It ends with us / Nooit meer - Colleen Hoover
![]()
![]()
,5
Mooi verhaal, leest ook heel lekker weg. Had nav de tiktok hype verwacht dat ik er bij zou moeten huilen, maar dat was helemaal niet aan de orde, daar vond ik het toch iets te simpel voor. Ook zag ik alles vanaf het begin wel aankomen dus werd niet verrast.
De zeven zussen: Schaduw - Lucinda Riley
![]()
![]()
![]()
Vond de eerste 2 delen veel leuker, maar was desondanks een prima boek voor tussendoor. Hopelijk is het deel hierna weer meer in mijn straatje dan dit 3e deel in de serie.
Verity / De Waarheid - Colleen Hoover
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel spannend, vooral de opbouw van het verhaal echt goed. Ik sliep een nacht alleen toen ik aan het einde van dit boek bezig was, en ik was dus best bang, hahaha. Ik kijk aan de lopende band horrorfilms en dat doet niks met me dus complimenten voor het creepy gehalte van dit boek. Heel vermakelijk!
Onder de Paramariboom - Johan Fretz
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb dit boek als luisterboek geluisterd en dat is écht een aanrader. Johan spreekt het zelf in en doet dus ook alle stemmen van de karakters in het boek, wat veel bijdraagt aan de sfeer. Heel mooi verhaal over zijn ontdekkingstocht naar zijn identiteit als zoon van een Surinaamse moeder en Nederlandse vader.
(Leuk om dit te hebben gelezen en daarna de van de week uitgekomen docu ‘What’s left’ te kijken, hier zitten zijn ouders in. Sowieso een dikke aanrader die docu (NPO)!)