Een cover doet wel veel merk ik altijd bij mezelf. Ratings vind ik vaak wel het belangrijkste, maar vaak is het ook de cover waarom ik een flaptekst wel of niet lees. En als ik tweedehands boeken bestel, ga ik vaak op zoek naar de editie met die ene mooie cover, ook als die wat duurder is. Voor mij is een cover ook een stukje leeservaring, al klinkt dat wat goedkoop. Net als het papier en de geur van een boek bijvoorbeeld. Daarom zie ik mezelf niet snel lezen vanaf een ereader, dat doet voor mij af aan de ervaring.
Zo, heel epistel verder.
Ik heb trouwens mijn reading challenge gehaald, maar wel met een slecht boek: Op het geniale af van Benedict Wells. Zijn tweede boek Het einde van de eenzaamheid vond ik zo goed, maar dit was echt slecht. Stereotype personages, het verhaal ging van de hak op de tak, en de hoofdpersoon was 18, maar praatte soms alsof hij 40 was.

voor het originele onderwerp, maar verder was het ruk.
Nu ga ik even kijken waar ik mijn nieuwe aantal boeken op zet. Ik heb er nu 26 gelezen, en de zomervakantie komt er nog aan. Ik denk dat ik hem gewoon verdubbel en op 52 zet.