Ik heb in oktober m’n leesdoel van 40 boeken gehaald! Ik ben nog wel wat teleurgesteld in de boeken die ik las dus hoop nog iets heel moois te lezen maar ga geen nieuw/hoger leesdoel meer inzetten.
In oktober las ik:
- Sorry dat ik je wakker bel - Marlies Koers
Ik vond dit boek veel minder interessant dan haar eerste omdat het minder over haar werk als verloskundige ging en meer over haar leven/corona/uitbrengen van een boek.
- Films die nergens draaien - Yorick Goldewijck
Sorry, not sorry: ik was niet zo enthousiast over dit boek als veel anderen zijn. Erg veel plotholes.
- Eigen Welzijn eerst - Roxane van Iperen
Normaal ben ik minder kritisch op boeken hoor, haha, maar ook deze viel tegen. Kon het soms lastig volgen terwijl de hoofdboodschap mbt opkomst wellness rechts en link met FvD geen verrassing was. Toch 3 sterren omdat ik regelmatig een citaat hardop aan mijn man voorlas.
- De Camino - Anya Niewierra (geluisterd)
Verrassend, iets nieuws geleerd over de oorlog in voormalig Joegoslavië en een plottwist waarvan ik twijfel of ik die nou wel of niet zag aankomen. Wellicht niet het best geschreven boek ooit maar daar had ik met luisteren geen last van.
- Half Leven - Aya Sabi
Dikke aanrader! Dit boek gaat over 3 generaties Marokkaanse vrouwen van wie elk op een andere manier het levensverhaal wordt verteld terwijl ze in Marokko en/of Nederland leven.