Hahahaha ja snap ik als je dit ineens leest.
Een berg met een eigen geest is gewoon dodelijk
@Ohappyday Het is wel echt een heel goed boek. Misschien lezen op een mooie zonnige plek als contrast
Hahahaha ja snap ik als je dit ineens leest.
Een berg met een eigen geest is gewoon dodelijk
@Ohappyday Het is wel echt een heel goed boek. Misschien lezen op een mooie zonnige plek als contrast
Ik vind het me vooral moeilijk voor te stellen hoe een berg een ziel kan hebben haha kan de berg ook praten?
haha nee dat niet, maar er zijn wel echoâs van de dooien te horen!
Die boeken van Thomas klinken echt creepy, dus ik skip ze maar.
Ik ben momenteel in het nieuwe boek van Thomas Olde Heuvelt bezig. Orakel. Tot nu toe heb ik al een flink aantal keer kippenvel gehad, maar het is niet echt eng (tot nu toe). Meer een beetje griezelig?
Over het einde van Hex. Hebben jullie het oude of het nieuwe einde gelezen? Hij heeft het einde op een gegeven moment namelijk herschreven, omdat het niet heel leesbaar was voor veel mensen of omdat ze in Amerika het te bizar allemaal vonden, zoiets. Ik heb zelf het oude einde gelezen en weet nog dat ik t te bizar vond eigenlijk, en dat t daarmee beetje afbreuk deed aan het boek.
Echo vond ik ook heel tof. Vooral toen ik echt in het boek zat. Vond het idee ook heel tof. Heb daar wel een keer over gedroomd volgens mij. Over hex trouwens ook volgens mij.
Hahahaha ja gewoon heel goed geschreven en echt zoân typische NL setting en mensen Ik ben ook bang dat de verfilming echt zoân zieke Amerikaanse over de top horror wordt
Ik ga het toch nog een kans geven. Moet alleen even het juiste moment ervoor gaan zoeken.
Stomme vraag misschien, maar weet iemand of je een cover van een ebook op Kobo ereader in kleur kan krijgen? Had al gegoogeld maar wordt er niet echt wijzer van
Kobo ereaders hebben geen kleurenschermen helaas.
Tot zo ver mijn voornemen om geen boeken meer te kopen tot ik wat ongelezen boeken die ik hier al heb liggen, heb gelezen . Ik heb me laten gaan en heb de komende weken niet eens tijd om te lezen, laat staan energie voor non-fictie
.
Ik kocht dit:
Omygod yes ik zie nu dat de like button is verplaatst! Niet meer eindeloos posts liken en unliken tot ik een melding krijg.
Maar ik kwam om te melden dat ik gisteren in 1 ruk de hongerspelen heb uitgelezen, en vandaag al sinds ik uit werk ben deel 2 zit te lezen en die heb ik met een uurtje ook wel uit.
Morgen ben ik vrij dus dan deel 3, en dan heb ik een trilogie in 3 dagen gedaan
Haha, ja, ik heb hetzelfde probleem . Sinds januari probeer ik het toch te beperken en het ging best goed (wel enkele studieboeken en e-boeken gekocht, maar die zijn nuttig of liggen niet in mân weg
). Even voor Pasen wel een loophole gevonden, want toen heb ik een hoop leuke kinderboeken gekocht en die zijn niet voor MIJ
. Misschien moet ik mezelf drastischere regels opleggen, want de hoeveelheid ongelezen boeken wordt een beetje gĂȘnant
.
Ik ook! Ik ben in mân opleiding (o.a.) met AI bezig, dus ik vind het wel leuk om er een iets minder theoretisch boek over te lezen.
Ik heb ze twee weken geleden ook in één ruk uitgelezen! Peetaâ€
Ik wil zooo graag een Kobo met kleuren Maar als die er eindelijk is, zal die wel heel duur zijnâŠ
Ik lees nu Take a Hint, Dani Brown en vind 'm veel leuker dan het eerste boek. Ook echt een leuke voorlezer van het luisterboek.
Weet iemand nog leuke boeken in de richting van Een Klein leven of zoals bv Max, Mischa en het Tet offensief?
Ze hebben inhoudelijk niks met elkaar te maken maar ben vooral opzoek naar wel het slow, uitgebreide etc.
De reeks van knausgard! Zijn zeven boeken. Begint met vader, dan liefde, dan zoon⊠En verder geen idee ;p
Haha, oké dit is ook een totaal random mix van klassiekers en nieuwere boeken maar op de een of andere manier doen ze me allemaal een beetje denken aan de stijl en sfeer van de boeken die je noemt.
Ik heb de verborgen geschiedenis gelezen op de middelbare school en heeft toen echt veel indruk op mij gemaakt. Zo een goed boek. Ik heb het sindsdien (14 jaar later) ook niet durven teruglezen onder ik bang ben dat het gaat tegenvallen.
â
Net het hart is een eenzame jager uitgelezen. Vond ik niet zo goed. Voor mijn boekenclub nu opzoek naar een nieuw boek. Ik vind het altijd zo irritant als ik niet meteen een goed boek heb om verder te lezen. Ik merk dat ik daar tijd verlies. Zit ik in een boek wil ik graag doorlezen maar eenmaal uit kan het weer even duren voordat ik in een volgend boek zit.
Ik vond deel 3 wel echt een heeeel stom boek in vergelijking met deel 1 en 2.
Ik vond deel 3 wel tof! Wat vind je niet zo leuk dat er Aan? Hoe vind je de prequel dan? Vond het echt een onwijs stom hoofdpersoon en heb me er doorheen geworsteld.