@Nysmn ik kom nu ineens overal boeken tegen over psychiatrische inrichtingen. Nog twee tips
De dikke dame zingt van Jacqueline Roy
En dit gaat niet over een inrichting maar volgens mij wordt wel heel indringend psychische problematiek beschreven
@Nysmn ik kom nu ineens overal boeken tegen over psychiatrische inrichtingen. Nog twee tips
De dikke dame zingt van Jacqueline Roy
En dit gaat niet over een inrichting maar volgens mij wordt wel heel indringend psychische problematiek beschreven
Oude post maar wat vond je van die 2 boeken?
Ik vond omringd door idioten goed en duidelijk. Mede omdat ik bekent bent met de Insight methode.
Semi off-topic maar hij is de komende gast bij Zomergasten! Lijkt me heel interessant
Vroeger was ik echt een bizarre boekenwurm en las ik 8 boeken (maximum wat je meekreeg bij de bieb) in drie of vier dagen.
Ik wens al jaren weer meer te lezen maar lukte me niet, tot deze zomer. Zo fijn weer hopelijk blijf ik dit volhouden wanneer ik weer aan het werk ben en gaat mijn schermtijd omlaag.
Ik heb nu heel veel boeken gekocht, maar als dit zo doorgaat moet ik echt een kobo reader + abo of een abo op de bieb (maar ik weet niet eens waar die zit hier) want ik raak blut.
Gelezen deze zomer:
Nu bezig in Normal people van Sally Rooney, maar die vind ik saai en moeilijk Engels. Ben halverwege. Heb ook nog Beautiful world, where are you? van haar liggen.
Tbr en al gekocht:
November 9 (CoHo), reminders of him (CoHo), hopeless (CoHo), one of us is lying (Karen M McManus) & ik ga leven (Lale Gül).
Zoals jullie zien heeft Colleen indruk gemaakt haha. In mijn volwassen leven heb ik nooit iets anders gelezen dan thrillers, dus romans zijn compleet nieuw voor me, maar ugly love GOT ME!
Van booktok heb ik ook nog wat dingen opgeslagen zoals Beach Read van Emily blabla en boeken van Taylor Jenkins Reid of zo. Ben beĆÆnvloedbaar
Vind Engels leuk maar Nederlands is soms ook fijn, hou alleen niet van vertalingen. Dus als iemand nog goeie Nederlandse aanraders heeft ⦠heb alles van Saskia Noort gelezen en daar houdt het wel zoān beetje op.
En omringd door psychopaten?
Bijna alle boeken van Loes en Hollander vond ik fijn lezen. Niet te moeilijk, maar wel spannend genoeg om door te willen lezen! Lale Gul kwam ik niet doorheen, vind haar manier van schrijven niet prettig.
Verder vind ik de thrillers van B.A. Paris ook wel aanraders - wel vertaald, maar heb ik zelf geen last van gehad.
Very late to the party, maar ik heb Harlan Coben ontdekt. Wel al paar series gezien, maar nu aan mijn tweede boek bezig. Heb er nog genoeg te gaan
Die zou ik na omring door idioten lezen. Maar persoonlijk vond ik dat boek iets minder.
One of is lying is zo leuk!!! Sowieso heb ik alles van Karen McManus in de kast staan, want het leest gewoon altijd heerlijk weg (ondanks dat ik het ene plot wel echt beter vind dan het andere)
Edit: ik lees niet veel Nederlandse boeken (helaas), maar Boy van Wytske Versteeg vind ik wel een aanrader
Ik wil een boek lezen van Isabel Allende. Lees niet zo vaak Spaanstalige schrijvers. Ik weet alleen niet zo goed met welke ik zal beginnen. Op de een of ander manier ben ik overwhelmed door de hoeveelheid boeken van haar. Iemand aanraders/tips?
Ik ben laatst begonnen met Fortunaās dochter. Dan kun je eventueel erna nog de 2 opvolgende boeken lezen, want het is een soort trilogie: portret in sepia en huis met de geesten. Ik snap dat je overwhelmed bent, want in de kringloop zie ik ook altijd megaveel boeken van haar (dus tip om daar iets te kopen!)
Ik weet dat Kruispunt hier op āt forum een boekenclub boek was (toch?) en ik heb āt aangeraden gekregen maar ik ben op pagina 38 en kan me niet voorstellen dat dit nog 500+ paginaās moet duren wordt het nog wat?!
Ja klopt vanaf hier
En ik heb toevallig deze week de aflevering van boekenfm geluisterd waar ze het boek bespraken. Ik vond zelf het boek niet veel aan maar zij waren ook fan.
nee
Ik gaf hem 4 sterren! De personages vond ik vooral goed uitgewerkt.
Mijn TBR voor Bookoplathon (een readathon gebaseerd op monopoly, door Becca and the Books op YouTube/BookTube)
last night at the telegraph club is zo leuk en bijzonder <3 denk er nog vaak aan terug
Haha ik had mijn tbr ook met deze readathon gemaakt maar kwam bijna alleen op Chance en kreeg al de ānegatieveā boeken dus dacht daarna nopeeee. Misschien dat ik gewoon cheat en nog eens opnieuw speel want vind het wel een leuk idee
Voor de officiƫle dobbelronde heb ik meerdere tbrs gemaakt en dus eindeloos met stenen gegooid, want vind het dobbelen zelf ook heel leuk. Bij deze was het EN NU VOOR HET ECHIE.
Oftewel: gewoon doen!