Sorry ik was vergeten om een update te geven. Ik vond Gideon zelf oké, maar niet geweldig ofzo. Ik denk dus niet dat ik ze koop, maar twijfel nog wel een beetje haha.
haha no worries, ik zag je 3 sterren toevallig al voorbij komen op Goodreads.
Ik heb de gok toch maar genomen met het idee dat als ik het echt niks vind ik de set nog kan verkopen, maar het klinkt wel als iets wat ik leuk zou vinden.
Ik heb vandaag het nieuwe boek van Stephen King binnengekregen. “Fairy Tale”.
Ben hier heel benieuwd naar en hoop dat het wat meer naar fantasie/horror neigt.
Heb erg genoten van zijn Mr. Mercedes boeken maar hij is daarna een beetje blijven hangen in het detective/thriller genre en ik heb wel weer eens zin in een ouderwets eng verhaal zonder teveel realiteit eromheen.
Ahh ik kreeg vandaag mail van illumicrate dat er weer book only abonnementen beschikbaar waren dus vanaf 1 oktober heb ik dat abonnement lopen. Ben heel benieuwd!
Als je het uiteindelijk niks vindt, ben je die set echt heel snel kwijt. Als ik zie hoeveel animo er voor is. Dus het komt hoe dan ook wel goed!
Goeie keuze, ik heb ook book only en ben echt enorm blij niet met al die (sorry) overbodige troep opgescheept te zitten haha
Ik verwacht binnenkort ook een mailtje dat ik van de wachtlijst kan en hoop onmiddellijk voor book only te kunnen kiezen. Had jij eerst de gewone box of ben je net ingestapt?
Ik heb de hele box, maar volgens mij kan ik gewoon mailen als ik wil overstappen naar book only.
Ik merk echt dat al die mooie limited editions met mooie covers en sprayed edges allemaal in het Nederlands zijn, terwijl ik Engels fijner vind om te lezen. Maar prachtige boeken vind ik ook heel leuk dus dat is echt een dilemma haha.
Je wordt doodgegooid met prachtige Engelse special editions, alleen niet in Nederland zelf natuurlijk haha. The Broken Binding, Illumicrate, Goldsboro, Waterstones, Fairyloot, Owlcrate en ga zo maar door!
Waterstones in Amsterdam zal ook wel wat van hun mooie SE’s verkopen, maar natuurlijk wel veel minder dan Engeland.
Jaa in NLse boekenwinkels bedoel ik dus. Ze worden wel gemaakt, maar is duur om naar hier te halen en van Nederlandse uitgevers is dat niet zo duur. Maar Waterstones zit ook in Amsterdam toch? Weet je toevallig of die engelstalige special editions (met sprayed edges wellicht) hebben?
Oh zie nu die onderste zin. Dan moet ik daar maar eens heen haha!
Hoop dan wel dat ik gelijk heb hoor, heb er weleens wat Waterstones exclusives gezien, dus ga er wel van uit. Woon zelf alleen totaal niet in de buurt van Amsterdam, dus kom er bijna nooit helaas.
De echte specials met printed en stenciled edges hebben ze vaak niet, maar heel soms wel gesigneerde of colored edges. Zou niet teveel hoop hebben helaas. Bij ABC wat er dichtbij zit (en meer keus heeft + vaker iets goedkoper is) hebben ze ook af en toe gesigneerde boeken maar ook niet echt specials
Ik ben ook net ingestapt! Ik kreeg vorige week al een mailtje dat ik me kon inschrijven, maar toen was de book-only uitverkocht. In de mail stonden dan instructies over wat je dan moest doen, en ik kreeg dus vrij snel een nieuw mailtje dat er weer plaatsen waren!
Dit is ook 100% My year of rest and relaxation. Geen haat trouwens, ik vond dat wel echt een goed boek.
Deze klinkt zo leuk en er komt in oktober een mooie editie uit maar ik lees ook wel wat negatieve dingen hier op dit forum (2 mensen die m niet top vonden).
Verhaal klinkt wel echt superleuk!
Ik ben tegen mijn eigen verwachtingen in best wel aan het genieten van beautiful world where are you. Het is net of ik een serie aan het kijken ben, op de een of andere manier vind ik de scenes heel beeldend en zie ik het zo gebeuren allemaal (Rome!!) Ook leuk om over mensen van mijn leeftijd te lezen.
Guilty en ik baal dat er een vervolg komt, want ergens wil ik wel weten of het beter wordt (em hoe het verhaal verder gaat), maar aan de andere kant was het wel echt een struggle om me door deel 1 te worstelen.
Als je van fantasy en complexe/uitgebreide wereldbeschrijvingen houdt is het misschien wel een aanrader!
Ik merk dat ik dan zelf toch minder geboeid ben. Ik lees nu The cruel prince en bij alle beschrijvingen van die weirde wezens denk ik alleen maar ‘ja en?’, ik ben blijkbaar gewoon niet zo geïnteresseerd in iemands verzonnen creatures als het. Ik categoriseer het dan toch gewoon op mensen en niet-mensen, maar het soort niet-mens interesseert me niet zo.
Ik ben nieuw into fantasy. Tot nu toe Caraval gelezen, vond ik heel leuk. En The house in the cerulean sea (ook leuk, maar minder). de verhalen spreken me wel aan! Complexe worldbuilding ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen, maar zolang dat gedoseerd gebeurd is het wel ok denk ik.
oeh Babel heb ik ook sinds een paar dagen, maar ben er nog niet in begonnen. wel heel benieuwd!
ik heb net Cherish Farrah uit, dat was zo’n teleurstelling. nu lees ik The Last Housewife, heb echt weer even een goed boek nodig na de vorige.