Dit is ook 100% My year of rest and relaxation. Geen haat trouwens, ik vond dat wel echt een goed boek.
Deze klinkt zo leuk en er komt in oktober een mooie editie uit maar ik lees ook wel wat negatieve dingen hier op dit forum (2 mensen die m niet top vonden).
Verhaal klinkt wel echt superleuk!
Ik ben tegen mijn eigen verwachtingen in best wel aan het genieten van beautiful world where are you. Het is net of ik een serie aan het kijken ben, op de een of andere manier vind ik de scenes heel beeldend en zie ik het zo gebeuren allemaal (Rome!!) Ook leuk om over mensen van mijn leeftijd te lezen.
Guilty
en ik baal dat er een vervolg komt, want ergens wil ik wel weten of het beter wordt (em hoe het verhaal verder gaat), maar aan de andere kant was het wel echt een struggle om me door deel 1 te worstelen.
Als je van fantasy en complexe/uitgebreide wereldbeschrijvingen houdt is het misschien wel een aanrader!
Ik merk dat ik dan zelf toch minder geboeid ben. Ik lees nu The cruel prince en bij alle beschrijvingen van die weirde wezens denk ik alleen maar ‘ja en?’, ik ben blijkbaar gewoon niet zo geïnteresseerd in iemands verzonnen creatures als het. Ik categoriseer het dan toch gewoon op mensen en niet-mensen, maar het soort niet-mens interesseert me niet zo.
Ik ben nieuw into fantasy. Tot nu toe Caraval gelezen, vond ik heel leuk. En The house in the cerulean sea (ook leuk, maar minder). de verhalen spreken me wel aan! Complexe worldbuilding ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen, maar zolang dat gedoseerd gebeurd is het wel ok denk ik.
oeh Babel heb ik ook sinds een paar dagen, maar ben er nog niet in begonnen. wel heel benieuwd!
ik heb net Cherish Farrah uit, dat was zo’n teleurstelling. nu lees ik The Last Housewife, heb echt weer even een goed boek nodig na de vorige.
Heel benieuwd naar The Last Housewive!!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar laatste boek nog niet eens uit heb haha. Staat wel op de tbr deze maand. Maar het verhaal sprak me aan en de reviews zijn tot nu toe supergoed dus was toch benieuwd
The Last Housewife had ik nog nooit van gehoord, maar klinkt ook erg interessant! Zie dat mijn vrienden op GR het allemaal 4 of 5 sterren geven dus ga hem toevoegen aan de neverending tbr ![]()
Ik twijfel om Lolita te lezen. Hoor er veel mixed dingen over. My dark vanessa vond ik echt een goed boek en die wordt ermee vergeleken.
- Doen, goed boek
- Nee slecht
- Niet gelezen
0 stemmers
Niet gelezen maar wel bewust voor gekozen*. Dark Vanessa wel gelezen, trouwens.
Het is absoluut geen slecht boek, maar ik kon het onderwerp gewoon niet aan. Hoe verder ik kwam, hoe meer het me tegen ging staan en ik heb het met tegenzin uitgelezen. Het is gewoon goor, een meisje van twaalf met een volwassen man die het zo probeert te draaien dat zij hem zou hebben verleid.
Heb je ook my dark vanessa gelezen?
Het wordt vergeleken maar als Lolita echt 100 x erger is laat ik hem ook liggen.
Nee die ken ik niet, sorry! Misschien dat er op Goodreads oid mensen de twee met elkaar vergelijken?
Ik heb net voor het eerst in heeeel lang weer eens opgezocht hoe een boek eindigt zodat ik niet door hoef te lezen.
Layla van colleen hover, ik ben op 65% maar het duurt allemaal zo lang.
Dus nu kan ik weer een leuker boek lezen.
Niet gelezen. Wel de Lolita podcast van Jamie Loftus (deels) geluisterd en toen was de behoefte om het te lezen wel echt helemaal weg. Heb My Dark Vanessa wel gelezen besefte ik me net toen ik hem opzocht op goodreads. Is niet blijven hangen
Maar vind het daarbij toch ook ergens anders, want niet door een man geschreven
Heb jij andere aanraders van hem? Is wel een vrij oud boek toch dus heb eigenlijk geen idee of ik dat chill vind lezen.
Ik hou echt van youtubers die hun tbr samenstellen op de meest random manieren (cluedo, monopoly, trivia, darten, flesje draaien), maar dit had ik nog nooit gezien
Ik vond Runescape vroeger superleuk dus best een grappig idee om eens te doen haha
Heb net mijn eerste boek van deze maand uitgelezen, deel 2 van de Caraval series (echt lang geduurd maar was zo drukk, vind hem wel echt superleuk) en nu twijfel ik of ik deel 3 gelijk ga lezen of eerst nog een ander boek. Wat doen jullie meestal? Eigenlijk wil ik niks van deel 2 vergeten wanneer ik deel 3 lees, maar ben dan ook weer zo sad dat ik die hele serie dan uit heb en er niks meer is waar ik me op kan verheugen.
Het liefst lees ik zoveel mogelijk achter elkaar, omdat het dan nog een beetje in je geheugen zit.
Je hoeft trouwens nog niet helemaal zonder te doen @Nysmn, Once Upon a Broken Heart (en vervolg The Ballad of Never After) gaan over Jacks.