Heel benieuwd naar The Last Housewive!!!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik haar laatste boek nog niet eens uit heb haha. Staat wel op de tbr deze maand. Maar het verhaal sprak me aan en de reviews zijn tot nu toe supergoed dus was toch benieuwd
The Last Housewife had ik nog nooit van gehoord, maar klinkt ook erg interessant! Zie dat mijn vrienden op GR het allemaal 4 of 5 sterren geven dus ga hem toevoegen aan de neverending tbr
Ik twijfel om Lolita te lezen. Hoor er veel mixed dingen over. My dark vanessa vond ik echt een goed boek en die wordt ermee vergeleken.
- Doen, goed boek
- Nee slecht
- Niet gelezen
0 stemmers
Niet gelezen maar wel bewust voor gekozen*. Dark Vanessa wel gelezen, trouwens.
Het is absoluut geen slecht boek, maar ik kon het onderwerp gewoon niet aan. Hoe verder ik kwam, hoe meer het me tegen ging staan en ik heb het met tegenzin uitgelezen. Het is gewoon goor, een meisje van twaalf met een volwassen man die het zo probeert te draaien dat zij hem zou hebben verleid.
Heb je ook my dark vanessa gelezen?
Het wordt vergeleken maar als Lolita echt 100 x erger is laat ik hem ook liggen.
Nee die ken ik niet, sorry! Misschien dat er op Goodreads oid mensen de twee met elkaar vergelijken?
Ik heb net voor het eerst in heeeel lang weer eens opgezocht hoe een boek eindigt zodat ik niet door hoef te lezen.
Layla van colleen hover, ik ben op 65% maar het duurt allemaal zo lang.
Dus nu kan ik weer een leuker boek lezen.
Niet gelezen. Wel de Lolita podcast van Jamie Loftus (deels) geluisterd en toen was de behoefte om het te lezen wel echt helemaal weg. Heb My Dark Vanessa wel gelezen besefte ik me net toen ik hem opzocht op goodreads. Is niet blijven hangen Maar vind het daarbij toch ook ergens anders, want niet door een man geschreven
Heb jij andere aanraders van hem? Is wel een vrij oud boek toch dus heb eigenlijk geen idee of ik dat chill vind lezen.
Ik hou echt van youtubers die hun tbr samenstellen op de meest random manieren (cluedo, monopoly, trivia, darten, flesje draaien), maar dit had ik nog nooit gezien Ik vond Runescape vroeger superleuk dus best een grappig idee om eens te doen haha
Heb net mijn eerste boek van deze maand uitgelezen, deel 2 van de Caraval series (echt lang geduurd maar was zo drukk, vind hem wel echt superleuk) en nu twijfel ik of ik deel 3 gelijk ga lezen of eerst nog een ander boek. Wat doen jullie meestal? Eigenlijk wil ik niks van deel 2 vergeten wanneer ik deel 3 lees, maar ben dan ook weer zo sad dat ik die hele serie dan uit heb en er niks meer is waar ik me op kan verheugen.
Het liefst lees ik zoveel mogelijk achter elkaar, omdat het dan nog een beetje in je geheugen zit.
Je hoeft trouwens nog niet helemaal zonder te doen @Nysmn, Once Upon a Broken Heart (en vervolg The Ballad of Never After) gaan over Jacks.
Hmm maar ik wil Dante
Soms ben ik echt jaloers op hele grote stapels die mensen hebben gelezen in een maand. Ik ben nu denk ik bijna 3 weken bezig in één boek. Heb al een lange tijd niet meer gelezen en nu lijkt het weer een beetje. Al is het maar één boek in de maand of twee maanden, denk dat dat beter is dan helemaal niks.
Nog ongv 200 pagina’s en dan ben ik klaar met Dief van de Nacht. Vind het wel leuk boek tot nu toe! (Volgens mij komt deel 2 pas volgend jaar uit, wat dan wel weer minder is)
Ik heb dit boek gelezen en uiteindelijk vond ik hem tof, maar ik heb er echt wel moeite mee gehad in het begin. Maar hij las minder makkelijk weg dan de andere boeken van Leigh.
Ik heb net Het koninkrijk der bruggen uit en ik vond hem verrassend leuk. Had hem ook binnen 3 dagen uit ofzo, ondanks dat 'ie 445 pagina’s telt. Vond hem overigens wel vrij cliché.
Ben ook bezig in De ijzige verloofde, maar vind die best moeilijk om in te komen. Meer mensen die dat hadden, maar die het toch waard vonden om hem uit te lezen? Ik heb deel 2 en 3 ook liggen (van de bibliotheek gelukkig). Heb een paar weken terug een stapel met 5 superdikke boeken gehaald, haha.
@Clancy Zijn audiobooks anders niets voor je? Die vind ik ook erg fijn. Dief van de nacht heb ik trouwens ook liggen!
Ja! Die luister ik ook graag. Heb tegenwoordig meer podcasts op dan audiobook. Lekker afwisselend.
Mijn volgende boek gaat de gevange van vallenia worden.
Ik heb een boekje voor de boeken die ik gelezen heb en dacht dat het misschien leuk zou zijn om het even te delen! Tot nu toe heb ik voor september Guards! Guards! uit en The Bone Shard Daughter.