Het algemene boekentopic (Deel 2)

Ik ben net klaar met de Griekse ontsnapping. Ook zeker wel een aanrader :star::star::star::star::

1 like

Ik heb ‘De gevangene van Vallenia’ zojuist uitgelezen. Deel 3 gaat ook echt nu open gewoon. Hoe durft ze.

3 likes

Snap ik! Ik had destijds deel 3 niet in huis dus stond de ochtend erna al bij de boekhandel. Veel leesplezier!

3 likes

Ooo shit! Dat is echt lang na deze cliffhanger

2 likes

Ja echt marteling! Ik ben heel benieuwd wat je van het volgende deel vindt.

2 likes

Ik ben benieuwd! Vond jij Kiva ook zo wisselvallig in deel 1 en 2? Ene kant probeert ze haar heel hard, stoer enzo te maken en de andere kant poeslief en onschuldig. Misschien nog wel beter om naief te noem. Vind het soms nogal storend :joy: hoop dat dat in deel 3 een beetje weg trekt.

3 likes

Heb de love hypotheses maar direct op mijn kindle gezet
Was in de aanbieding voor 99 cent.

2 likes

Oh goede deal! Ik vond het echt een heerlijk boek :grin:

2 likes

heeft iemand hier the Idiot van Elif Batuman gelezen? @vitaminwater misschien? Ik ben nu halverwege maar twijfel of ik door moet lezen, vind het aan de ene kant grappig en fascinerend maar aan de andere kant ook zooo vaag en er is echt heel veel wat ik gewoon niet begrijp?

3 likes

Is het de hype waard?

2 likes

Haha uhm, lastige vraag vind ik dat altijd. Ik koos deze in de winkel uit 4 andere Engelstalige boeken omdat ze niks anders hadden wat ik leuk vond :laughing: ik wist van geen hype. Dus mijn verwachtingen waren lager denk ik. Ik vond hem wel echt leuk om te lezen.

2 likes

Ja! Ik ben toevallig in de tweede bezig, Either/Or. Daar kom ik niet zo lekker in, maar ik vond The Idiot wel tof! Naarmate het einde wordt het ook leuker vind ik, dus ik zou nog even doorzetten :slight_smile:

Dit heb ik er vorig jaar over geschreven: Laura on Instagram: "The Idiot - Elif Batuman ⭐️⭐️⭐️⭐️ Ebook - @penguinpress Swipe voor review #theidiot #elifbatuman #penguinpress #boekreview #bookstagram #boekstagram #watiklees"

1 like

Aaah hmm oke, misschien ga ik dan tussendoor eerst ff Eileen lezen

2 likes

Ja goeie afwisseling denk ik!

2 likes

Ja ze is heel naïef! Misschien de leeftijd (het is natuurlijk YA), maar soms wil je haar echt door elkaar schudden en zeggen joehe denk na!

1 like

heb eindelijk max, mischa en het tet-offensief uit! :star: :star: :star: :star: nog steeds mijn favoriete auteur maar zowel theater als oorlog zijn thema’s die ik normaal gesproken skip dus vandaar geen 5/5 (hasselby en Buzz Aldrin spraken me persoonlijk een stuk meer aan). en ik vond mischa een vrij onsympathiek persoon en had liever nog meer over owen of mordecai gelezen.

6 likes

Pff ben ik net begonnen aan Rise Above stopt mijn Kindle er mee. Heel toevallig bij een boek over mental health en hoe je positief kan blijven :crying_cat_face: En bedankt hé

1 like

Nou dat dus! Ik ben gisteren tot pagina 80 gekomen. Nu al zin om in de bus te gaan lezen. Maar ook weer niet, wil niet dat deze reeks eindigt.

2 likes

Perzik bloesem lente vond ik ook echt een heel goed boek! Vond het ook heel fijn lezen

1 like

Zijn hier ook veel e-lezers? Ik ben aan het oriënteren voor een e-reader en zit te kijken naar de Kobo Clara en Kobo Libra 2. Iemand ervaringen of tips?

Momenteel lees ik m’n ebooks op m’n telefoon dus ik ga er sowieso op vooruit, maar ik lees heel veel dus ben wel van plan 'm intensief te gebruiken.