Ik houd van Morgan Matson
Ahhh ik heb deze alweer bijna uit en ik heb nu al heimwee
Ik heb vanmorgen Ugly Love uitgelezen en echt zonder twijfel
. Next up: Verity, heel benieuwd!
Weinig gelezen in september voor mijn doen.
- The Dragon of Despair - Jane Lindskold -
Derde deel uit deze serie, leest makkelijk weg.
- De dienstbode - Helen Klein Ross -
.5
- The last house on Needless Street - Catriona Ward -
.5 Heel mooi boek om te lezen, zaten plottwists in die ik echt niet had zien aankomen!
- The 5 love languages - Gary Chapman -
.5 ster Vond het vooral veel open deuren en het is al wat ouder.
Ietwat verlaat, maar leesupdate van september:
- Confessions of a Sociopath van M.E. Thomas review
- Moord op de moestuin van Nicolien Mizee
- Het behouden huis van Willem Frederik Hermans
- The Carrow Haunt van Darcy Coates
- Carrie Soto is back van Taylor Jenkins Reid
- The Yellow Wallpaper van Charlotte Perkins Gilman
- The Odyssey van Lara Williams
- The Haunting of Gillespie House van Darcy Coates
- Elena Knows van Claudia Piñeiro
- They Never Learn van Layne Fargo
- Our Wives Under the Sea van Julia Armfield
Mijn boeken van september:
Ik vond vooral The Prison Healer goed, de rest vond ik vermakelijk. Ik ben ook bijna klaar in Dreams Lie Beneath and tot nu ben ik heel blij verrast, ben benieuwd hoe het afloopt. En ik ben Stranger in the Woods aan het luisteren, ook heel leuk en lekker winters. Ben hier ook benieuwd naar de ontknoping. Het luisterboek is erg leuk door de Australische en Schotse accenten.
Normaal als ik een ebook koop bij bol is het gewoon een epub, maar nu een .acsm en als ik het wil openen staat er urllink ofzo en heb ik geen programma om het te openen. Ik weet niet goed wat ik er nu mee moet, weet iemand hoe dit werkt? Heb ik echt nog nooit gehad wat een gedoe.
Dankje! Het is gelukt. Wat een onhandig gedoe zeg.
Flut, kan het alsnog niet openen op m’n ereader
Heb je m van je bibliotheek naar je ereader geswipet? En je ereader laten synchroniseren?
Ik heb een Storytel ereader dan werkt het wat anders. Je moet een boek uploaden op hun website in je account. Normaal met EPUB’s geen probleem. Ik hoop dat mijn man het werkend kan krijgen. (Wat ben ik toch een zelfstandige vrouw )
Net uit, wat een geweldig boek!
Heb je een voorkeur voor genre? Niet-bouquet is vrij breed
Ik ben nu op ongeveer een kwart van Conversations with friends maar het valt me best tegen. De stijl komt nogal droog op me over, de hele tijd zo ‘I said […] and then she said […]. I did […] and then he […].’ De personages spreken me ook niet echt aan, ik vind ze niet erg interessant of sympathiek.
Wat zijn jullie favoriete Sally Rooney boeken en waarom? Zijn de andere boeken anders qua stijl en personages, of meer van hetzelfde?
Meer van hetzelfde! Ik vind het allemaal helemaal niks en ik heb mijn best gedaan met alle drie
Volgens mij is Sally Rooney echt zo’n geval of je vindt het fantastisch, of niets. Ik zeg stoppen en door naar een ander boek!
Ik ben ermee gestopt: kon me allemaal niet pakken. Stijl spreekt me niet aan denk ik.