Ik ooook
Bij tog viel ik iedereee keer in slaap, na drie boeken heb ik die serie opgegeven. ACOTAR vond ik echt fijn lezen en een van mijn favorieten geworden. (Ga ze binnenkort herlezen) de nieuwe serie van crescent heb ik nog niet gelezen. Ziet er intimiderend uit die dikte
Ik heb de laatste paar weken weer veel gelezen, maar alles valt me tegen. Nu weet ik niet of dat per se aan de boeken ligt of aan mij/mijn stemming, maar balen is het wel. Hopelijk pak ik hierna weer een écht leuk boek
Ik ben nu deel twee van de Crescent serie aan het lezen. Ik vind het wel een aanrader! Ik moest alleen er even inkomen, maar dat komt omdat de wereld iets anders is en dat had ik even niet verwacht. Ik zou er aan beginnen als meteen wat langer kan lezen om er zo goed in te komen.
Vanmiddag het nieuwe boek November van Thomas Olde Heuvelt gekocht. Ben benieuwd!
Wow ik heb De verrader van Evalon uitgelezen in 9 dagen.
Ik moet zeggen dat het begin en het midden voor mijn doen een beetje te lang duurde. Te veel in één keer maar dan te lang durig. echt goed omschreven is dit niet.
Het einde was echt fantastisch. Had nog wel meer willen lezen over ná alle gebeurtenissen.
Ik ga deze reeks missen!
Denk dat ik nu ACOTR ga herlezen en wellicht nog een contemp/ya in het Engels er naast.
Op de een of andere manier hik ik altijd tegen Engels lezen op, terwijl er verder niets aan de hand is als ik er eenmaal in zit. weet niet wat dat is.
Ik heb het boek uitgelezen omdat ik maar bleef hopen dat het beter zou worden maar helaas! Het is honderden pagina’s van hetzelfde. Als je het nu al niks vindt: boek wegleggen en kies iets anders. Zonde van de tijd.
ik heb gisteravond Het lied van ooievaar en dromedaris uitgelezen en ik ben er nog steeds heel erg van onder de indruk. echt een meesterwerk, het is misschien wel mn nieuwe lievelingsboek zelfs. ik heb er niet eens woorden voor eigenlijk haha, oke ezw calm yo tits
Ik had hetzelfde. Paar weken geleden inmiddels dat ik hem uit heb, maar soms denk ik er ineens weer aan met zo’n WOW gedachte. Het boek zit echt zo vol cadeautjes ofzo.
Ik heb nu ook haar andere boek gekocht, De herinnerde soldaat. Erg benieuwd naar!
Ik heb mijn leesdoel behaald! Ga er voor volgend jaar denk ik geen stellen, kijken of dat mijn leesgedrag nog verandert.
wat was je leesdoel? 2000?
Hahahahaha nee 120
Gekke vraag misschien, maar wat vonden jullie (ook @ezw ) er zo goed aan? Ik ben op pagina 450 of zo en ik denk dat het aan mij ligt maar ik heb het idee dat ik iets mis of zo
ik vind het heel knap gedaan, zo’n uitgebreide en gedetailleerde wereld met al die personages en levenslopen. en ik vind het heel boeiend hoe dezelfde thema’s steeds terugkomen in al die verhalen, op steeds nieuwe en originele manieren. ik vond het ook wel zwaar, soms gingen de karakterontwikkelingen me te snel, en het gaat natuurlijk heel veel over de dood en daar moet je ook maar net zin in hebben. daartegenover staat dat het heel veelzijdig is; het is een detective, een historische roman, er zijn filosofische bespiegelingen, discussies over godsdienst. maar wat ik het leukst vind is dat het zo mysterieus is, dat de hoofdpersoon nooit direct wordt omschreven, altijd alleen maar via anderen. die zijlingse indirecte vertelwijze heeft me tot het einde toe geboeid.
Superleuk, staat op mn lijstje!
Ja echt een geweldig boek! De schrijfstijl is ook zo fijn.
Ik ben al eens mega goed geholpen met allemaal aanraders om de e-reader van mijn oma te vullen. Maar nu heb ik een vraag voor mijn zusje, ik heb zelf geen idee want ik lees alleen fantasy.
De boekenserie die ze zoekt gaat over een jonge vrouw die 1 of 10 miljoen moet betalen binnen een jaar en ze gaat zichzelf een jaar lang elke maand verhuren als gezelschap om dat geld te verdienen. Volgens mijn zusje komt ze een keer bij een gekke kunstenaar terecht en wordt ze verliefd op een van die klanten. Die klant woont aan het strand en heeft een zwembad dacht m’n zusje zich te herinneren en eerst vinden de hoofdpersoon en die klant elkaar vervelend.
Met haar omschrijving kom ik ook geen stap verder maar wie weet kent iemand hier het? Ze wil ook wel andere boeken in dat genre lezen, dus tips zijn welkom.
Ik dacht idd ook direct aan calendar girl. Vond het zelf hele slechte boeken maar heb ze gelezen met zo’n boekenclub op goodreads. Ik denk dat alle 50 tinten grijs boeken enzo het meest in de buurt komen qua genre
voor een hardcover van 650 pagina’s is 34 best schappelijk vind ik! de echte vraag is: waarom is het zo lelijk haha
Haha ja ik heb hier wel eens mee in mijn handen gestaan omdat ik er goede dingen over had gehoord maar niet gekocht omdat het zo lelijk is maar ik ben nu overtuigd en wil het lezen