Oktober + november ![]()
Hoop het jaar af te sluiten met nog wat anders dan alleen maar romance met cringy covers, maar we gaan het zien.

Oktober + november ![]()
Hoop het jaar af te sluiten met nog wat anders dan alleen maar romance met cringy covers, maar we gaan het zien.
November.
En ik heb de koperen stad in special edition voor de Sint gevraagd. Want dat was een tof boek van chackraborty!
En och Israël, wat een indrukwekkend verhaal.
Mijn gelezen boeken in november! Ook twee babyboeken haha. Ik vond vooral het Negende huis, Six Crimson Cranes en The twelve dates of Christmas leuk!
Ja vond het wel leuk, beetje vergezocht en ik miste het team gevoel een beetje, maar toch vermakelijk en las lekker door!
WORDT HET VERFILMD
Ik had deze info nog niet meegekregen haha. Eerste boek dat ik uitgelezen heb dit jaar en nog altijd het beste van 2022.
Haha die gif
Jazeker, nu ‘in development’!
Ryan Gosling gaat Grace spelen ![]()
Aaaah ik ben zo benieuwd naar ROCKY. Hopelijk verpesten ze het niet, maar de andere verfilming van Andy Weir (The Martian) vond ik wel goed gedaan.
Amaze, amaze! Jazz hands.
Ik heb mijn reading challenge van 50 boeken gehaald! En vier boeken in november gelezen:
Walking to Aldebaran deed me in het begin heel erg denken aan Project Hail Mary, met een snazzy astronaut die alleen vastzit op een planeet. Totdat het escaleert. Wow. Geweldig kort verhaal, wel horrortastich.
Ik weet niet waarom ik The Lost Apothecary heb uitgelezen. De hoofdpersoon in het heden was irritant en deed onlogische dingen. Het was sowieso niet echt goed geschreven en de metaforen lagen er zo dik bovenop. Geen aanrader.
Er is geen Hebban adventskalender dit jaar, jammer ![]()
Ik heb ook een leuke leesmaand gehad! En grappig dat ik over elk boek precies 7 dagen heb gedaan.

Nu ben ik begonnen aan De rivier is een wond vol vissen van Lorena Salazar, had ik gewonnen via een winactie op Bookstagram ![]()
November:
Ik heb maar twee boeken uitgelezen in november! Maar ik was ook nog bezig in een ander Engels boek (Sharp objects van Gillian Flynn, inmiddels uit), en dat duurt toch altijd langer bij mij. Ik heb wel heel erg genoten van het lezen. Ik heb m’n boeken er elke dag wel bij gepakt.
O en ik ben ook begonnen in Harry Potter en de halfbloed prins, en daarnaast ga ik starten in De geheugenpolitie van Yoko Ogawa.
Oeh en nog één boek tot ik m’n reading challenge van 52 boeken heb gehaald ![]()
Zo goed en heftig, en dan ook nog humor kunnen gebruiken. Vijf sterren kippenvel.
Doe ook maar eens mee. Dacht dat ik weer 1 boek had uitgelezen maar schijnbaar drie. Een al begonnen in oktober maar begin nov uitgelezen!
Mijn huidige CR
Heb ACOTR even vervangen voor Nooit Meer. gewoon om even iets te lezen tussendoor ik weer een YA/Fantasy achtig boek neem.
Wat vond je van Men Explain Things to Me?
Geweldig!!! Ik heb het boek eerst een jaar weggelegd, na de eerste paar essays waarin het vooral over statistieken in geweld tegen vrouwen ging. Helemaal murw geslagen.
Paar weken terug weer opgepakt en toen in 1 ruk uitgelezen. Echt belangrijke essays, verhelderend, best pittig maar het eindigt heel hoopgevend.
Oh leuk! Die ligt ook nog op mijn stapel.