Amazon of gewoon via een boekhandel. Bv Paagman, Bruna of wat bij jou in de buurt zit en een digitaal aanbod heeft.
Je moet dan het bestandsformat omzetten van het ebook, dus via een computer/laptop en dan op je kobo zetten. Ik heb dat wel al heel lang niet meer gedaan dus geen idee of dat nog hetzelfde werkt als ‘vroeger’.
Koop ebooks altijd bij libris.nl. Je kunt daar ook je eigen fysieke boekhandel (als je een favoriet hebt) selecteren waar je dan van koopt.
Je kan de ebooks gewoon downloaden en op je ereader zetten.
Wel opletten, een kindle bestand omzetten naar epub bestand (of omgekeerd) is illegaal, dus ik zou kijken of je direct het juiste bestand kan kopen.
Ik heb De Drie Dates van Beth O’Leary uit!
Grote spoilers
Ik zag de twist met het tijdsverschil niet aankomen, dus dat was wel een toffe onthulling! Ik kan me wel voorstellen dat je het zou hebben kunnen zien aankomen, het was duidelijk dat er iets niet klopte, Joseph werd wel steeds als ‘good guy’ neergezet ondanks de ‘drie dates’, maar ik ben daar nooit zo goed in haha.
Daarna had ik wel vrij snel door dat Siobhan dood was, maar dat was alsnog wel een mooi moment (of nou ja, verdrietig maar mooi geschreven dan haha).
Ik vond het weer een goed boek, vóór de twist gewoon oké, dat duurde ook wel lang, daarna was ik wel benieuwd naar het vervolg en wilde ik het wel verder in één ruk uitlezen.
Kleine ergernis voor nieuwe uitgaves als je al boeken hebt:
Gelukkig zijn ze in ieder geval nog wel even groot…
Nou ik had dus besloten de subscription wel te doen, maar ik heb geen creditcard of debit card Dus dat feestje gaat niet door.
Iemand die mijn code wil voor een Fairyloot subscription aangaan? Hoef je niet maanden op de wachtlijst.
Helemaal mee eens! Voor de twist dacht ik wel, is dit het? Maar het is het waard om door te lezen (en als iemand m nog wil lezen, om er blanco in te gaan haha)
Ik dacht dat Kindle tegenwoordig ook met .epubs werkte? Mijn vriend heeft een Kindle en die zei laatst zoiets. Maar dat kan wel gewoon op andere ereaders dan, dus zou wel fijn zijn als het zo is haha.
Als het goed is eind 2022
(maar het artikel is alweer van mei. dus het kan zo zijn dat het weer veranderd is)
Ik vind eind november wel vallen onder ‘eind 2022’ haha. Maar ik zal het nog eens navragen!
Er was dit jaar weer een grote vriendelijke 100 wedstrijd. Lampje staat nog steeds op 1!
Dit is dan wel tof zoveel vrouwelijke auteurs die er vaker in staan!
Ik zie ineens dat Nino Haratischwili een nieuw boek uitheeft! Ik wist hier niets van, ben helemaal excited. Heb alleen vorige week ook al een boek gekocht, even bedenken hoe ik eraan ga komen
Heb laatste tijd al 3 boeken weggelegd en ben nu eindelijk weer wat verder aan het lezen! Ik lees nu ‘The twelve dates of Christmas’ en is echt een heerlijk warm boek met een fijne sfeer, vind het ook nog best grappig. Is wel een romantisch boek maar vind ik voor nu wel lekker, niet zo nadenken en opletten haha. En een heerlijke kerstsfeer
Ik vond deze ook best leuk!
male gaze
Heeft iemand wel eens een houder gehad voor een boek/ereader/tablet om in bed te lezen? En hoe beviel dat? Zoals:
Ik heb wel eens zoiets gehad dat lijkt op dat kussen in die eerste foto. Moet zeggen dat ik hem een paar keer gebruikt heb en toen last kreeg van mijn nek, want zoiets staat voor mij te laag
Zelfs als ik wel een piemel had zou ik hem niet in een kokendheet grotje willen steken
Welk boek wil je toegevoegd hebben? Ik heb zo’n librarian account dus kan 'm toevoegen. Als je een linkje hebt naar een boekhandel/bol kan ik m later vandaag wel even toevoegen.
Ik heb net Rood is ja van Sara Kroos uitgelezen, echt een aanrader maar wel enorm heftig. Het gaat over dat ze tijdens een opname voor psychische problemen door eerder misbruik, opnieuw is misbruikt door een therapeute van die kliniek. Ik vind het heel bijzonder (en herkenbaar) hoe goed ze kan omschrijven hoe zij dacht en hoe die therapeute daarop inspeelde. Ik denk dat dit boek daarin wel echt meerwaarde heeft, vaak wordt dit volgens mij nog niet goed begrepen. Aanrader dus, maar wel even een trigger warning voor seksueel misbruik, zelfbeschadiging en zelfdoding.