Kleine tip voor mensen die graag ya/fantasy lezen. Het loont soms echt om op boekenkraam te kijken. Die verkoopt ze voor iets minder dan nieuw en er zitten ook LE soms tussen
Iemand deze (strip)boeken gelezen? Is dit voor volwassenen ook leuk om beetje de kennis op te frissen of is 't echt voor kinderen gemaakt?
Oooh ja dit stond altijd in de Donald Duck! Ik vond het leuk om te lezen. De tekeningen vond ik zelf mwah. Beetje oubollige stijl en wat suffig/naargeestig ofzo. Maar het went wel. Prima te lezen hoor als je ouder/volwassen bent!
Wij hebben deze jaren geleden een keer aan mân moeder voor dâr verjaardag gegeven. Ik denk dat het inderdaad inmiddels wat oubollig is, maar wel echt prima te doen voor een volwassene. Zeker als die persoon weinig van geschiedenis weet en makkelijk wil beginnen. Ik heb ze als kind ook echt verslonden en zou ze zo weer lezen.
Ze zijn eerder bedoeld voor volwassenen volgens mij? Weet nog dat wij er eentje hadden met best vunzige tekeningetjes over seks en ook het woord âneukenâ erin. Vond ik superinteressant haha.
Edit: heb het opgezocht en dat is deel vijf⊠Wel bedoeld voor kinderen ook blijkbaar. Maar zou tegenwoordig niet meer zo gemaakt worden denk ik.
Ik ben eindelijk eens aan een book box sub boek begonnen haha, A River Enchanted van Rebecca Ross. Tot zover vind ik hem leuk, al ben ik nog totaal niet ver. Aangezien de SE sequel aangekondigd is en binnen nu en twee weken besteld kan worden, leek het me nu een goed moment om âm te lezen haha.
Ik denk dat ik âm niet eens uit ga lezen, nu ik dit lees. Juist dat weggaan is zo interessant.
Ik vind logica van geluk een toegankelijke en goede. Per hoofdstuk worden er dingen benoemt en met sommige dingen heb je misschien wel wat en andere niet. Komt wel neer op wat in veel andere boeken ook staat.
En verslaafd aan liefde(onpopulair hier). Heeft me ook veel inzichten gegeven, vooral als ik me weer eens irriteer aan dingen ![]()
En ik weet niet of dit onder zelfhulp valt, maar de cyclusstrategie!
Ik heb deze in mân klaslokaal staan. Zou voor mij niet persĂ© een aanrader voor volwassenen zijn, inderdaad omdat het wat oubollig en kinderlijk. Waar zoek je naar? Als geschiedenisdocente heb ik vast wat tips voor je ![]()
Ben niet specifiek op zoek, maar het leek mij wel interessant voor mijzelf.
Maar denk dat ik het maar aan mij voorbij laat gaan
3 redenen om dat saaie boek niet uit te lezen (flowmagazine.nl)
Voor als je nog redenen zoekt om dat stomme, saaie boek weg te leggen!
Lezen jullie wel eens meerdere boeken tegelijk, een beetje zoals dat je meerdere series kijkt?
Ja, maar dat is wel altijd een combinatie van fictie en non fictie, en lezen en luisteren. Ik lees nu twee boeken (1x fictie en 1x non fictie) en ik luister er een.
Ja, maar inderdaad net als @Feather één fictie en één non-fictie (en heel soms ook nog één apart fysiek boek - de rest lees ik op mijn ereader)
Amper. Al heb ik nu 3 boeken open haha, maar wat anderen ook al zeggen: dat zijn heel verschillende boeken. Eén is gewoon een normaal boek, de andere is een met korte verhalen en nummer 3 is poëzie. In die laatste twee lees ik dus vooral als ik even 5 minuten over heb en de eerste is nu mijn lekker lezen boek
Ja als ik een papieren boek lees dan heb ik er meestal ook eentje op mijn ereader voor âs avonds in bed.
Toevoeging @Clancy ik bedenk me nu dat ik eigenlijk ook nooit meerdere series tegelijk kijk. Tenzij ik iets lineair kijk. Maar verder is het bingen all the way
Ik deed dat nooit maar toen adviseerde een vriendin het eens als in: soms heb je zin in je serieuze boek en soms in een luchtigere - of whatever je graag leest. En sindsdien lees ik altijd 3 boeken tegelijk, haha. Het is wel echt zo! Of inderdaad fictie en non-fictie door elkaar.
Precies dit hoorde ik dus van de week in een vlog voorbij komen en toen dacht ik; eigenlijk heeft ze best wel gelijk! was vooral benieuwd of het bij anderen werkt. Ben dan ook wel benieuwd of je er sneller door heen komt.
Ik vind het ideaal! En soms zit je wel zo in 1 boek dat je die in 1 ruk uitleest. Het kan allemaal ![]()