Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan je foto’s alleen als linkjes zien (niet klikbaar). Denk dat je even moet wachten bij uploaden totdat het echt als een foto klaarstaat.
Oh shit, ja mijn WiFi is niet zo goed op vakantie… Maar heb net alles naar fabrieksinstellingen gezet en nu lijkt het te werken!
Christina Lauren
Ja het is was dit riskeren of niks lezen op vakantie moeder-helpdesk met haar kobo abbo zat thuis te helpen haha!
Ben ook van plan goodreads aan te maken, maar kom gewoon niet in de app. Nieuw wachtwoord heeft ook geen zin. Het zit me wel mee haha’
Het universum wil niet dat je leest, haha. Fijne vakantie!
Ik ben bezig in de 7 husbands of Evelyn Hugo en nu net over de helft dus ik weet wie haar grote liefde is. Ik vind het een wat langdradig boek, gaat er in de tweede helft nog iets gebeuren? Anders leg ik 'm denk ik weg.
Vind je haar romance schrijfstijl leuk of vooral dat er daarnaast ook nog iets van een ander plot is zoals bij Beach Read of Book Lovers?
In het eerste geval Christina Lauren idd, ik vond zelf Josh & Hazel’s Guide to not Dating en The Unhoneymooners erg leuk. The Hating Game van Sally Thorne is ook een beetje dezelfde schrijfstijl.
Mocht vooral het tweede je aanspreken zou je misschien iets van Beth O’Leary kunnen proberen.
Ik vind de boeken van Jenna Evan Welsch erg leuk! En van Kevin Kwan sex & vanity!
Als een diep plot naast de realatie je niet zo veel uitmaakt is de Get a Life, Chloe Brown serie ook wel een goede denk ik. Die boeken zijn net zoals de boeken van Emily Henry ook bij mensen die normaal geen romance lezen populair
Ik heb net dit boek uit en het heeft mijn wandelliefde opnieuw vergroot. Ik wil nu ook zo graag dat pad lopen haha. Een aanrader als je graag mooie natuurbeschrijvingen leest afgewisseld met de mijmeringen van een vrouw wiens leven ontzettend verandert!
Oef, hier kwam ik niet doorheen helaas! Vond het redelijk zeurderig overkomen allemaal.
Kan ik mij wel voorstellen! Ik wandel zelf ook supergraag maar soms is het ook gewoon lastig, dus ik herkende eigenlijk wel dat zeurderige. En dan ineens poef, duizend epiphany’s tijdens je trektocht over jezelf en je omgeving vond ik ook herkenbaar haha.
Ik heb een boekenbon gekregen maar er zijn zoveel opties. Spontaan keuzestress. Heeft iemand wel eens op aanraden van een boekenverkoper iets gekocht? (Of heeft iemand hier nog een goede tip van een recent uitgekomen boek in het Nederlands.)
Ik heb hetzelfde “probleem” haha, maar ik ga denk ik Buitenleven van Nina Polak kopen!
Echt het allerleukste vind ik dat, aan een verkoper in een boekenwinkel vragen wat ze je zouden aanraden Handig is als je dan even 1, 2 of hoeveeljewil lievelingsboeken opnoemt en dan komt er echt sowieso iets leuks uit. Ik heb echt een zwak voor mensen die in een boekenwinkel werken want tot nu toe zijn ze echt 10/10 leuke lieve warme mensen haha random maar ok.
Of anders hier op het forum vragen, ook altijd leuk!
Haha ik werk in een boekwinkel en mensen een boek aanraden is een van mijn favoriete dingen aan m’n werk! Is er een genre wat je graag leest? Ik wil je ook wel wat tips geven als je dat leuk vindt!
Edit: je lokale boekhandel supporten is natuurlijk nog beter!
Ik zou ergens ook zoooo graag in een boekenwinkel willen werken was mijn eerste baantje en loved it!
Kennen jullie boekenwinkels met een wat uitgebreider poëziesegment?
De boeken van Beth O’Leary en Julie Cohen vind ik dezelfde vibe hebben
Oh ik heb laatst The people we meet on vacation gelezen en vond die al heerlijk! Maar snel de andere lezen dan!
@vitaminwater @MJDLH en @Lepelsteeltje bedankt voor jullie reacties! Even mijn ervaring in een samenvatting.
Samenvatting
Ik heb uiteindelijk in de boekhandel hulp gevraagd maar het was echt heel ongemakkelijk. Deze vrouw had geen idee dus die zei ja op die die en die tafels liggen populaire boeken. Is dwt wat? Uh ja nou die had ik gisteren al bekeken en ik had al gezegd dat ik er niet uit kwam. Uiteindelijk hielp een andere vrouw mij met allerlei suggesties. Misschien was ik zelf ook wel te breed hoor want ik had een black-out en wist geen titels meer behalve de beer en de nachtegaal en dat boek van Alma Mathijsen met die hond. Ze tipte toen dat boek die jij misschien gaat kopen vitaminwater.
Nou een hele hoop titels verder en ik dacht nog steeds uuuh ik weet het niet. Ik vind ook grwoon teveel leuk en te weinig tijd om alles te lezen (en tr weinig geld om alles te kopen xd) uiteindelijk heb ik het lied van de ooievaar en de dromedaris gekocht. Die is geschreven door Anjet Daanje. Hopelijk is het geen miskoop want boeken zijn echt duur geworden. 34 euro was die. Ik had al een aantal bladzijden in de winkel gelezen en het klinkt goed. Ik laat wel weten wat ik er van vond
Ik twijfelde wel echt hoor of ik niet toch jullie nog moest vragen, haha. Ik weet niet of het dan aan de boekhandel ligt ofzo maar ik vind het hier niet echt uitnodigen om te vragen voor tips. Ben benieuwd hoe dat bij jou dan is lepelsteeltje. En mjdlh zijn de boeken die jij hebt gekocht nav tips vaak goede keuzes geweest?