Drie boeken uitgelezen:
My dark Vanessa - Kate Elizabeth Russell 4/5
Geeft goed inzicht in hoe complex de relatie tussen een dader en een slachtoffer van seksueel misbruik kan zijn. Tijdens het lezen dacht ik zo vaak, âmeid, ga wĂ©g bij die man, luister niet naar wat hij zegtâ, maar het zet je dus wel aan het denken over waar Vanessa naar op zoek is, hoe Strane daarop inspeelt, waarom Vanessa toch contact blijft houden etc. Vanwege de titel had ik verwacht dat het boek iets duisterder/thriller-achtiger zou zijn dus dat viel me een beetje tegen, het had, zeker in het begin, meer een young adult vibe vanwege de setting op een Amerikaanse campus.
Honger - Crystal Renn 3/5
Renn begon als âgewoonâ model maar had anorexia en weinig succes. Ze vertelt in dit boek hoe ze herstelt van haar eetstoornis en hoe haar carriĂšre als plussizemodel wĂ©l van de grond komt. Makkelijk boek, geeft meer inzicht in de modewereld, maar is geen verhaal dat me bij zal blijven.
De verwarde cavia - Paulien Cornelisse 4/5
Ik was een tijdje geleden in het fysieke boek begonnen, maar dat pakte me niet echt. Toen zag ik dat dit boek op Spotify staat als luisterboek en dat Paulien Cornelisse het zelf ingesproken heeft, en dat was zoveel leuker. Met haar intonatie en droge manier van vertellen erbij komt het veel beter over dat ze het kantoorwezen en al het jargon belachelijk maakt.