staat nog op mijn TBR, hoor er wel wisselende verhalen over.
Kindle Unlimited kan ook niet in Nederland helaas. Zo stom ![]()
Ik ging voor één bestelling naar de boekenwinkel, maar kwam met meer thuis😅 wel veel boekenweekgerelateerd, en weinig pagina’s.
Alle fans van Beth O’leary (oa the flatshare) moeten ook echttt The No-show lezen! Ik heb voor het weekend de ene helft en gisteren in een ruk de tweede helft gelezen. Je moet niet meer erover opzoeken dan de synopsis en dan is het erg goed ![]()
Goedemorgen! Laatste dag van de laagdrempelige leeschallenge. Ik heb gisteren mijn boek uitgelezen, dus ik moet vandaag op de laatste dag met een nieuwe beginnen…
Heb jij gisteren 19 april, dag 9, een kwartier of meer gelezen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben er zaterdag in begonnen (was al eens eerder gestart in het Engels, maar raakte toen in de war van alle karakters) en ik zit er helemaal in! Had niet gedacht dat ik het zo’n fijn, leesbaar boek zou vinden. Heb toch altijd het idee dat die klassiekers taai en lastig zijn.
Echt een aanmoediging om eerder te stoppen in boeken waarin ik niet die behoefte voel om door te lezen. Ik was begonnen aan Harlem Shuffle van Colson Whitehead, maar dat voelde nog heel erg als een opgave om te lezen
Goede vangst wel! Ik moest huilen van jij mag alles zijn, vond die zo ontroerend en de tekeningen ook ![]()