Heb je enig idee waarom je dat vindt? Misschien is het ooit zo tegen je gezegd dat je ‘gewoon door moet lezen, niet zeuren’ en heb je dat onthouden. Of ben je met andere dingen in het leven ook wel zo? Geen idee hoor, misschien veel te psychologisch, maar als je de reden weet kan je er misschien ook een beter tegenargument voor maken waarom je wel kan stoppen.
Oke The Last House On Needless Street is uit en hij eindigde toch ietsje anders dan ik eerst dacht haha. Hele goede wending! Ik heb echt van begin tot eind genoten van dit boek.
Ik vond alleen hoe Dee aan haar einde kwam een beetje suf en abrupt. Had gehoopt dat daar nog wat meer in zou zitten en dat het met haar misschien nog wel goed kwam. Maar ik vond de ontwikkeling van Ted als mega creep naar iemand waar je vooral medelijden mee kan hebben echt heel mooi gedaan zo. En haar uitleg op het einde ook over de stoornis vond ik ook een fijne toevoeging, want je kan denken dat ze met dit boek het allemaal een beetje uitbuit, maar het is wat mij betreft een mooie manier om meer begrip en inzicht te krijgen in hoe dit soort dingen werken.
Ik heb dit ook hoor! En wat @Marquez zegt, voor mij is het ook deels psychologisch en vind ik het ook weer niet zo erg omdat het me er ook weer bewust van maakt dat niet alles wat je doet leuk is / hoeft te zijn. Ook van het doorzetten en doorlezen steek ik vaak weer wat op.
Hahaha ik zag je al posten dat je wist waar het heen ging (dat was jij toch?) en toen dacht ik wacht maar eens af KipTokTok
Haha ja te vroeg geroepen. Het léék zo obvious
Mega herkenbaar dit ja. Heb nu dat ik als tijdens het lezen van het boek eigenlijk ga nadenken van oke welk boek ga ik lezen als ik deze uit heb en dan ‘snel’ moet lezen want ik wil dat boek erna ook graag lezen! Het helpt niet dat ik eigenlijk alles behalve horror en de standaard literatuur wel leuk vind en er dus heel veel boeken zijn die ik aan mijn tbr wil toevoegen Ik volg ook nog een aantal romance booktubers die 20-30 boeken per maand lezen en dan denk ik ohhh wil ik ook, maar tegelijktijd heb ik ook gewoon een leven dusss ja
Ik heb dus verder geen tips dus hier heb je helemaal niks aan, maar het is dus wel herkenbaar haha
Oke I need help
Ben in de boekenwinkel. Welke meenemen?
Ik heb al De Bronzen stad, De Koperen Koning & Empire of the Vampire in mijn mandje liggen en wil uit deze nog een keuze maken
- The poppy war
- Wrong place, wrong time
- Six crimson cranes
0 stemmers
Nee eerst uitlezen wat je thuis hebt
hahahahaha
I can’t boeken kopen en boeken lezen zijn hele andere soort hobby’s hahaha
The poppy war en Six crimson cranes liggen meer in het rijtje van wat je al in je mandje hebt, dus als je meer van dat wil dan een van die. Maar ik zou daarom juist voor Wrong place wrong time kiezen omdat die zo anders is dan de rest!
Exactly! haha.
Ik heb alleen The Poppy War gelezen dus heb op die gestemd, maar wel goed om te weten; het is wel wat heftigere fantasy met triggers voor … letterlijk alles
Maar wél heel goed Six Crimson Cranes vond ik ook wel leuk
En echt een prachtige cover die
Ik wil wel poppy war én crimson cranes doen maar eh dan kom ik uit op 112 euro 🥹
you*
Ja, Colleen Hoover kiest niet de meest makkelijke onderwerpen, waardoor haar werk af en toe even slikken is
Persoonlijk vind ik het echt heel fijn om dit te lezen, het kan zo simpel zijn als dit maar toch “verplicht” ik het mezelf zo vaak.
Water heb ik voor nu aan de kant gelegd en gaat deze week ook weer terug naar de bieb. Ben gisteren aan de Genezer van Zalindov begonnen en nu al bijna 100 pagina’s in. Dat is nog sneller dan dat Dief van de Nacht er door is gegaan. De schrijfstijl/vertaling is zo fijn, karakters komen er tot nu toe geleidelijk bij, opbouw van omgeving etc vind ik tot nu toe ook echt fijn. Rustig maar niet te rustig. Er is altijd wel wat gaande tot nu toe.
Iemand nog een tip waar ik deel 2 nog als Limited Edition kan krijgen? (Online of in Apeldoorn?)
Somanypages, als je deze editie bedoelt:
Niet online maar kan op mijn werk morgen wel kijken of wij m nog hebben, dan kan ik 'm wel opsturen als je dat wil?
Via google kwam ik daar maar ik wist niet of het een LE was. Gelukkig heb ik het kopje “Limited Edition” tussen hun kopjes gemist. Misschien moet ik wat beter lezen (of niet 20 dingen te gelijk doen)