Ik weet niet meer wanneer m’n laatste reviews waren dus ik doe de afgelopen maanden, vanaf meest recent.
De Horlogemaker van Londen sfeer wordt echt goed neergezet, helemaal herfst. Maar het had na 2/3e moeten stoppen, dan was het een veel mooier einde. Ook zat er onnodig racisme en homofobie in om de tijdsgeest neer te zetten (eind 19e eeuw).
De Verwarde cavia , leuke columns, prima vermaak, maar wat bedoelt ze nou met dat ze een cavia is?
Buurtsupermens had 5 sterren gekregen als het eveneens eerder gestopt was.
De strijd om de meteoor , net zo vermakelijk als de andere boeken uit deze serie.
Layla wat een stom boek is dit. Rond de helft het einde opgezocht want wilde niet nog meer tijd verspillen aan het lezen van dat boek. Blij toe want wat een stom einde ook.
Films die nergens draaien mooi boek, terecht de gouden griffel gewonnen. Ik vond het soms alleen wat lang van stof.
De maze runner hele serie , ik vond het laatste deel echt aanzienlijk minder leuk. Veels teveel vechten.
Westerschelde windkracht 10 love alles van Jan Terlouw
Oorlogswinter
Oké nou dit was alles van mei tot nu, ik heb geen zin meer in de rest haha.
Ik kwam er trouwens achter dat ik nog geen 5 sterren boek heb gelezen dit jaar, en vroeg me af of jullie tips hadden.
Mijn 5 sterren favorieten waren:
Ik zoek geen non-fictie en geen dichtbundels. En 't liefst op kobo plus maar als dat niet zo is wil ik er ook wel geld aan uitgeven.
Ik ben nu trouwens bezig in moord op de orient expres.