Veel verschillende boeken gelezen.
- De tijd van haar leven en honderd namen van Cecelia Ahern
- Kruistocht in spijkerbroek van Thea Beckman
- Angel van Elizabeth Taylor
Bovenstaande allemaal herlezen en zijn nog steeds leuk.
- Marcelo en de echte wereld van Fransico X Stork
recensie
Vond het wel een van de betere boeken geschreven vanuit autisme. In de zin dat ik begrip kon opbrengen voor zijn manier van denken/doen, ook al snap ik er niets van. Bij het Rosie project en het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht had ik dat totaal niet. Heb die boeken met moeite uitgekregen. Deze las goed weg.
- De zeven wetten van de liefde van Corine Koole
Recensie
Ik ben dol op haar boeken, artikelen en podcast. Leuk boek ook weer. Doet mij wel een beetje denken aan de opzet van âde vijf talen van de liefdeâ met voorbeelden over de liefde. Corine benaderd het alleen veel breder en probeert uit te leggen/te omschrijven wanneer is het verliefdheid en hoe kan het dat het bij de een over gaat in houden van en de ander dat niet voor elkaar krijgt. Maar ik blijf âop bed of op de keukentafelâ haar beste boek tot nu toe vinden.
- De engelen van Elisabeth van Els Florijn
Recensie
Ik vind haar schrijfstijl te hakkelig en iets te kaal denk ik. Het uitgangspunt van een psychiatrische instelling in de 19de eeuw vond ik wel erg tof. Hier had ze wel meer aandacht aan mogen besteden. Het verhaal leest wel vlot weg want je blijft geintrigeerd door wat er nu precies gebeurd is.
- Vinexvrouwen van Naima El Bezaz
Recensie
Ik heb er wel een half jaar opgewacht denk ik bij de bibliotheek, maar kon hem nu eindelijk lezen. Het stelde mij niet teleur! Het is een soort column achtige stijl waar wel een opbouw inzit van een verhaal. het was mij niet altijd duidelijk of ik nu heel hard moest lachen of meer moest huilen om een stukje. Interessant is het zeker, die vinexwijken.
- Wolfsroedel van Floortje Zwigtman
Recensie
Lastig boek, lastig verhaal. Ik heb hem niet uitgekregen, maar weet niet goed waar het aan lag. Misschien gewoon de smerige omschrijvingen, de naargeestige hoofdpersonen en de, te realistische, goed/kwaad karakters?
@Vitaminwater ja het is zeker goed dat ze zo een boek kan schrijven! Heb jij I love Dick van Chris Kraus ook al gelezen?
@Camper ja natuurlijk horen die boeken hier ook! Verhalen zijn verhalen en goede feelgood kun je niet genoeg hebben