Ik doe alvast mijn august reads, ga nu op vakantie en denk niet dat ik dan veel ga lezen. Beste leesmaand ooit voor mij, qua hoeveelheid.
August reads:
-
regretting you - colleen hoover

Ik vond deze echt leuk, vind dit een underrated CoHo boek. Een boek met twee (emotionele) verhaallijnen. Eén ding dat me een beetje irriteerde aan het einde
. -
heartbones - colleen hoover

Vond dit een van de meest likeable love interests uit haar boeken, en het was een leuk verhaal, maar dit boek pakte me ook niet echt zoals haar andere boeken deden. -
losing hope - colleen hoover

Ik vond Hopeless heel goed, maar ik denk dat ik het hele ‘zelfde boek uit een ander POV’ ding gewoon niet zo leuk vind. Ik weet al wat er gaat gebeuren. Verder prima. -
confess - colleen hoover

Vond deze ietsje leuker dan losing hope. Het hele boek was prima, leuk om te lezen maar niks bijzonders. Het einde daarentegen was hartverwarmend

-
Girl in pieces - kathleen glasgow

Dit boek begint in een psychiatrische afdeling en gaat over een meisje en haar mentale struggles. Ik vond de schrijfstijl mooi, een beetje poëtische dagboekstijl. Kan me voorstellen dat niet iedereen daarvan houdt. Check de TW’s tho. -
the family upstairs - lisa jewell

het verhaal zelf vond ik heel interessant en had veel potentie. Maar de eerste 1/3e van het boek pakte me niet echt. Er was maar 1 personage die ik echt interessant vond en diepte had. De rest, mwah. -
the seven husbands of Evelyn Hugo - taylor jenkins reid

Ja gewoon een goed boek. Als ik dit boek lees krijg ik helemaal een beeld van Evelyn Hugo, alsof ik haar ken. Alsof ze een echt persoon is, zo goed is het geschreven. -
caraval - stephanie garber

Mijn eerste fantasy boek in eeuwen. Ik heb het in 1 ruk uitgelezen, misschien nét wat te YA voor velen hier, maar het voelde net alsof ik een film aan het kijken was. Vond het erg leuk en wil zeker de volgende delen lezen.