Illumicrate aankondigingen van gisteren en vandaag:
Moet A Marvelous Light nog maar gauw even lezen haha, had jij hem al gelezen @DaintyDream? Zo ja, wat vond je er van?
Illumicrate aankondigingen van gisteren en vandaag:
Moet A Marvelous Light nog maar gauw even lezen haha, had jij hem al gelezen @DaintyDream? Zo ja, wat vond je er van?
Die Gideon the Ninth set ziet er zoooo nice uit Heb nu een berichtje gestuurd of je ook toegang krijgt tot de presale als je een Afterlight subscription hebt ipv hun normale subscription
Wil m niet weer mislopen zoals The Atlas Six + vervolg.
Ga jij hem bestellen?
Ik denk het wel! Het zijn tot nu toe (Nona is nog niet uit) populaire boeken, ik heb wel een paar keer getwijfeld om ze te bestellen. Ben er in ieder geval wel benieuwd naar! Ik was gisteren na de aankondiging begonnen aan Gideon als audioboek, maar ik ben al gauw in slaap gevallen (ik moest slapen voor mijn nachtdienst aan). Kan er nog niets over zeggen dus!
Ik heb in de comments nog niets gelezen over Afterlight subscribers, maar ik hoop dat je ook voorrang krijgt.
Ohh goede! Misschien dat ik ook een paar hoofdstukken in deel 1 lees om te kijken of het uberhaupt wat voor mij is, maar verwacht van wel. Wil je laten weten wat je ervan vindt als je wat geluisterd hebt?
Ik zie net in de comments dat Afterlight Subscribers ook meedoen aan de presale dus dat is fijn.
Vond dit wel leuk om te delen, had een box besteld bij Books That Matter, een Engels door vrouwen gerund boekenabbo bedrijf en in de box zit ook alleen maar vrouwelijke auteurs. Boek van deze maand was the Secret Lives of Church ladies, en er zaten ook nog allemaal goodies in!
Oh leuk zeg! Ik ben meteen geinfluenced haha - ik heb even op hun site gekeken, heb jij dan de month subscription en niet de âbook onlyâ? Hoe lang duurde het voordat je het binnen had? Ik wil het ook
Ja maar dan wel voor 1 maand! Dus dan komt ie maar eenmalig. Deed er ongeveer 3 weken over (dus ik krijg nu die van juli, als je nu besteld krijg je die van augustus denk ik), ik moest wel nog 5 euro inklaringskosten betalenâŠ
@Briseis ik kom maar niet door De morgenster heen, wat doe ik verkeerd? in theorie zou ik het net zo geweldig moeten vinden als jij, maar ik blijf nu steken in dat essay over de dood en het voelt als een lijdensweg
Nou ik ben door jou begonnen in Crossroads en ben er nu al helemaal weg van. Ik ben al op de helft. Zo heerlijk om weer eens een dik boek te hebben die ik niet aan de kant wil leggen
Ik vind het leven echt te kort om boeken te lezen waar je niet lekker in komt!
Ja soms is het echt een paar keer achter elkaar mis. Welke heb je uitgezocht?
Ben echt verslaafd aan Colleen Hooverâs boeken joh. Zijn de enige die ik in 1 ruk uitlees.
Al gelezen:
En ik heb nog liggen:
Gewoon in élk boek van haar moet ik huilen of krijg ik traanogen of whatever.
Okee nieuwe lijst nieuwe kansen! Hoeveel boeken heb je gelezen van de â100 years of popular booksâ op Goodreads?
0 stemmers
Ik heb er 16, maar lees ook vooral contemporary met af en toe een klassieker
18, heb wel veel verfilmingen gezien. Ik wist van veel boeken ook helemaal niet dat ze al zo oud waren!
Maar 1 hahahha (1984). Wel veel op mn to read staan zie ik.
Maar ik kan me er altijd slecht toe zetten om classics te lezen.
Echt een random lijst wel. Ze hebben dus zomaar wat boeken gekozen die binnen een jaar populair waren ipv de populairste dat jaar
Ja dat heb ik ook wel!
Ik kwam op 13 maar de (oude) klassiekers die ik hiervan las vond ik wel zulke ongelooflijke kutboeken om te lezen #sorrynotsorry. Oke behalve The Bell Jar, die was mooi. Ik had op een gegeven moment als doel om meer klassiekers te lezen maar na boek 4 die ik zo vreselijk vond heb ik de hoop opgegeven
Zo, nu ga ik eens even zitten voor die Hebban lijst want daar ben ik wel benieuwd naar!
Hoe vond je the push?
Ik heb 'm vier sterren gegeven op Goodreads! Lekker duister verhaal, prima geschreven, denk dat het wel wat voor je is